کفپوش بتنی پرسی

کفپوش بتنی پرسی

تعداد ارائه دهنده ها

۷۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

کفپوش بتنی پرسی به دلیل تولید در دستگاه پرس و تحت فشار زیاد، از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. لیست قیمت کفپوش بتنی پرسی بر اساس رنگ، کیفیت و برند آن تعیین می گردد. همچنین قیمت کفپوش بتنی پیش ساخته پرسی می تواند بر اساس طرح آن متفاوت باشد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع بلوک کفپوش بتنی پرسی در رنگ ها و ابعاد مختلف می باشد. کاربران گرامی می توانند کفپوش پرسی بتنی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و بهینه ترین قیمت خریداری نمایند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ابعاد

ابعاد را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید

طرح

طرح را مشخص کنید

فرآیند تولید

پرس خشک x

برند

برند را مشخص کنید

کفپوش بتنی -cp14109

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۰۹,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۷.۵x۲۴x۶

رنگ:

طرح:

لوزی

کفپوش بتنی -cp14110

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۰۹,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۵x۲۵x۶

رنگ:

طرح:

لوزی

کفپوش بتنی -cp14100

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۲۰x۱۰x۶

رنگ:

طرح:

ساده

کفپوش بتنی -cp14101

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۲۰x۲۰x۶

رنگ:

طرح:

ساده
https://omranmodern.com/files/products/PcvFAuWbyyNLs0oNOKSQoHDXO8Kyfxli.jpg

کفپوش بتنی -cp14102

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۶

رنگ:

طوسی

طرح:

ساده
https://omranmodern.com/files/products/i887xDwPEv1rn9USakaW8PJwKPup13LA.jpg

کفپوش بتنی -cp14103

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۵

رنگ:

قرمز

طرح:

ساده
https://omranmodern.com/files/products/QzW62vD5cbc0DkCtc0jEd2lFzS0O4MAO.jpg

کفپوش بتنی -cp14104

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۵

رنگ:

طرح:

آجری
https://omranmodern.com/files/products/YECgB2FPYrrVnmjlOew2H3uYb3A1Ah8N.jpg

کفپوش بتنی -cp14105

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۵

رنگ:

طرح:

آی(دمبلی)
https://omranmodern.com/files/products/yHH0zYVWlRqqMlVaNqk9ymmuj1eW9zui.jpg

کفپوش بتنی -cp14106

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۵

رنگ:

طرح:

صخره ای
https://omranmodern.com/files/products/oeqzMfznUpPwzyx718Zpr2op9ub9SW09.jpg

کفپوش بتنی -cp14108

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۵

رنگ:

طرح:

کوبیک
ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کفپوش بتنی پرسی

کفپوش بتنی پرسی در ابعاد، شکل و رنگ های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش پرسی بتنی به کمک دستگاه پرس و تحت فشار بالا تولید می شود. این محصولات که با عنوان بلوک کفپوش بتنی پرسی و نیز شناخته می شوند، از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند. از این رو کفپوش بتنی پیش ساخته پرسی گزینه مناسبی برای اجرا در مکان های پر رفت و آمد می باشد.

 

کفپوش بتنی پرسی
کفپوش بتنی پرسی

 

قیمت کفپوش بتنی پرسی

قیمت کفپوش بتنی پرسی به عواملی همچون رنگ، طرح، کیفیت و برند آن وابسته است. هر چه از متریال بهتری در ساخت استفاده شود و محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت کفپوش پرسی بتنی نیز بیشتر خواهد بود. این کفپوش ها غالبا در ضخامت ۶ سانتی متر تولید می شوند. قیمت کفپوش پرسی بتنی بر اساس هر متر مربع ارائه می گردد. امروزه با توجه به نوسانات بازار و تغییر دائمی قیمت ها، امکان ارائه دقیق قیمت کفپوش پرسی بتنی وجود نداشته و خریداران محترم باید نسبت به استعلام بروز لیست قیمت کفپوش بتنی پرسی اقدام نمایند. 

 

لیست قیمت کفپوش بتنی پرسی

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، قیمت این محصول به رنگ آن وابسته است. با بررسی لیست قیمت کفپوش بتنی پرسی مشاهده می گردد، که در غالب طرح ها، رنگ طوسی کفپوش پرسی بتنی از قیمت کمتری برخوردار بوده و ارزان تر است. همچنین مشاهده می شود که لیست قیمت کفپوش بتنی پرسی مولتی کالر از سایر انواع بیشتر است.

 

بلوک کفپوش بتنی پرسی
بلوک کفپوش بتنی پرسی

 

قیمت کفپوش بتنی پیش ساخته پرسی

اغلب قیمت کفپوش بتنی پیش ساخته پرسی ساده نسبت به كفپوشی با سایز و رنگ مشابه ولی طرح دار، ارزان تر است. در کل قیمت کفپوش بتنی پیش ساخته پرسی با درنظر گرفتن دوام و عمر بالای آن نسبت به سایر كفپوش ها مناسب است.

 

خرید بلوک کفپوش بتنی پرسی

توجه به مشخصات فنی کفپوش بتنی پرسی از مهم ترین فاکتورها در خرید این محصول می باشد. بهتر است محصولی را خریداری نمود که دارای تاییدیه شهرداری باشد. پیش از اقدام به خرید باید ابعاد، طرح و رنگ بلوک کفپوش بتنی پرسی را انتخاب نمود. همچنین متراژ پروژه و میزان کفپوش پرسی بتنی مورد نیاز باید تعیین گردد.

خرید کفپوش پرسی بتنی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. اما خرید آنلاین بلوک کفپوش بتنی پرسی دارای مزایایی همچون صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. در واقع خرید اینترنتی لزوم مراجعه به فروشگاه را حذف نموده و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می نماید. همچنین می توان مشخصات و ویژگی های محصول را مشاهده کرده و با مقایسه آنها در نهایت مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمود.

 

لیست قیمت کفپوش بتنی پرسی
کفپوش پرسی بتنی قرمز

 

مشخصات فنی کفپوش بتنی پرسی

کیفیت کفپوش پرسی از روی مشخصات فنی آن تعیین می گردد. مشخصات فنی کفپوش بتنی پرسی شامل مواردی همچون نوع و میزان سیمان مصرفی در ساخت، مقاومت فشاری، مقاومت سایشی و میزان جذب آب می باشد. میزان مقاومت در برابر سیکل یخبندان و ذوب، وزن هر متر مربع و ضخامت از دیگر مشخصات فنی کفپوش بتنی پرسی است. کیفیت متریال، نوع دستگاه و میزان پرس کفپوش، بر روی مشخصات فنی کفپوش بتنی پرسی تاثیرگذار می باشد. بلوک کفپوش بتنی پرسی برای انواع آب و هوای سردسیر، گرمسیر، خشک و مرطوب مناسب است. از این کفپوش می توان در ساخت پیاده رو ها، پارکینگ، بندرگاه، اسکله، رمپ و همچنین در محوطه سازی و محیط های صنعتی استفاده کرد.

 

روش تولید کفپوش پرسی بتنی

تولید کفپوش پرسی بتنی غالبا در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول پس از اختلاط متریال اولیه، مخلوط را درون قالب ریخته و با دستگاه پرس فشرده سازی می نمایند. به این لایه از کفپوش های بتنی پیش ساخته پرسی ، لایه زیرین یا base گفته می شود. در گام بعدی لایه رویه ریخته شده و مجددا آن را با دستگاه پرس فشرده می کنند. این لایه از بلوک کفپوش بتنی پرسی ، لایه رویه یا face می باشد. برای تولید انواع رنگی کفپوش های بتنی پیش ساخته پرسی می توان رنگ را تنها به مواد لایه رویه اضافه کرد که از این نظر مقرون بصرفه می باشد. پس از طی این مراحل، بلوک کفپوش بتنی پرسی را وارد اتاق بخار نموده تا دوره عمل آوری آن طی شود.

 

کفپوش پرسی بتنی
تولید کفپوش پرسی

 

مزایای بلوک کفپوش بتنی پرسی

کفپوش پرسی بتنی در عین سادگی امکان تولید در اشکال مربعی، مستطیلی و ... را دارد. همچنین کفپوش های بتنی پیش ساخته پرسی از تنوع رنگ و ابعاد مناسبی برخوردار هستند. می توان با استفاده ترکیبی از انواع رنگ ها و ابعاد، بر زیبایی فضا افزود. کفپوش بتنی پرسی مقاومت فشاری بسیار بالایی دارد و می توان از آن در مکان های پر ترافیک استفاده کرد. همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف، استحکام و پایداری خود را حفظ می نماید. نصب سریع و آسان از دیگر مزایای بلوک کفپوش بتنی پرسی است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۶ از ۵ - از مجموع ۸ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما