استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی
مجری درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی به درب هایی گفته می شود که به صورت اتومات و به حالت کشویی باز و بسته می شوند. این درب ها که به آن درب اتوماتیک کشویی نیز گفته می شود غالبا در پارکینگ هایی که دارای محدودیت فضا در عمق می باشند، اجرا می شوند. باید توجه داشت که این نوع درب اتوماتیک در مکان هایی قابل اجرا می باشند که در کنار دیوار فضای کافی برای حرکت خطی درب وجود داشته باشد. عملکرد آسان در باز و بسته شدن، اشغال فضای کم، قابلیت تردد نامحدود و کم صدا بودن از مهم ترین مزایای درب ریلی اتوماتیک است.

درب اتوماتیک ریلی
درب اتوماتیک ریلی

لیست شرکت های مجری درب اتوماتیک ریلی

انتخاب و نصب درب ریلی اتوماتیک باید با توجه به میزان استفاده در طول شبانه روز، طول درب، مقدار فضای لازم برای اجرای درب و … انجام شود. درنتیجه باید از شرکت های متخصص در این زمینه بهره جست. در ادامه به معرفی بهترین شرکت های فعال در زمینه نصب درب ریلی اتوماتیک پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطمینان از تخصص آنها و نیز اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی ارائه شده است.

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ

۱- شرکت درتیس، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب درب ویژه بیمارستانی می باشد. برای تماس با درتیس و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درتیس و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

۲- شرکت ایمن در، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. برای تماس با ایمن در و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایمن در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی
درب اتوماتیک ریلی

خرید درب اتوماتیک ریلی

۳- شرکت اتومات در، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب درب اتوماتیک صنعتی سریع می باشد. برای تماس با اتومات در و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با اتومات در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

۴- شرکت خدمات حفاظتی اشل، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. برای تماس با خدمات حفاظتی اشل و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت خدمات حفاظتی اشل و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

۵- شرکت آتی در، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب درب ویژه بیمارستانی می باشد. برای تماس با آتی در و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آتی در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی
درب ریلی

۶- شرکت آچیلان در، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب درب ویژه بیمارستانی می باشد. برای تماس با آچیلان در و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آچیلان در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

نصب درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ

۷- شرکت نوین گیت، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. برای تماس با نوین گیت و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوین گیت و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

۸- شرکت آرتا در، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب درب اتوماتیک صنعتی سریع می باشد. برای تماس با آرتا در و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرتا در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی
قیمت درب ریلی حیاط

قیمت درب اتوماتیک ریلی

۹- شرکت الکترو حافظ، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب درب اتوماتیک صنعتی سریع می باشد. برای تماس با الکترو حافظ و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با الکترو حفاظ و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

۱۰- شرکت آسیا در پویش، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. برای تماس با آسیا در پویش و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت آسیا در پویش و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

۱۱- شرکت گروه درب اتوماتیک ماندگار، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب درب اتوماتیک صنعتی سریع و نصب درب ویژه بیمارستانی می باشد. می باشد. برای تماس با گروه درب اتوماتیک ماندگار و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه درب اتوماتیک ماندگار و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی
درب اتوماتیک ریلی

۱۲- شرکت درجام، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. برای تماس با درجام و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درجام و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

۱۳- شرکت مدرن درب، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. برای تماس با مدرن درب و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مدرن درب و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

فروش درب اتوماتیک ریلی

۱۴- شرکت ثمین در، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب درب اتوماتیک صنعتی سریع و نصب درب ویژه بیمارستانی می باشد. برای تماس با ثمین در و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ثمین در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی
نصب درب ریلی پارکینگ

۱۵- شرکت پارس در، در تهران به نصب درب اتوماتیک ریلی مشغول است. برای تماس با پارس در و اطلاع از هزینه اجرای درب اتوماتیک ریلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پارس در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک ریلی

۱۶-شرکت پرشیا، در زمینه نصب آرام بند فعالیت دارد. برای تماس با شرکت پرشیا و اطلاع از هزینه‌های اجرا و نصب آرام بند بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت پرشیا و اطلاع از هزینه نصب آرام بند

لیست شرکت های مجری درب اتوماتیک بیمارستانی

درب های اتوماتیک بیمارستانی برای سهولت رفت آمد پزشکان، پرستاران و سایر افراد اجرا می شوند. استفاده از این درب ها موجب افزایش سرعت رسیدگی به بیماران می گردد. از دیگر مزایای نصب درب اتوماتیک بیمارستانی عدم تماس دست با درب و درنتیجه افزایش بهداشت عمومی محیط، تسهیل در رفت و آمد برانکارد و بیماران دارای مشکلات جسمی و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. درب ویژه بیمارستانی در ورودی بخش ها، اورژانس،‌ ICU، CCU و … اجرا می شود.

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی

در ادامه به معرفی بهترین شرکت های فعال در زمینه نصب درب ویژه بیمارستانی پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطمینان از تخصص آنها و نیز اطلاع از قیمت نصب درب اتوماتیک بیمارستانی ارائه شده است.

۱- شرکت درب های اتوماتیک شیشه چی، مجری درب ویژه بیمارستانی در تهران است. برای تماس با درب های اتوماتیک شیشه چی و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت درب های اتوماتیک شیشه چی و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی
درب ویژه بیمارستانی

۲- شرکت پیشتازان فن آوری طاها (گروه بتیس)، مجری درب ویژه بیمارستانی در تهران است. برای تماس با پیشتازان فن آوری طاها (گروه بتیس) و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه بتیس و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی

۳- شرکت پروشات دُر، مجری درب ویژه بیمارستانی در تهران است. برای تماس با پروشات دُر و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پروشات در و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی

قیمت درب اتوماتیک بیمارستانی

۴- شرکت نوین تکنیکال، مجری درب ویژه بیمارستانی در تهران است. برای تماس با نوین تکنیکال و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوین تکنیکال و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی
درب اتوماتیک ریلی

۵- شرکت درنادر، مجری درب ویژه بیمارستانی در تهران است. برای تماس با درنادر و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درنادر و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی

۶- شرکت ثمین در، مجری درب ویژه بیمارستانی در تهران است. برای تماس با ثمین در و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ثمین در و اطلاع از هزینه نصب درب اتوماتیک بیمارستانی

برای مطالعه بیشتر:

کرکره برقی

ساخت درب و پنجره

پنجره دو جداره

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر

  1. درب اتوماتیک ریلی برای یه ورودی سه تایی چقد هزینه می برد ؟

  2. سلام برای نصب درب اتوماتیک ریلی حتما کل اجزای درب باید عوض بشه حتی چهارچوب هم ، و در مورد ابعادش هم میشه برای هر ابعادی درب اتوماتیک ریلی ساخت ؟؟

  3. شرکت پروشات دُر، مجری درب ویژه بیمارستانی در تهران هستش خدمات مربوط به درب اتوماتیک ریلی رو برای مراکز درمانی هم انجام می دهد؟

  4. سلام درب اتوماتیک ریلی چوبی رو میشه برای درب پارکینگ اجرا کرد ؟

  5. سلام قیمت درب اتوماتیک ریلی در تهران چقدره؟

  6. سلام درب اتوماتیک ریلی تاشو هم نصب میکنید؟