جدول بتنی خیابانی

جدول بتنی خیابانی

تعداد ارائه دهنده ها

۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت جدول خیابانی بتنی به روش تولید، کیفیت محصول، نوع سیمان و عیار بتن مصرفی در ساخت، ابعاد و برند آن وابسته است. امروزه انواع جدول بتنی خیابانی به روش پرس خشک یا خیس تولید می شوند. قیمت جدول بتنی خیابانی تولید شده به روش پرس خیس بیشتر از پرس خشک است. عمران مدرن ارائه دهنده انواع جدول خیابان با بالاترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد. کاربران گرامی می توانند ابعاد مختلف جدول کنار خیابان را همراه قیمت آن مشاهده کرده و مناسب ترین نوع جدول شهرداری را خریداری نمایند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

روش تولید

روش تولید را مشخص کنید

محل ارسال

محل ارسال را مشخص کنید

نوع

خیابانی x

طول (سانتیمتر)

طول (سانتیمتر) را مشخص کنید

ارتفاع (سانتیمتر)

ارتفاع (سانتیمتر) را مشخص کنید

عرض/ضخامت (سانتیمتر)

عرض/ضخامت (سانتیمتر) را مشخص کنید

معرفی کالا

نظرات کاربران

جدول خیابان

جدول خیابان که جنس آن بتنی است به منظور جداسازی و محدود کردن فضای خیابان مورد استفاده قرار می گیرد. انواع جدول خیابانی بتنی یا جدول بتنی شهرداری از پرکاربردترین مصالح مورد استفاده برای جداسازی آبروها از خیابان و ایمن سازی جاده است. ابعاد جدول کنار خیابان از جداول دور باغچه بزرگتر است. بنابراین قیمت جدول بتنی خیابانی بیشتر می باشد. انواع جدول بتنی خیابانی در ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند.

 

جدول خیابان
جدول خیابان

 

قیمت جدول خیابانی

قیمت جدول بتنی خیابانی به ابعاد آن که شامل طول، ضخامت و ارتفاع جدول بتنی شهرداری می باشد و همین طور کیفیت ساخت و عیار بتن مصرفی در ساخت جدول کنار خیابان وابسته است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت جدول خیابانی می توان به برند و روش تولید آن اشاره کرد. قیمت جدول خیابانی به صورت قیمت هر عدد جدول کنار خیابان ارائه می شود.

 

قیمت جدول بتنی خیابانی

به طور کلی هر چه ابعاد جدول خیابانی بتنی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. یکی از دلایل این موضوع، مقدار مصالح مورد نیاز بیشتر برای ساخت جدول بتنی شهرداری است. کیفیت تولید از جمله عوامل موثر بر قمیت جدول خیابانی است. برندهای معروف تر جدول کنار خیابان به دلیل کیفیت ساخت بالاتر، از قیمت بیشتری برخوردار هستند. نوع مصالحی که در ساخت جدول بتنی شهرداری مورد استفاده قرار می گیرد بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. از جمله مصالح مصرفی برای تولید جدول بتنی خیابانی ، سیمان، سنگدانه و مواد افزودنی می باشد. کیفیت و قیمت هر یک از این مصالح، تعیین کننده قیمت نهایی جدول کنار خیابان است.

روش تولید هم تعیین کننده قیمت جدول بتنی خیابانی می باشد. یکی از روش های تولید، تولید پرسی جدول کنار خیابان است. در این روش، کیفیت دستگاه های مورد استفاده در ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید، بر قیمت جدول خیابانی موثر هستند. چنانچه عیار بتن مصرفی در ساخت جدول شهرداری بالاتر باشد، قیمت جدول بتنی خیابانی نیز افزایش خواهد یافت. غالب جداول بتنی به رنگ سیمان تولید می شوند، اما چنانچه به صورت رنگی تولید شوند، قیمت جدول بتنی خیابانی افزایش می یابد. سفارشی سازی محصول، همچون حک لوگو بر روی آن هم سبب افزایش قیمت جدول خیابانی می گردد.

 

جدول کنار خیابان
جدول کنار خیابان

 

خرید جدول شهرداری

برای خرید جدول خیابانی بتنی باید کیفیت محصول و قیمت آن را مدنظر قرار داد. تعیین متراژ کار و تعداد جدول مورد نیاز هم از دیگر ملزومات پیش از خرید جدول کنار خیابان می باشد. ابعاد جدول خیابانی بتنی مورد نیاز هم باید مشخص گردد. خرید انواع جدول بتنی خیابانی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. اما خرید اینترنتی، امکان مشاهده محصولات مختلف و مقایسه قیمت جدول خیابانی بتنی را فراهم می نماید. ضمن اینکه از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند. در برآورد هزینه ها و قیمت جدول بتنی خیابانی ، باید هزینه های مربوط به حمل و نقل را نیز مدنظر قرار داد. هزینه حمل و نقل انواع جدول خیابانی به حجم خرید و به تبع آن نوع ماشین مورد نیاز برای جابجایی از کارخانه یا کارگاه به محل پروژه و مسافت حمل وابسته است.

 

انواع جدول بتنی خیابانی

انواع جدول بتنی خیابانی از نظر شیوه تولید به دو دسته پرسی و سنتی تقسیم بندی می شود. اما امروزه تولید جدول خیابان به روش سنتی تقریبا منسوخ شده است. یکی از دلایل آن، مقاومت کم محصول تولید شده به صورت سنتی در برابر سرما و یخبندان می باشد. انواع جدول بتنی خیابانی پرسی به دو صورت پرس خشک و تر قابل تولید می باشند. در ادامه به معرفی انواع جدول خیابان پرسی پرداخته شده است.

 

جدول خیابانی
استفاده از جدول خیابانی در وسط و کنار جاده

 

انواع جدول بتنی خیابانی پرسی

برای تولید انواع جدول بتنی خیابانی پرسی به روش خشک، پس از تهیه مخلوط بتن با طرح اختلاط تعیین شده، بتن را در قالب جدول خیابانی می ریزند. در این روش، اسلامپ بتن نزدیک به صفر است. مخلوط بتن توسط دستگاه پرس و تحت فشار زیاد (پرس حدود ۳۰۰ تن)، فشرده می شود. سپس قالب جدول خیابانی بتنی برداشته می شود. در ادامه جدول بتنی شهرداری را به اتاق عمل آوری منتقل می نمایند. از جمله مزایای این روش تولید انواع جدول خیابان پرسی به حداقل رسیدن آب مصرفی در ساخت است.

انواع جدول بتنی خیابانی به صورت پرس تر هم قابل تولید می باشند. برای تولید آن پس از تهیه بتن، مخلوط را درون قالب جدول خیابانی می ریزند. برای هر قالب میز پرس، در قسمت بالایی و پایینی فیلتر خاصی تعبیه شده است. در این روش از پرس ۴۰۰ تنی برای فشرده سازی جدول بتنی خیابانی استفاده می گردد.

 

مقایسه انواع جدول خیابان

انواع معمول جدول کنار خیابان که امروزه تولید می شوند، شامل جدول خیابان پرسی خشک و تر است. از مهم ترین تفاوت های این دو محصول میزان آب مصرفی در ساخت است که در تولید به روش پرس خشک، این مقدار کمتر است. مقدار فشار اعمالی برای پرس محصولات نیز با یکدیگر متفاوت می باشد که در روش پرس تر بیشتر است. سطح جدول شهرداری تولیدی به روش پرس تر نسبت به پرس خشک صیقلی تر است، دلیل این موضوع ایجاد دوغاب در حین پرس تر می باشد. خلل و فرج انواع جدول خیابان بتنی تولید شده به روش پرس خیس کمتر بوده و از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار است.

 

قیمت جدول بتنی خیابانی
جدول بتنی خیابانی

 

ابعاد جدول کنار خیابان

جدول کنار خیابان در ابعاد مختلفی تولید می شود. طول جدول شهرداری غالبا ۵۰ سانتی متر بوده و ارتفاع و ضخامت آنها با یکدیگر متفاوت است. برخی از معمول ترین ابعاد جدول کنار خیابان به شرح زیر می باشد:

  • جدول شهرداری ۱۵×۳۵×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۲۰×۳۵×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۱۰×۳۰×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۱۲×۳۰×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۱۵×۴۰×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۱۵×۵۰×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۱۵×۶۰×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۲۰×۶۰×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۱۵×۸۰×۵۰ سانتی متر
  • جدول شهرداری ۲۰×۸۰×۵۰ سانتی متر

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۷ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما