بلوک هبلکس اندیمشک

بلوک هبلکس اندیمشک

دسته بندی

بلوک دیواری

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۸۵۰۰۰۰ تومان تا ۱۱۵۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

از عوامل موثر بر قیمت بلوک هبلکس اندیمشک ابعاد و ضخامت این محصول است. تعیین قیمت بلوک هبلکس اندیمشک در کارخانه بر اساس متر مکعب است.هبلکس اندیمشک محصولی اقتصادی و به صرفه با سرعت بالای اجرا است که در صنعت ساختمان سازی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

برند

باروش (اندیمشک) x

ضخامت

ضخامت را مشخص کنید

نوع بسته بندی

نوع بسته بندی را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/ePAF9TGevfxhoZqT6WSdl3aNSRl8cV1i.jpg

بلوک هبلکس - باروش خوزستان ۶۰x۲۴

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۹۸۰,۰۰۰ تومان

توضیحات:

قیمت هبلکس اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس با حجم بالا تماس بگیرید.

ضخامت:

نوع بسته بندی:

پالت (تسمه)

ظرفیت هر پالت (مترمکعب):

۲.۱۶

قیمت هر عدد بلوک هبلکس (براساس ضخامت):

۱۳۰۰۰ - ۲۶۰۰۰
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

هبلکس اندیمشک

هبلکس اندیمشک محصولی اقتصادی و به صرفه با سرعت بالای اجرا است که در صنعت ساختمان سازی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. استفاده از بلوک هبلکس اندیمشک کیفیت کار خروجی و استحکام و مقاومت آن در برابر انواع بارهای فشاری و کششی تضمین می کند. بلوک هبلکس اندیشمک در ضخامت ها و ابعاد گوناگونی تولید می شود. از این محصول در ساخت دیوار های داخلی، دیوارهای غیر باربر و سقف ها استفاده می شود. هم چنین هبلکس اندیمشک دارای استاندارد ملی ایران است و همه استاندارد های تولید یک بلوک سبک اتوکلاو شده در مراحل ساخت آن رعایت شده است؛ از این رو با خیال راحت می توانید هبلکس اندیمشک را خریداری نمایید. برای اطلاع از لیست قیمت بلوک هبلکس اندیمشک می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

بلوک هبلکس اندیشمک
برش آسان محصولات هبلکس اندیمشک

 

قیمت بلوک هبلکس اندیمشک

قیمت بلوک هبلکس اندیمشک در کارخانه بر اساس دو درجه دسته بندی می شود. بلوک های درجه یک به دلیل کیفیت بالا تر در مراحل تولید و ساخت از قیمت بالاتری برخوردار هستند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت بلوک هبلکس اندیمشک  ابعاد و ضخامت این محصول است. تعیین قیمت بلوک هبلکس اندیمشک در کارخانه بر اساس متر مکعب است، اگر چه قیمت هبلکس نسبت به بقیه مصالح بالاتر است اما با افزایش سرعت ساخت و ساز و پیشرفت سریع تر پروژه، سازندگان و پیمانکاران خرید هبلکس اندیمشک را به دیگر مصالح ساختمانی ترجیح می دهند.

 

هبلکس اندیشمک
استفاده از بلوک هبلکس اندیشمک در ساختمان سازی

 

در کل قیمت بلوک هبلکس اندیمشک نسبت به سایر انواع بلوک ها مانند سفال و ... بالا تر است، اما استفاده از این بلوک در مراحل ساخت هزینه ها را به طور غیر مستقیم کاهش می دهد. به این معنا که اگر از بلوک هبلکس اندیمشک در ساخت دیواری استفاده کنید، هزینه های حمل و نقل، دستمزد کارگر و هزینه های جاری همگی کمتر خواهند شد و به این ترتیب در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

 

قیمت بلوک هبلکس اندیمشک ۱۴۰۲

قیمت بلوک هبلکس اندیمشک در کارخانه های مختلف متفاوت بوده، اما این اختلاف قیمت بسیار ناچیز است. اما از آنجایی که بلوک هبلکس تولید شده در کارخانه ها درجه بندی دارد، قیمت ها بر اساس درجه تولید متفاوت هستند. در واقع قیمت بلوک هبلکس اندیمشک درجه یک با قیمت بلوک هبلکس درجه دو متفاوت است. قیمت بلوک هبلکس اندیمشک با توجه به ابعاد و میزان سفارش مشتری متغیر است.

 

کارخانه هبلکس اندیمشک

کارخانه هبلکس اندیمشک یکی از بهترین کارخانه های مشغول به کار تولید هبلکس می باشد که این محصول را در ابعاد و ضخامت های گوناگونی به مشتری ارائه می دهد. کارخانه بلوک هبلکس اندیمشک برای کاهش هزنیه های حمل و نقل از حداکثر ظرفیت وسیله حمل کننده خود برای بارگیری استفاده می کند. شما می توانید هر تعداد و ابعاد بلوکی را که در نظر دارید، به این کارخانه سفارش داده و با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید. برای سفارش و استعلام قیمت بلوک هبلکس اندیمشک می توانید با عمران مدرن تماس بگیرید.

 

بلوک هبلکس اندیشمک
تولید بلوک هبلکس اندیشمک

 

 خرید بلوک هبلکس اندیمشک

اولین نکته ای که در هنگام خرید بلوک هبلکس اندیمشک باید توجه داشته باشید، ابعاد و ضخامت آن است. بیشترین کاربرد هبلکس اندیمشک به عنوان عایق های صوتی و حرارتی می باشد، زیرا این محصول خاصیت باربری نداشته و برای ساخت دیوارهای باربر ساختمان گزینه مناسبی نیست؛ به همین منظور پیش از خرید هبلکش اندیمشک و استفاده از آن با مشاوران فروش کارخانه بلوک هبلکس اندیمشک مشورت نموده تا بهترین کاربری را به این محصول اختصاص دهید. توجه داشته باشید برای خرید هبلکس اندیمشک لازم است چسب مخصوص آن را نیز خریداری نموده تا در هنگام اجرا دچار مشکل نشوید. برای اطلاع از ابعاد بلوک هبلکس اندیمشک می توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

 

نام 

ابعاد (طول،عرض،ارتفاع)

میلی متر

سایز ۱

۶۰۰*۲۰۰*۲۰۰

سایز ۲

۶۰۰*۲۰۰*۱۵۰

سایز ۳

۶۰۰*۲۰۰*۱۰۰

سایز ۴

۶۰۰*۳۰۰*۲۰۰

سایز ۵

۶۰۰*۳۰۰*۱۰۰

سایز ۶

۶۰۰*۳۰۰*۲۵۰

 

تولید هبلکس اندیمشک

برای تولید هبلکس اندیمشک از پودر آلومینیوم، سیلیس، آهک و سیمان استفاده می شود. مهم ترین این مواد پودر آلومینیوم است که استفاده از آن باعث ایجاد گاز داخل بتن می شود و همین امر موجب سبک سازی بلوک هبلکس اندیمشک می شود. سیلیس برای براق شدن و استحکام محصول و آهک در ایجاد خاصیت عایق صوت و حرارت موثر هستند. برای تولید بلوک هبلکس اندیمشک مراحل مختلفی طی می شود که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته شده است. برای اطلاعات بیشتر درباه هبلکس اندیمشک و ادرس کارخانه هبلکس اندیمشک با عمران مدرن تماس بگیرید.

 

هبلکس اندیشمک
نگهداری هبلکس به روی پالت چوبی و با کمک سلفون

 

 

  • ابتدا پس از آن که همه مواد با هم ترکیب شدند، داخل قالب ریخته شده و خمیری یکدست به دست می آید.
  • هنگامی که این خمیر به استحکام لازم برای برش رسید، وارد خط تولید کارخانه جهت برش می شود.
  • بعد از برش هبلکس اندیمشک وارد دستگاه اتوکلاو می شود.
  • بعد از گذشت ۸ ساعت بلوک هبلکس اندیمشک از دستگاه اتوکلاو خارج می شود و برای بسته بندی و انبار کردن آماده می گردد.

 

بلوک هبلکس اندیشمک
بلوک هبلکس اندیشمک

 

نگهداری هبلکس اندیمشک

آخرین مرحله تولید که انبار کردن و نگهداری و بسته بندی است از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بلوک ها باید کاملا سالم و بدون آسیب دیدگی به دست مشتری برسد؛ به همین منظور بلوک ها به روی پالت های چوبی در حالی که با سلفون پوشانده شده اند، به دست مشتری خواهد رسید. به روی هر پالت تعداد مشخصی بلوک قرار می گیرد که ابعاد مشخصی نیز دارند. در جدول زیر ابعاد بلوک هبلکس اندیمشک و تعداد بلوک هایی که به روی هر پالت جای می گیرد، ذکر شده است.

 

ظرفیت پالت

ابعاد بلوک(متغیر در ضخامت)

متر مربع

متر مکعب

عدد

سانتی متر

۲۱/۶

۲/۱۶

۱۴۴

۱۰*۲۵*۶۰

۱۷/۹۹

۲/۱۶

۱۲۰

۱۲*۲۵*۶۰

۱۴/۳۹

۲/۱۶

۹۶

۱۵*۲۵*۶۰

۱۲/۷۴

۲/۱۶

۸۵

۱۷*۲۵*۶۰

۱۰/۸

۲/۱۶

۷۲

۲۰*۲۵*۶۰

 

مزایای هبلکس اندیمشک

  • حمل و نقل آسان: بارز ترین ویژگی هبلکس اندیمشک وزن کم آن است. این ویژگی به کاهش هزینه های حمل و نقل و افزایش سرعت ساخت و ساز می انجامد.
  • مقاوم در برابر زلزله: از دیگر ویژگی های هبلکس اندیمشک که از وزن کم آن نیز نشات می گیرد، مقاومت بالایی است که در برابر زلزله دارد. در صورت تخریب ساختمان نیز کمترین آسیب جانی را به ساکنین می رساند.
  • بدون ضایعات: برش بلوک هبلکس اندیمشک بسیار ساده است. این محصول با اره های معمولی به سادگی برش خورده و بدون آن که ذره ای ضایعات ایجاد کند، تبدیل به بلوکی با ابعاد مورد نظر شما خواهد شد.
  • مقاوم در برابر یخ زدگی: از انواع بلوک هبلکس اندیمشک می توان در مناطق سردسیر یا مکان هایی که در معرض یخ زدگی قرار دارند، استفاده کرد. این محصول در برابر سرما تغییر ماهیت نداده و از مقاومتش نیز کاسته نمی شود.
  • بدون نیاز به ملات: برای اجرای هبلکس اندیمشک می توانید از چسب پودری هبلکس استفاده کنید. با اجرای این روش اتصالات نیز اصولی تر و محکم تر خواهد بود.
  • نصب آسان تاسیسات: ایجاد راه عبور برای لوله ها و تاسیسات به روی بلوک هبلکس اندیشمک کار ساده و بدون دردسری بوده و بدون کمترین ضایعات امکان پذیر است.

در کنار همه این مزایا باید به ملاحضات این محصول نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال بلوک هبلکس اندیمشک در برابر رطوبت و آب مقاوم نیست. اگر قرار است از هبلکس اندیمشک در مناطق مرطوب استفاده کنید، لازم است حتما عایق حرارتی به روی کار استفاده شود.

اگر هنوز در مورد هبلکس چیست سوالی دارید، این متن را مطالعه نمایید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۴۲ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما