استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بتن آماده پاسارگاد

بتن آماده
بتن آماده

بتن آماده پاسارگاد واقع درمیدان اقدسیه یکی از بزرگترین واحدهای تولیدبتن آماده استاندارد در شمال شرق تهران می باشد. این کارخانه با در اختیار داشتن ۳ خط تولید بتن آماده ( 3 دستگاه بچینگ ) و بیش از ۲۰ دستگاه میکسر حمل بتن و ۷ دستگاه پمپ بتن همواره در مسیر ارتقاء امکانات و زیر ساخت های خود گام برداشته تا کیفیت بتن آماده استاندارد خود را بهبود بخشد وباعث رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود شود.
کارخانه زرنام بتن پاسارگاد اقدام به تولید محصولات وابسته به بتن آماده مانند فوم بتن، بلوک سبک دیواری در ابعاد مختلف، بلوک لیکا، تیرچه و بلوک و ارائه انواع افزودنی های بتن نموده است تا بتواند جوابگوی نیاز های مشتریان خود در حوزه محصولات بتنی باشد.
بتن آماده پاسارگاد دارای استاندارد مدیریت کیفیت، استاندارد مدیریت بهداشت وایمنی می باشد تا همواره فرآیند بهبود مستمر خود را ادامه دهد.

نقاط قوت

  • توان وظرفیت تولید بالا
  • ماشین آلات  و تجهیزات به روز
  • تضمین کیفیت بتن تولیدی
  • آسودگی خیال از میزان بار ارسالی
  • تولید ۲۴ ساعته و سرویس دهی به موقع و در زمان تعیین شده

گروه ساختمانی پاسارگاد با توجه به ارتباطات خود با تولید کنندگان مطرح و به نام سایر مصالح و تجهیزات ساختمانی در ایران و خارج از کشور و توانایی فنی و مهندسی خود اقدام به راه اندازی مجموعه بهین تامین پاسارگاد (به تام) نموده است. این مجموعه در خصوص تامین کلیه نیازمندی های صنعت ساختمان در خدمت مشتریان گرامی و ساختمان سازان این مرز و بوم می باشد.
بهین تامین پاسارگاد با راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، باشگاه مشتریان، اپلیکیشن های موبایلی و تیم فروش و خدمات پس از فروش تخصصی طیف گسترده ای از محصولات ساختمانی را در اختیار مشتریان و ساختمان سازان  با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت قرار می دهد.

توان و ظرفیت تولید بالا

  • توان تولید بالا با دو دستگاه بچینگ ۳ متری
  • ظرفیت تولید ۱۸۰ متر مکعب در ساعت
  • ۱۰۰۰ تن ذخیره سیمان

ماشین آلات

  • ۲۰ دستگاه تراک میکسر با مجوز تردد روزانه
  • ۷ دستگاه  پمپ انتقال بتن ثابت و دکل
بتن آماده
بتن آماده

تضمین کیفیت

  • دارای آزمایشگاه مقیم با تجهیزات پیشرفته
  • نظارت دقیق آزمایشگاه بر کیفیت مواد اولیه مصرفی
  • آزمایش مستمر دانه بندی شن و ماسه
بتن آماده

آسودگی خیال از میزان بار ارسالی

  • کنترل  و ردیابی میکسر های ارسالی با استفاده از دستگاه پرتابل Gps
  • کالیبراسیون منظم دستگاهها ی توزین در تولید
  • بهره گیری از نرم افزار مختص بتن  و باسکول دیجیتال تمام اتوماتیک

محصولات

–بتن آماده استاندارد و قطعات بتنی

بتن آماده C8، بتن آماده C6، بتن آماده C50، بتن آماده C45، بتن آماده C40، بتن آماده C35، بتن آماده C30، بتن آماده C25، بتن آماده C20، بتن آماده C16، بتن آماده C12

–بلوک سبک بتنی

بلوک سبک پومیس، بلوک سبک پومیس درجه۱، بلوک سبک پومیس درجه۲، بلوک سبک پومیس چهارجداره، بلوک سبک پومیس سه جداره، بلوک سبک پومیس سه سوراخه، بلوک سبک ماسه ای ته پر درجه۱، بلوک سبک ماسه ای ته پر درجه۲

-بلوک لیکا

بلوک سبک لیکا، بلوک سبک لیکا سه جداره، بلوک سبک لیکا چهارجداره، بلوک سبک لیکا سه سوراخه

-بلوک سبک گازی

-بلوک سیمانی

کلینیک ساختمانی به تام، زیر مجموعه بتن پاسارگاد

کلینیک ساختمانی به تام زیر مجموعه بتن پاسارگاد، یکی از بزرگترین واحدهای تولید بتن آماده استاندارد در شمال شرق تهران می باشد. بتن آماده پاسارگاد با در اختیار داشتن ۳ خط تولید بتن آماده (3 دستگاه بچینگ به ظرفیت تولید ۱۲۰ متر در ساعت) و دارا بودن بیش از ۲۵ دستگاه تراک میکسر حمل بتن و ۶ دستگاه پمپ بتن و همچنین مجهز بودن به سیستم توزین و باسکول اتوماتیک، همواره تمام تلاش خود را در مسیر ارتقا امکانات و زیر ساخت ها به کار بسته است و همیشه سعی بر بهبود کیفیت بتن آماده استاندارد را داشته است.
کلینیک ساختمانی به تام به واسطه برخوردار بودن از تجهیزات و دانش روز قابلیت بتن ریزی در ارتفاع ۱۵۰ متر به بالا را داراست و دارای پمپ دکل ۵۵ متری است. از دیگر امکانات کلینیک ساختمانی به تام به قابلیت ردیابی میکسر توسط مشتری با سیستم GPS میتوان اشاره کرد که در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان محترم است.

خدمات تخصصی بتن آماده

تولید بتن آماده خاص از جمله بتن آب بند، بتن خود متراکم، بتن اسفنجی و بتن با مقاومت بالا در کلینیک ساختمانی به تام با در اختیار داشتن تجربیات ارزشمند و مشاورین و مهندسین متخصص در زمینه بتن آماده و تولید انواع بتن خاص انجام می گردد. انجام پروژه های بزرگ بتن ریزی که نیازمند بتن آب بند، بتن خود متراکم و بتن اسفنجی بوده اند گواه کیفیت بالای خدمات بتن ریزی تخصصی کلینیک ساختمانی به تام می باشد.
عایق کاری، تعمیرات بتن، کف سازی بتنی
عایق کاری، تعمیرات بتن، تزریق پلی یورتان، اجرای عایق اپوکسی، کف سازی بتنی از دیگر خدمات تخصصی کلینیک ساختمانی به تام می باشد.
گروه تخصصی عایقکاری و تعمیرات بتن آماده کلینیک ساختمانی به تام با در اختیار داشتن مهندسین و مجریان توانمند و آموزش دیده در شرکت های تولید کننده عایق سازه و افزودنی های بتن در خارج از کشور توانایی اجرای عایقکاری ، آب بندی بتن ،تعمیرات بتن ، اجرای عایق اپوکسی و خدمات کفسازی انواع سازه های بتنی از جمله مخازن آب ،تونل ها ، استخر ،کف محوطه های وسیع بیرونی را دارد. در این زمینه با در دست داشتن پروژه های بزرگ یا با به اتمام رساندن برخی پروژه های عظیم در زمینه اجرای عایقکاری و تعمیرات بتن عایق اپوکسی ،خدمات کف سازی های بتنی و سازه های خاص توانسته خود را در صنعت تولید بتن و عایق کاری معرفی و با همت و تلاشی مضاعف گامی بلند در جهت پیشبرد اهداف کشور عزیزمان بردارد.

محصولات بتنی کلینیک ساختمانی به تام

محصولات بتنی به دلیل مقاومت بالا کاربرد زیادی در ساختمان سازی و ساخت سازه های عمرانی و ساختمانی دارند . با توجه به تولید بتن آماده استاندارد در کارخانه بتن پاسارگاد و وجود زیر ساخت های لازم و نیاز صنعت ساختمان، کلینیک ساختمانی به تام اقدام به تولید و تامین قطعات بتنی ساختمانی جهت ساختمان سازان و انبوه سازان با کیفیت عالی نموده است.

-بلوک سبک سیمانی
-بلوک لیکا
-بلوک گازی
-تیرچه و بلوک
-موزاییک
-کف پوش بتنی
-جداول بتنی
-نیوجرسی
-واش بتن
-دیوار پیش ساخته بتنی
-افزودنی های بتن

افزودنی های بتن

افزودنی های بتن امروزه یکی از موارد جدایی ناپذیر در تولید بتن آماده و خدمات بتن ریزی در پروژه های ساختمانی و عمرانی می باشد. کلینیک ساختمانی به تام تامین کننده معتبر ترین افزودنی های بتن آماده می باشد. محصولات افزودنی بتن کلینیک ساختمانی به بیش از ۱۰۰ عنوان محصول می رسد که در دسته بندی کلی زیر در اختیارسازندگان و انبوه سازان گرامی قرار می گیرد:
-افزودنی بتن کاهنده آب
-افزودنی بتن تاخیر دهنده گیرش
-افزودنی بتن تسریع کننده گیرش
-افزودنی بتن کاهنده آب و تاخیر دهنده گیرش
-افزودنی بتن کاهنده آب و تسریع کننده گیرش
-افزدنی بتن کاهنده آب به مقدار زیاد
-افزودنی بتن کاهنده آب به مقدار زیاد و تاخیر دهنده گیرش

تمایز تولیدات بتن آماده و محصولات بتنی کلینیک ساختمانی به تام

کلینیک ساختمانی به تام با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن زیر نظر مهندسین مجرب و متخصص و همچنین کنترل فنی مستم، تولید کننده و ارائه دهنده بتن آماده استاندارد و محصولات بتنی و خدمات عایق کاری و افزودنی بتن آماده دارای استاندارد مدیریت کیفیت، استاندارد مدیریت بهداشت و ایمنی می باشد تا همواره فرآیند بهبود مستمر خود را ادامه دهد.

برخی از پروژه های اجرایی

  • مجتمع تجاری اداری پارس (واقع در خیابان شریعتی تقاطع معلم –مرودشت)
  • اطلس مال
  • برج مسکونی کوروش (واقع در ولنجک میدان دانشگاه)
  • مجتمع تجاری اداری تفریحی البرز (واقع در بلوار اوشان )
  • مجتمع تجاری تفریحی آواسنتر
  • مجتمع تجاری تفریحی ارگ تجریش
  • مجتمع تجاری شمیران سنتر
  • مجتمع تجاری اداری درناوند
  • مجتمع اداری تجاری جام
  • برج میرداماد
بتن آماده
بتن آماده

 آدرس: ایران – تهران -میدان ارتش – جنب پژوهشکده دانشهای بنیادی 
 تلفن: ۲۲۸۲۰۷۴۷ (۰۲۱) 

برای مطالعه بیشتر:

قیمت نیوجرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *