استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بلوک لیکا فوم دار

بلوک لیکا فوک دار

بلوک لیکا فوم دار از جدید ترین و به روز ترین انواع بلوک های لیکا می باشد که استفاده از آن در ساختمان سازی امروزی بسیار رایج شده است. در تولید بلوک لیکا فوم دار از یک لایه فوم پلی استایرن در میانه بلوک استفاده می شود. قیمت بلوک لیکا فوم دار تا حد زیادی به نوع و کیفیت پلی استایرن به کار رفته در تولید آن بستگی دارد. در این محصول جدای از لایه پلی استایرن از ملات دانه های سبک لیکا و گاها پوکه های معدنی استفاده می شود.

بلوک لیکا فوم دار
بلوک لیکا فوم دار

قیمت بلوک لیکا فوم دار

قیمت بلوک لیکا فومدار را عوامل مختلفی تعیین می کند. از جمله آن ها می توان به کفیت دانه های لیکا و پوکه های مورد استفاده در تولید بلوک لیکا و کیفیت پلی استایرن مورد استفاده در تولید آن اشاره نمود. همچنین مراحل تولید و ساخت نیز بر برآورد قیمت بلوک لیکا فوم دار تاثیر می گذارد. اگر در مراحل تولید از مواد افزودنی استفاده شود، هزینه این مورد نیز بر برآورد قیمت بلوک لیکا فوم دار موثر است.

ویژگی های بلوک لیکا فومدار

از مهم ترین مزایای بلوک لیکا فوم دار می توان به سبکی آن ها اشاره نمود. مهم ترین و بارز ترین ویژگی آن ها ، سبک وزنی است. فومی که در میان بلوک فوم دار تعبیه می شود، نسوز بوده و در مقابل حرارت و دمای بالا مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در  ادامه ویژگی های بلوک لیکا فوک دار به صورت موردی بررسی می شود.

بلوک لیکا فوم دار
انواع بلوک های فومدار لیکا

وزن بلوک های لیکا فوم دار

ویژگی مهمی مانند وزن پایین برای بلوک لیکا فوم دار ، مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه بررسی می شوند. سبک بودن مصالح هزینه های جابجایی و حمل و نقل را کاهش می دهد و هم چنین اجرای سازه با سرعت بیشتری صورت می گیرد. ضد زلزله بودن از دیگر ویژگی های مهم بلوک لیکا فومدار است که استفاده از این محصول را برای ساخت دیوارهای غیر باربر رایج می سازد. این دیوار ها حتی در صورت تخریب آسیب کمتری نسبت به دیگر مصالح به افراد آسیب پذیر وارد می کند.

مقاومت بلوک فومدار

بلوک لیکا فوم دار از مقاومت فشاری بالایی برخوردار است و در برابر سایش و ضربه مقاوم است. اگر چه باید به این نکته اشاره کرد که متریال های دیوار باربر باید قابلیت تحمل وزن ساختمان مانند اسکلت را داشته باشد، بنابراین استفاده از بلوک لیکا فوم دار برای دیوار های باربر شاید گزینه مناسبی نباشد.

خاصیت عایق بودن بلوک لیکا فومدار

همان طور که مشخص است، پلی استایرن ها از خاصیت عایق حرارت و صوت مناسبی برخوردار هستند. استفاده از بلوک لیکا فوم دار برای دیوار های داخلی به آن ها خاصیت عایق صوتی و حرارتی مناسبی داده و در هزینه های انرژی نیز باعث صرفه جویی می شود. دیوار بلوک لیکا فوم دار در جلوگیری از هدررفت انرژی موثر است و از بهترین انواع عایق ها به شمار می رود.

مناسب بودن قیمت بلوک لیکا فوم دار

از جمله ویژگی ها و مزایایی که استفاده از بلوک لیکا در ساختمان سازی را بسیار رایج ساخته است، قیمت بلوک لیکا فوم دار است. با توجه به مزیت ها و ویژگی های مثبتی که این محصول دارد، قیمت آن نیز بسیار مناسب بوده و استفاده از  آن در ساخت و ساز به صرفه و اقتصادی است.

کاربرد بلوک لیکا فوم دار

  • دیوار های غیرباربر: بیشترین کاربرد بلوک لیکا فوم دار در ساخت دیوار های غیر باربر می باشد.
  • دیوار های جداکننده: بلوک لیکا فوم دار در ساخت دیوار های پیرامونی جداکننده نیز کاربرد زیادی دارد.
  • مناطق رطوبت خیز: استفاده از بلوک های لیکا فومدار به علت عایق رطوبت بودن آن ها برای استفاده در مناطق رطوبت خیز مانند شمال کشور بسیار مناسب می باشد.
  • استفاده در سالن های موسیقی: این بلوک ها در برابر صوت به عنوان یک عایق خوب عمل کرده و استفاده از آن ها برای سالن های موسیقی و سالن های کنسرت انتخاب مناسبی است.
بلوک لیکا فوم دار
فوم پلی استایرن بلوک لیکا

ابعاد بلوک های لیکا فومدار

بلوک لیکا در ابعاد و اندازه های محدودی تولید می شود. رایج ترین ابعاد بلوک لیکا فوم دار ۲۰*۱۵*۵۰ می باشد. اما این محصول در ابعاد متنوع تری نیز تولید می شود که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

نام بلوک لیکا فوم دارابعاد بلوک(طول*ارتفاع*عرض)
بلوک لیکا فوم دار ۲۰۵۰*۲۵*۱۴
بلوک لیکا فوم دار ۲۵۵۰*۲۰*۱۴
بلوک لیکا فوم دار
پالت های بلوک های لیکا فومدار

دیوارچینی با بلوک لیکا فوم دار

برای دیوار چینی با بلوک لیک فوم دار لازم است ابتدا یک سری نکات بررسی شوند. روش نصب روش بلوک لیکا فوم دار مانند هر نوع مصالح دیگری به ملات نیاز دارد. ملات مورد استفاده در ساخت دیوار با بلوک لیکا فوم دار ، از ماسه و سیمان تشکیل شده که برای اجرای انواع دیگر بلوک ها نیز گزینه مناسبی است. حدود ۳۰ درصد وزن نهایی بلوک لیکا فوم دار را سیمان تشکیل می دهد. رعایت طرح اختلاط مناسب در تهیه انواع بلوک های سبک نکته بسیار مهمی می باشد. حمل و نقل بلوک های لیکا فومدار به محل معمولا به صورت پالتی است. تعداد مشخصی از بلوک های لیکا را به روی پالت چیده و بار تریلی یا کامیون کرده و تا محل می برند.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت بلوک aac

نمایندگی بلوک هبلکس

خرید اینترنتی بلوک هبلکس

کارخانه تولید بلوک هبلکس

مقایسه قیمت هبلکس و سفال

پوکه معدنی

کارخانه بلوک لیکا

بلوک هبلکس

قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.64 ( 5 نظر)