استعلام قیمت
ثبت درخواست
معرفی کسب و کار ها

بهترین برند نردبان خانگی کدام است؟ معرفی ۳ برند با کیفیت

استاندارد ارتفاع سقف منازل ۲۸۰ سانتی متر است. یعنی برای دسترسی به کابینت‌های بالا،‌ کمد و تمیز کردن سقف نیاز به نردبان خواهیم داشت. نردبان‌های خانگی کاربردهای متعددی دارند؛ از جمله مهم‌ترین آن‌ها دسترسی به نقاط غیر‌قابل دسترس است. با‌این‌حال برای خرید نردبان باید ابتدا برندهای با‌کیفیت را شناسایی کرد. آلوپات، صنایع مهرنگار و آلوم پارس پله، سه برند تولید نردبان خانگی در داخل کشور هستند که کیفیت مثال‌زدنی دارند. اگر شما هم برای خرید نردبان خانگی دچار تردید هستید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه با این سه برند بیشتر آشنا خواهیم شد.

۱. آلوپات؛ اولین تولید‌کننده نردبان آلومینیومی در کشور

آلوپات در صدر لیست بهترین برند نردبان ایرانی قرار می‌گیرد. این برند در واقع اولین تولیدکننده نردبان‌های خانگی و صنعتی است. صنایع آلوپات محصولات خود را بر‌اساس معتبرترین استانداردهای بین‌المللی به تولید می‌رساند. نردبان‌های آلوپات در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی طراحی و تولید می‌شوند. در ادامه با ویژگی‌های نردبان خانگی آلوپات بیشتر آشنا می‌شویم:

  • به دلیل استفاده از پروفیل آلیاژ آلومینیوم، نردبان‌های این برند سبک و بسیار مستحکم هستند.
  • نفوذ عمیق پله‌ها در پروفیل‌های جانبی و پرس محکم انتهای پله‌ها باعث اتصال امن شده است.
  • نردبان‌های خانگی آلوپات، قابلیت تبدیل شدن به ۱۴ حالت مختلف را دارند.
  • به دلیل ظرافت در طراحی نردبان‌ها با جمع شدن چهار تکه نردبان روی هم، نردبان به یک جعبه کوچک تبدیل می‌شـود و راحتی هر چه بیشتر در حمـل‌و‌نقـل را فراهم می‌کند.
  • قابلیت بالای حفظ تعادل دارد؛ زیرا از لاستیک‌های مخصوص ضد‌لغزش در پایه‌های نردبان استفاده شده است.
  • سطح مقطع مربع شکل باعث استحکام بیشتر پله‌ها شده و راحتی را برای کاربر تامین کرده است.
  • وزن مجاز قابل تحمل نردبان ۱۲۰kg و نردبان دارای ۲ سال گارانتی است.

انواع نردبان‌های آلوپات برای کاربردهای متنوع خانگی و صنعتی، در مدل‌هایی مانند نردبان پله پهن صنعتی لولادار، نردبان داربستی چهار حالته، نردبان خانگی پله پهن دو طرفه، نردبان مخابراتی MDF، همچنین انواع نردبان سکویی دو طرفه و داربستی به تولید می‌رسند. در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از نردبان‌های صنعتی، باید حتما از تجهیزات ایمنی مانند کمربند ایمنی کار در ارتفاع استفاده شود؛ ولی برای استفاده از نردبان‌های خانگی احتیاط کردن کافی است. 

۲. انواع نردبان خانگی را از صنایع مهرنگار تهیه کنید

نردبان‌های صنایع مهرنگار در زمینه طراحی و ساخت سه نوع نردبان‌های خانگی، صنعتی و مخابراتی فعالیت می‌کند. مهرنگار درحال‌حاضر انواع نردبان‌های پله‌پهن را در مدل‌های مختلف به تولید می‌رساند. سری نردبان‌های مخابراتی مهرنگار نیز در انواع تک‌لدر و گلکسی تولید می‌شوند. در ادامه با ویژگی‌های نردبان این برند بیشتر آشنا می‌شویم:

  • اتصالات نردبان با جوش CO2 به یکدیگر وصل شده است.
  • نردبان‌ها از جنس آلومینیوم تولید می‌شوند.
  • با روکش رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای پوشیده شده‌اند.
  • در برابر رطوبت بسیار مقاوم‌اند.
  • قطعات پلاستیکی در پایه‌‌ها برای عدم لغزش نردبان در سطوح صاف و لغزنده تعبیه شده‌اند.
  • قسمت میانی نردبان مجهز به تسمه‌ تاشو برای نگه داشتن پایه‌‌های جلو و عقب نردبان هستند.

البته مهرنگار فقط به تولید نردبان بسنده نکرده است و همواره برای گسترش تنوع و کیفیت محصولات خود، دست به تولید محصولات مختلفی می‌زند. به‌عنوان مثال به‌منظور ایمنی کار در ارتفاع اقدام به تولید انواع بالابر متحرک نیز کرده است. مهرنگار یکی از تولیدکنندگان پیشرو در لیست بهترین برند نردبان ایرانی است و محصولات خود را به کشورهای همسایه مانند تاجیکستان، افغانستان و عراق نیز صادر می‌کند.

۳. بهترین برند نردبان خانگی کدام است؟ آلوم پارس پله

آلوم پارس پله، در لیست بهترین برند نردبان خانگی، صنعتی، کشویی و مخابراتی جایگاه ویژه‌ای دارد و اولین تولیدکننده نردبان با علامت استاندارد در ایران به‌ شمار می‌رود. آلوم با بیش از نیم قرن سابقه در ساخت نردبان خانگی، محدوده فعالیت‌های خود را گسترش داده است و در‌حال‌حاضر انواع نردبان مورد‌استفاده در صنایع مختلف را به تولید می‌رساند. در ادامه با ویژگی‌های نردبان آلوم پارس پله آشنا می‌شویم:

  • جنس این محصول آلومینیومی است.
  • تا حداکثر ارتفاع ۲ متر قابلیت استفاده دارد.
  • وزن قابل‌تحمل حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم است.
  • پله‌های چند ضلعی دارد.
  • پله مخصوص برای قرارگیری جعبه ابزار روی آن تعبیه شده است.
  • سیم فولادی مهار‌شده به‌منظور استحکام بیشتر نردبان حین کار کردن دارد.

در ساخت محصولات این برند از بهترین آلیاژها استفاده می‌شود تا نهایتا با سختی ۸۰-۷۶ برینل، هم‌رده و رقیب برندهای معتبر خارجی باشند. نردبان اکسلنت دو تکه ۲۳ پله آلوم پارس پله، یکی از نمونه‌های موفق محصولات این برند، نردبانی کشویی بوده که برای کاربردهای مخابراتی طراحی شده است. قاب آلومینیومی مستحکم و ضد‌زنگ این محصول به طول عمر بالا و دوام آن کمک می‌کند.

در این متن با سه برند مطرح در زمینه طراحی و تولید نردبان‌های خانگی همراه با ویژگی‌های هر یک آشنا شدیم. برندهایی همچون صنایع مهرنگار، آلوم پارس پله و آلوپات جزو صدرنشینان این عرصه هستند. یادتان باشد برای خرید نردبان خانگی باید به جنس، ارتفاع و کاربردهای آن توجه کنید. اگر سقف بلندی دارید، هنگام خرید نردبان باید کمربندهای ایمنی را نیز بخرید. با‌ این‌ کار در زمان استفاده، امکان بروز هر حادثه‌ای را به حداقل خواهید رساند.

آخرین عناوین

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

2 ساعت پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

20 ساعت پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

21 ساعت پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

4 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

4 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

4 روز پیش