قیمت کابین آسانسور

قیمت کابین آسانسور بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد. در زمان خرید کابین آسانسور توجه به مشخصات استاندارد علاوه بر زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس، ظرفیت، طرح کابین آسانسور و دیگر ویژگی های کاربری و ظاهری در تعیین قیمت آن تاثیر می گذارند. برای مثال هر چه ابعاد كابين اسانسور بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین هر چه از لوازم جانبی و تزئینات بیشتری در طرح کابین آسانسور استفاده شود، قیمت کابین آسانسور افزایش پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که قیمت کابین آسانسور و موتور بخش مهمی از هزینه نصب اسانسور را به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل برای جلوگیری از بروز هرگونه خسارت و یا هزینه های ناشی از آن، لازم است تا در زمان خرید و فروش کابین آسانسور بررسی های لازم صورت گیرد.

برای تهیه کابین آسانسور قیمت پایین، کابین هایی با دیواره ام دی اف انتخاب مناسبی هستند. به کارگیری دیواره های استیل و شیشه ای در طراحی کابین آسانسور قیمت آن را افزایش می دهد. عمران مدرن انواع کابین آسانسور قیمت مناسب ، کابین اسانسور ارزان و مدل های کابین آسانسور قیمت بالا و لوکس را عرضه می نماید.

 

عکس آسانسور شیک
کابین آسانسور

 

کابین آسانسور

کابین اسانسور از اصلی ترین قطعات آسانسور است که مسافران بیشتر از سایر اجزا با آن در ارتباط می باشند. انواع کابین آسانسور از سه بخش عمده شامل چارچوب (یوک)، سکو (محل استقرار مسافر یا بار) و دیواره‌ ها شامل پوشش ‌های داخلی و تزیینات کابین آسانسور ، تشکیل شده است. از طرفی لوازم تزیینی و فانتزی کابین نیز شامل دیواره ها، سقف، کف، آینه، درب، دستگیره، شستی و صفحه نمایشگر طبقات، موزیک و صدای گویا و … است.

به کارگیری بهترین کابین اسانسور ، نقش مهمی در ارتقا ایمنی و زیبایی طراحی ساختمان ایفا می نماید. از این جهت زیبایی ظاهری و میزان امنیت کابین، از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که باید در خرید کابین آسانسور مورد توجه قرار گیرد. خرید و فروش کابین آسانسور در طرح ها و جنس های متنوع و گوناگون صورت می پذیرد. هنگام خرید و فروش کابین آسانسور ، در نظر داشتن مشخصات این محصول و همچنین تعیین قیمت کابین آسانسور بسیار اهمیت دارد. در ادامه عوامل مختلف موثر بر قیمت انواع کابین آسانسور مورد بررسی قرار گرفته است.

خرید کابین آسانسور

پیش از اقدام به خرید کابین آسانسور بهتر است قیمت، تجهیزات و انواع کابین آسانسور را بشناسیم. هنگام خرید کابین آسانسور با استعلام لیست قیمت کابین آسانسور و مقایسه آن ها با یکدیگر می توان به تهیه بهترین کابین اسانسور مناسب پروژه پرداخت. قیمت خرید کابین آسانسور بخش بزرگی از هزینه های اسانسور را به خود اختصاص می دهد. بنابراین در خرید آن باید نهایت دقت را به خرج داد. کابین آسانسور ارزان قیمت همواره بهترین انتخاب نخواهد بود، بلکه باید کیفیت محصول را هم در نظر گرفت.

مدل کابین آسانسور

مدل کابین آسانسور نقش مهمی در ارتقای کلاس طراحی اسانسور دارد. اهمیت به طراحی داخلی آسانسور از آن جهت مهم است که همواره در معرض دید مسافران می باشد. به همین دلیل مالکین ساختمان ها تلاش می کنند تا علاوه بر استفاده از آسانسور با کیفیت، زیباترین طرح ها را برای کابین فراهم آورند. طراحی محیط داخلی کابین با اجناس گوناگون و طرح های متنوع صورت می گیرد. انتخاب مناسب هر یک از این اجزا منجر به طراحی بهترین مدل کابین آسانسور مطابق سلیقه خریدار می شود.

انواع مدل کابین آسانسور بر اساس معیارهای گوناگونی از قبیل جنس بدنه، نوع کاربری، مدل درب و دیگر شاخصه ها تقسیم بندی می شوند. کابین به طور کلی اتاقکی در آسانسور می باشد که افراد درون آن جای می گیرند. ظرفیت و ابعاد کابین ها با یکدیگر متفاوت بوده و در انواع مدل ها طراحی و تولید می شوند. متداول ترین مدل های آن تمام استیل و نیمه استیل می باشد. از دیگر مدل های کابین آسانسور می توان به کابین آسانسور ام دی اف و کابین فرمیکا اشاره نمود.

عکس آسانسور شیک
کابین آسانسور ارزان

 

انواع کابین آسانسور

انواع کابین آسانسور بر اساس معیارهای گوناگونی از قبیل جنس بدنه، نوع کاربری، مدل درب و دیگر شاخصه ها تقسیم بندی می شوند. به طور کلی کابین های آسانسور را می توان در دو دسته زیر قرار داد.

  • نیم کابین

این مدل کابین معمولا در بالابرها نصب می شوند. طراحی نیم کابین شامل یک کفی و نرده ای به دور کف می باشد. نیم کابین ها اصولا برای امور باربری استفاده شده و نسبتا ایمنی پایینی دارند.

  • تمام کابین

این نوع کابین هم در آسانسور و هم در بالابر‌ها استفاده می شوند. طراحی این کابین ها بر اساس نوع کارایی و سلیقه مشتری متفاوت می باشد. با بررسی گزینه های موجود می توان به طراحی بهترین کابین اسانسور مد نظر خود دست یافت. از تمام کابین ها بیشتر برای جابجایی افراد استفاده شده و از ایمنی بالایی برخوردار هستند. 

 

جنس انواع کابین آسانسور

كابين اسانسور بر اساس جنس لایه بیرونی، طرح و سبک در انواع مختلف استيل ، ام دی اف ، شيشه ای ، ام دی اف استيل و … قابل خریداری است. تنوع انواع کابین آسانسور بالا بوده و می توان با توجه به کاربری ساختمان، دکوراسیون و … هر یک از آن ها را انتخاب کرده و اجرا نمود.

كابين اسانسور استيل به دلیل استحکام، ضد زنگ و ضد خش بودن از انواع بهترین کابین آسانسور می باشد. این کابین بیشتر در مراکز تجاری و اداری مورد استفاده قرار گرفته و در فروش کابین آسانسور سهم بالایی را به خود اختصاص می دهد. اغلب از كابين اسانسور چوبی در ساختمان هایی با تردد کم استفاده می شود. این کابین آسانسور قیمت پایین تری نسبت به مدل های استيل دارا می باشد. ویژگی اصلی كابين اسانسور شیشه ای ، چشم انداز و زیبایی چشمگیر آن می باشد که آن را به انتخابی لوکس تبدیل می نماید.

عکس کابین آسانسور جدید
کابین آسانسور تمام استیل

کابین اسانسور ارزان

قیمت کابین آسانسور حدودا یک پنجم هزینه پکیج سیستم آسانسور را شامل می شود. از همین رو، طراحان با انتخاب کابین اسانسور ارزان می توانند به میزان خوبی از هزینه راه اندازی اسانسور بکاهند. این تفاوت قیمت، در پروژه های بزرگ بیشتر به چشم خواهد آمد. کابین اسانسور ارزان در انواع مدل و طرح تولید و عرضه می گردد. متدوال ترین نوع کابین های ارزان و اقتصادی، مدل های ام دی اف و فرمیکا می باشند. این مدل ها به دلیل عدم استفاده از استیل در طراحی و پوشش داخلی خود، از قیمت ارزان تری برخوردار هستند.

 

بهترین کابین آسانسور

بهترین کابین اسانسور ، کابینی می باشد که از کیفیت بالای مشخصات فنی و دکوراتیو برخوردار باشد. به همین دلیل، به کارگیری بهترین کابین اسانسور ، نقش مهمی در ارتقا ایمنی و زیبایی طراحی ساختمان ایفا نموده و بر ارزش ملک می افزاید. کابین اسانسور در ابعاد، طرح، مدل و رنگ های گوناگونی عرضه می شود. انتخاب متریال به کار رفته در ساخت کابین و ویژگی های ظاهری بر اساس سلیقه طراح تعیین می گردد.

مشخصات کابین آسانسور

مشخصات کابین آسانسور مواردی نظیر اجزا، ملحقات و خصوصیات هر یک از آن ها را در بر می گیرد. در کنار توجه به مشخصات دکوراتیو توجه به مشخصات فنی کابین آسانسور هم ضروری است. شناخت کامل مشخصات کابین آسانسور به فرآیند انتخاب و خرید محصول مطلوب کمک شایانی می نماید.به طور کلی، مشخصات کابین آسانسور شامل سه بخش اصلی چهارچوب، سکوی حمل و قسمت دیواره ها می باشد. بخش داخلی کابین آسانسور با توجه به سلیقه افراد و با استفاده از مواد مختلف طراحی و تولید می شود.

انواع کابین بر اساس مشخصات کابین آسانسور و معیارهای مختلفی از قبیل نوع کاربری، مدل درب، جنس، ظرفیت و ... تقسیم بندی می شوند. در ادامه به معرفی مشخصات کابین آسانسور در دو دسته کلی کاربری مسافربر و حمل بار اشاره شده است.

مشخصات کابین آسانسور مسافربر

آسانسورهای مسافربر از پرکاربردترین انواع آسانسورها می باشند که جهت جابجایی افراد در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … استفاده می شوند. آسانسورهای مسافربر می توانند با توجه به نیاز ساختمان و میزان رفت و آمد و دیگر فاکتورها در انواع مختلفی طراحی و ساخته شوند. استانداردهای لازم در مشخصات کابین آسانسوراز این جهت که این کابین ها وظیفه ی جابه جایی انسان ها را به عهده دارند، باید به خوبی رعایت شود. به طور کلی مشخصات کابین آسانسور مسافربر بر مبنای مواردی که تا به اینجا معرفی کردیم تعریف می شود.

مشخصات کابین آسانسور حمل بار

کابین های حمل بار اغلب بلندتر از آسانسور های معمولی ساخته می شوند تا افراد بتوانند به راحتی وسایل و بار مورد نظر خود را در آن جا دهند. عرض درب این کابین ها از آسانسور های مسافربر بیشتر بوده تا سهولت در حمل بار را برای افراد ایجاد نماید. بر روی پانل اکثر کابین های حمل بار کلیدی به نام آلفا یا (ATT) تعریف شده است. فشردن این کلید از بسته شدن درب کابین جلوگیری کرده و دیگر لازم به نگه داشتن شستی یا گرفتن چشمی جهت جلوگیری از بسته شدن درب کابین نمی باشد. مشخصات کابین آسانسور حمل بار باید به گونه ای باشد که فشار وارده بر کابین در تمام جهات به صورت مساوی تقسیم شده و از کج شدن کابین جلوگیری نماید. کابین های حمل بار به انواع مختلفی نظیر بیمارستانی، رستورانی، خودرو بر و ... تقسیم می شوند که هر یک مشخصات کابین آسانسور منحصر به فردی دارند.

طرح کابین آسانسور

طرح کابین آسانسور را مجموع تجهیزات و ملحقات داخلی آن شکل می دهند. همانطور که پیش تر اشاره شد، کابین از بخش های مختلفی مانند دیواره، کفپوش و سقف تشکیل می شود. زیبایی ظاهری و امنیت کابین، از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که باید در طرح کابین آسانسور به آن توجه کرد. به کارگیری تجهیزات مرغوب و توجه به مشخصات ظاهری آن ها، کیفیت و زیبایی طرح کابین آسانسور را افزایش می دهد. انتخاب تزئینات کابین بر اساس سلیقه و بودجه طراح صورت می گیرد. برای مثال، به کارگیری اجناس لوکس تر مانند سنگ برای کفپوش کابین آسانسور قیمت آن را بالا می برد.

عکس کابین آسانسور جدید
تزئینات کابین اسانسور

نمونه کابین آسانسور

از آنجایی که کابین آسانسور بسیار بیشتر از قطعات دیگر در برابر دید افرادی که از آسانسور استفاده می کنند می باشد پس باید در انتخاب آن دقت بالایی داشت. در ساخت و طراحی تزئینات انواع نمونه کابین آسانسور می توان مطابق سلیقه مشتری از مواد، روکش و الگو های مختلفی استفاده نمود. در طراحی انواع نمونه کابین آسانسور از جنس های مختلف استیل، شیشه، ام دی اف، فرمیکا و ... استفاده می شود.

لیست قیمت کابین آسانسور

تنوع و گستردگی مدل های کابین اسانسور و متریال به کار رفته در ساخت آن، طراحان و خریداران را با یک طیف گسترده از لیست قیمت کابین آسانسور های مختلف مواجه می نماید. قیمت کابین آسانسور بر اساس متریال به کار رفته در ساخت بدنه، طرح، جنس کفپوش، نورپردازی و سایر موارد تعیین می شود. نوع کاربری آسانسور، بودجه موجود برای خریداری کابین، سلیقه مشتری و … از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت کابین آسانسور می باشند. در عمران مدرن، فروش کابین آسانسور با انواع طرح و مدل با بهترین کیفیت صورت می پذیرد.

عکس کابین آسانسور جدید

با مشاهده عکس های متنوع از کابین آسانسور و بررسی ویژگی های آن ها، می توانید راحت تر اقدام به خرید محصول مطلوب خود نمایید. برای سفارش کابین آسانسور می توانید عکس کابین آسانسور دلخواه خود را برای کارشناسان عمران مدرن بفرستید.

از آسانسور مسافربر جهت جا به جایی افراد در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … استفاده می شود. کابین اسانسور مسافربر، با توجه به نوع کاربری ساختمان و میزان ترافیک استفاده از آسانسور، در سرعت ها و ظرفیت های متنوعی طراحی و ساخته می شود. قیمت کابین اسانسور مسافربر به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل که در عکس کابین آسانسور جدید و عکس آسانسور شیک مسافربر قابل مشاهده می باشند، می توان به تعداد و نوع درب و جنس کابین اسانسور اشاره نمود. همچنین ظرفیت کابین اسانسور و ارتفاع جابجایی هم بر روی قیمت کابین اسانسور مسافربر تاثیرگذار است.

کابین آسانسور استیل برای جابه جایی مسافران یا حمل بار مورد استفاده قرار می گیرد. در کابین های آسانسور استیل از تزئینات تمام استیل استفاده می شود. در عکس آسانسور شیک استیل می توانید طرح های مختلف همچون استیل نقره ای خشدار، استیل طلایی، استیل آینه ای، استیل طرح دار و ... را مشاهده بفرمایید. کابین استیل علاوه بر طراحی زیبا و شکیل، به دلیل متریال به کار رفته در ساخت آن، از مقاوت بالایی نیز برخوردار است. کابین استیل وزن کمتری نسبت به کابین اسانسور ام دی اف دارد و به همین دلیل در ارتفاعات زیاد قابل استفاده است. همان طور که در عکس کابین آسانسور جدید استیل مشاهده می شود، کابین تمام استیل از اجزای مختلفی تشکیل شده است. نوع و کیفیت هر یک از این اجزا تاثیر به سزایی در قیمت آن دارد.