استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !

این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !
این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !

امروزه با رشد شهرنشینی و افزایش جمعیت شهرها، اغلب خانه ها و آپارتمان ها در متراژ کوچک ساخته می شوند. وان ها نقش بسزایی در رفع خستگی و به آرامش رسیدن جسم و ذهن، در پایان یک روز کاری خسته کننده دارند. برخی افراد به دلایلی همچون رعایت مسائل بهداشتی و یا اتلاف وقت و هزینه در ترافیک، تمایلی برای مراجعه به سالن های عمومی دارای وان و جکوزی ندارند. از طرفی نیز این نگرانی را دارند که به دلیل متراژ کوچک حمام خانه خود، نتوانند جکوزی مناسبی پیدا کنند. خبر خوب این است که تولیدکنندگان وان نیز این نیاز را در میان مردم مشاهده کرده و اقدام به تولید انواع وان در شکل های مختلف و با ابعاد کوچک کرده اند.

در این مطلب می خواهیم به معرفی محبوب ترین وان های کوچک ایران و قیمت آنها بپردازیم. می توان گفت که این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند ! لازم به ذکر است که تمامی این مدل های وان کوچک در سایت عمران مدرن موجود هستند. شرکت عمران مدرن مرجع و نماینده معتبر فروش انواع وان از برندهای مختلفی نظیر باداب، تنسر، زرین آب و فارس وان می باشد. برای استعلام قیمت و یا خرید این وان ها می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. وان کوچک تنسر مدل ۱۱۳

وان کوچک تنسر مدل ۱۱۳ به شکل مستطیل بوده و دارای ابعاد کوچکی است. این جکوزی فضایی به ابعاد ۸۰×۱۴۰ سانتی متر اشغال می کند. پانل های جانبی این وان طرح دار بوده و برای کسانی که به دنبال وان طرحدار هستند، انتخاب خوبی است.

وان کوچک تنسر مدل 113
مشخصات وان کوچک تنسر مدل ۱۱۳
وان کوچک تنسر مدل 113
وان کوچک تنسر مدل ۱۱۳

۲. وان کوچک مدل ۲۰۴ از برند تنسر

یکی از بهترین گزینه ها برای حمام های کوچک، وان های به شکل سه گوش هستند. زیرا این وان ها در کنج حمام قرار گرفته و فضای کمی اشغال می کنند. وان کوچک مدل ۲۰۴ از برند تنسر نیز به دلیل طراحی سه گوش و ابعاد ۱۲۰×۱۲۰ سانتی متر، درهر حمامی جا می شود.

وان کوچک مدل 204 از برند تنسر
مشخصات وان کوچک مدل ۲۰۴ از برند تنسر
وان کوچک مدل 204 از برند تنسر
وان کوچک مدل ۲۰۴ از برند تنسر

۳. وان کوچک زرین آب مدل اسکالیا

وان کوچک زرین آب مدل اسکالیا در ۴ سایز مختلف طراحی و تولید شده است. کوچک ترین سایز این وان مستطیل شکل دارای ابعاد ۷۰×۱۴۰ سانتی متر است. انتخاب کوچک ترین سایز وان کوچک زرین آب مدل اسکالیا علاوه بر آن که برای حمام های کوچک مناسب است، قیمت کمتری هم دارد.

وان کوچک زرین آب مدل اسکالیا
مشخصات وان کوچک زرین آب مدل اسکالیا
وان کوچک زرین آب مدل اسکالیا
وان کوچک زرین آب مدل اسکالیا

۴. وان کوچک زرین آب مدل دلتا

یکی از کوچک ترین وان های موجود در بازار، وان کوچک زرین آب مدل دلتا، با ابعاد ۱۲۵×۱۲۵ سانتی متر است. این وان به دلیل شکل سه گوش خود و منحنی بودن پانل جلویی آن، فضای کمتری نسبت به یک وان مستطیلی با همین ابعاد اشغال می کند.

وان کوچک زرین آب مدل دلتا
مشخصات وان کوچک زرین آب مدل دلتا
وان کوچک زرین آب مدل دلتا
وان کوچک زرین آب مدل دلتا

۵. وان کوچک فارس وان مدل Armitan

برند فارس وان،به وان و جکوزی های با کیفیت و از جنس فایبرگلاس خود معروف است. جنس بدنه وان کوچک مدل Armitan که از برند فارس وان است، از فایبرگلاس است. این وان مستطیل شکل دارای دو سایز به ابعاد ۷۰×۱۳۰ و ۷۰×۱۴۰ سانتی متر مربع است.

وان کوچک فارس وان مدل Armitan
مشخصات وان کوچک فارس وان مدل Armitan
وان کوچک فارس وان مدل Armitan
وان کوچک فارس وان مدل Armitan

۶. وان کوچک دریا وان مدل ژاپنی (سکودار)

 یکی از ارزان ترین و همچنین کوچک ترین وان های موجود در بازار، وان کوچک مدل ژاپنی (سکودار) از برند دریا وان است. ابعاد این وان ژاپنی، تنها ۷۰×۱۲۰ سانتی متر است. درون این وان کوچک مستطیل شکل، سکویی قرار گرفته و کاربر می تواند به جای دراز کشیدن در وان، بر روی سکو نشسته و کمر و پاهای خود را در وان قرار دهد.

وان کوچک دریا وان مدل ژاپنی (سکودار)
مشخصات وان کوچک دریا وان مدل ژاپنی (سکودار)
وان کوچک دریا وان مدل ژاپنی (سکودار)
وان کوچک دریا وان مدل ژاپنی (سکودار)

۷. وان کوچک شاینی مدل N-BT013

وان مدل N-BT013 از برند شاینی، در رده وان های کوچک با بازه قیمتی ارزان قرار می گیرد. ابعاد این وان سه گوش (کنجی)، ۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر بوده و به راحتی در حمام های کوچک جا می شود.

وان کوچک شاینی مدل N-BT013
مشخصات وان کوچک شاینی مدل N-BT013
وان کوچک شاینی مدل N-BT013
وان کوچک شاینی مدل N-BT013

۸. وان کوچک مدل ۰۰۲ از برند باداب

می توان گفت کوچک ترین وان موجود در ایران، وان مدل ۰۰۲ از برند باداب می باشد. این وان دارای ابعاد ۹۰×۹۰ سانتی متر بوده و به شکل سه گوش (کنجی) است. این وان دارای امکاناتی مانند زیرآب پدالی و زیر سری بوده و جنس شاسی آن استیل است.

وان کوچک مدل 002 از برند باداب
مشخصات وان کوچک مدل ۰۰۲ از برند باداب
وان کوچک مدل 002 از برند باداب
وان کوچک مدل ۰۰۲ از برند باداب

برای مطالعه بیشتر:

سایز وان حمام

جکوزی کوچک

وان قیمت

بهترین برند وان جکوزی

ساخت جکوزی در ویلا

سیستم لوله کشی جکوزی

۹ مدل جکوزی آکواریومی با مشخصات کامل و قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 2 نظر)