جدول بتنی دور باغچه ای

جدول بتنی دور باغچه ای

تعداد ارائه دهنده ها

۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت جدول بتنی دور باغچه ای یا جدول بتنی فانتزی به مواردی هم چون کیفیت تولید، مواد افزودنی آن، روش تولید و طرح آن بستگی دارد. با تغییر ابعاد، قیمت جدول فانتزی نیز تغییر می یابد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت جدول سیمانی باغچه ابعاد و عیار بتن مصرفی در ساخت می باشد. به منظور خرید جدول سیمانی دور باغچه باید متراژ کار و تعداد جدول مورد نیاز را محاسبه کرد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع جدول بتنی باغچه در طرح های متنوع با بالاترین کیفیت می باشد. کاربران گرامی می توانند مشخصات و قیمت جدول دور باغچه ای را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب ترین کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

روش تولید

روش تولید را مشخص کنید

محل ارسال

محل ارسال را مشخص کنید

نوع

باغچه ای x

طول (سانتیمتر)

طول (سانتیمتر) را مشخص کنید

ارتفاع (سانتیمتر)

ارتفاع (سانتیمتر) را مشخص کنید

عرض/ضخامت (سانتیمتر)

عرض/ضخامت (سانتیمتر) را مشخص کنید

معرفی کالا

نظرات کاربران

جدول بتنی دور باغچه

جدول بتنی دور باغچه قطعه ای بتنی است که برای جداسازی فضاهای سبز مانند اطراف درختان در پیاده رو ها یا باغچه ها و فضاهای سبز شهری مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از عوامل مهم برای نصب جدول بتنی دور باغچه ای ، مسئله زیرسازی آن ها می باشد. پی سازی برای نصب جدول بتنی باغچه باید به گونه ای باشد که از استحکام کافی برخوردار بوده و زهکشی مناسبی نیز داشته باشد. مطابق استانداردهای شهرداری تراکم خاک بستر جدول سیمانی باغچه نباید کمتر از ۹۰ درصد باشد. ارتفاع جدول سیمانی دور باغچه باید متناسب با پیاده روهای اطراف باشد. هم چنین نکته دیگر در اجرای جدول بتنی دور باغچه ای رعایت تراز بودن آن است. تنوع طرح انواع جدول دور باغچه ای سیمانی بالا بوده و به عنوان جدول بتنی فانتزی نیز شناخته می شود. جدول فانتزی دور باغچه ای سیمانی کاربرد بالایی در محوطه سازی ویلا، محوطه سازی باغ و شهرک سازی دارد.

 

جدول بتنی دور باغچه
جدول بتنی دور باغچه

 

قیمت جدول دور باغچه

قیمت جدول سیمانی باغچه به ابعاد، کیفیت تولید و عیار بتن مصرفی در ساخت وابسته است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت جدول دور باغچه می توان به برند و روش تولید آن اشاره کرد. رنگ و طرح هم از پارامترهای موثر بر قیمت جدول سیمانی باغچه می باشد. همچنین برآورد هزینه ها و قیمت جدول بتنی دور باغچه ای به زیرسازی آن، زهکشی خاک زیر باغچه و دقتی که در میزان تراز بودن سطح جدول وجود دارد نیز بستگی دارد.

 

قیمت جدول سیمانی باغچه

قیمت جدول سیمانی باغچه به صورت قیمت هر عدد ارائه می شود. از آنجایی که برای ساخت جدول بتنی دور باغچه ای با ابعاد بزرگتر به مصالح بیشتری نیاز است، غالبا بیشتر شدن ابعاد موجب افزایش قیمت جدول فانتزی می گردد. هر چه کیفیت تولید جدول سیمانی باغچه ای بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. قیمت روز متریال اولیه هم تعیین کننده قیمت جدول بتنی دور باغچه ای می باشد. امروزه به دلیل نوسانات و عدم ثبات بازار، قیمت متریال اولیه دائما در حال تغییر بوده و نمی توان مقدار ثابتی برای قیمت جدول دور باغچه سیمانی ارائه نمود. بنابراین پیش از اقدام به خرید، نیاز به استعلام قیمت بروز جدول فانتزی می باشد.

 

جدول سیمانی باغچه
جدول سیمانی باغچه

 

قیمت جدول فانتزی دور باغچه ای سیمانی

جدول بتنی فانتزی به دو روش ویبره ای و پرسی قابل تولید می باشد. تفاوت در روش تولید، تفاوت در قیمت جدول فانتزی را به همراه دارد. همان طور که از نام جدول بتنی باغچه ای بر می آید، در ساخت آن از بتن استفاده می شود. مهم ترین متریال مصرفی برای ساخت بتن بلوک سیمانی برای دور باغچه شامل سیمان و سنگدانه است. این مواد به کمک آب با یکدیگر مخلوط شده و ملات بتن را تشکیل می دهند. نوع سیمان و عیار بتن، بر قیمت جدول بتنی دور باغچه ای تاثیرگذار است. هر چه عیار بتن بالاتر باشد، قیمت جدول فانتزی هم افزایش خواهد یافت.

 

قیمت جدول بتنی دور باغچه

حجم خرید نیز می تواند بر قیمت جدول دور باغچه تاثیرگذار باشد. برخی از فروشندگان برای خرید در تناژ بالا و کم، قیمت متفاوتی را به عنوان قیمت جدول بتنی دور باغچه ارائه می دهند. در واقع قیمت جدول دور باغچه در صورت خرید تناژ بالا، مقرون بصرفه تر خواهد بود. قیمت جدول دور باغچه به دلیل تغییر دائمی قیمت مواد اولیه دائما در حال تغییر است و پیش از خرید باید نسبت به استعلام قیمت بروز آن اقدام نمود.

 

جدول باغچه ارزان

به منظور خرید انواع جدول باغچه ارزان ، می توان از میان انواع ویبره ای آن انتخاب نمود. همچنین قیمت برخی از طرح های جدول باغچه ارزان تر از سایر طرح ها می باشد. به هنگام خرید توجه به کیفیت محصول نسبت به جدول باغچه ارزان در اولویت است. برخی از فروشندگان و کارخانه ها ممکن است به دلیل تولید جدول باغچه ارزان ، از متریال مناسب و با کیفیتی برای تولید انواع جدول باغچه مدرن ، انواع جدول دور باغچه حیاط و … استفاده نکنند. این موضوع اگر چه باعث خرید جدول باغچه ارزان می گردد اما به مرور زمان جدول کیفیت خود را از دست داده و نه تنها صرفه اقتصادی نخواهد داشت بلکه خرید این نوع جدول دورباغچه باعث هدر رفت سرمایه می شود.

 

خرید جدول بتنی فانتزی

برای خرید جدول فانتزی باید پارامترهای متعددی را مدنظر قرار داد. یکی از این پارامترها، شرایط آب و هوایی منطقه است. کیفیت محصول هم از پارامترهایی است که باید در خرید جدول سیمانی باغچه ، به آن توجه نمود. پیش از اقدام به خرید، باید متراژ کار و طرح جدول بتنی دور باغچه ای تعیین گردد. با توجه به متراژ کار و ابعاد جدول، تعداد جدول سیمانی دور باغچه مشخص می شود.

به دلیل افزایش کاربرد این محصول، فروش جدول بتنی دور باغچه افزایش یافته است و فروشندگان مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. انتخاب مراکز فروش معتبر به منظور خرید جدول برای باغچه ، به خریدی مطمئن منجر می گردد. خرید جدول بتنی فانتزی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. خرید آنلاین جدول برای باغچه ، مزایایی همچون جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی را به همراه دارد. ضمن اینکه خریدار می تواند محصولات مختلف را به همراه مشخصات و قیمت جدول سیمانی باغچه مشاهده نموده و در نهایت مناسب ترین کالا را انتخاب و خریداری نماید. اگر چه ممکن است اکثر افراد به دنبال خرید جدول بتنی دور باغچه ارزان باشند، اما توصیه می گردد که همواره کیفیت جدول فانتزی دور باغچه ای سیمانی در اولویت قرار داده شود.

 

جدول فانتزی
جدول فانتزی

 

انواع جدول بتنی دور باغچه ای

انواع جدول باغچه ای بتنی به روش ویبره ای و یا پرسی تولید می شود. قیمت جدول سیمانی باغچه تولید شده به روش ویبره ای، ارزان تر از نوع پرسی آن است. اما در مقابل جدول کنار باغچه ای ویبره ای از استحکام کمتری برخوردار می باشد. این نوع جدول فانتزی برای مناطق سردسیر و دارای یخبندان مناسب نیست. در تولید جدول دور باغچه ای سیمانی پرسی از آب کمتری استفاده می شود. این نوع بلوک سیمانی برای دور باغچه تحت فشار بالای دستگاه پرس تولید می شود.

 

جدول فانتزی

همان طور که بیان شد، تنوع طرح جدول بتنی فانتزی بسیار بالا است. البته تعدد طرح های تولیدکنندگان مختلف با یکدیگر متفاوت است. از جمله پرطرفدارترین و شناخته شده ترین طرح های جدول سیمانی دور باغچه می توان به طرح هلالی، هخامنشی، پرده ای، آبشار، شیاری و ساده اشاره کرد. قیمت جدول فانتزی به طرح آن هم وابسته بوده و طرح های مختلف، قیمت متفاوتی دارند. ابعاد طرح های مختلف جدول فانتزی با یکدیگر متفاوت است.

 

مراحل نصب جدول سیمانی دور باغچه

اولین گام از نصب جدول سیمانی باغچه ای این است که سطح محل اجرا از علف های هرز، سنگ و ... پاکسازی شود. دور تا دور محل اجرای جدول کنار باغچه ای را باید در عمق و عرض مشخص حفاری نمود. این اندازه ها بر اساس اندازه پایه جدول و ابعاد جدول بتنی دور باغچه ای تعیین می گردد. باید خاک محل حفاری به شیوه مناسبی متراکم گردد. این کار از نشست جدول بتنی باغچه جلوگیری می نماید. خاک دور تا دور باغچه سیمانی هم باید متراکم شود.

 

جدول بتنی دور باغچه ای
تنوع طرح جدول بتنی فانتزی

 

مزایای جدول بتنی دور باغچه ای

از مهم ترین مزایای جدول بتنی فانتزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام و طول عمر بالای جدول سیمانی دور باغچه
  • تنوع بالا در طرح و رنگ جدول دورباغچه
  • نصب آسان و سریع انواع جدول باغچه ای
  • افزایش زیبایی فضا با جدول باغچه حیاط و فضای سبز
  • مقرون بصرفه بودن قیمت جدول سیمانی باغچه

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۷ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما