استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

روش میکروپایل

اجرای شمع بتنی
شمع درجا

یکی از روش های پایدارسازی گود ، روش میکروپایل می باشد. شمع از نظر جنس متریال مصرفی در ساخت آن به انواع بتنی ، فولادی ، چوبی و مختلط تقسیم بندی می گردد. از نظر شیوه اجرا نیز به دو نوع شمع پیش ساخته و درجا دسته بندی می شوند روش میکروپایل یکی از پرکاربردترین روش های اجرای شمع به منظور پایدارسازی دیواره گود می باشد. بر اساس دسته بندی های ذکر شده، شمع بتنی به دو دسته کلی شمع بتنی درجا و شمع بتنی پیش ساخته تقسیم بندی می شود.

لیست پیمانکاران روش میکروپایل

در ادامه به معرفی شرکت های معتبر پیمانکار آرماتوربندی شمع بتنی پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطلاع از هزینه روش میکروپایل و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

۱- شرکت پایلون آرا در تهران به اجرای شمع بتنی درجا و پیش ساخته مشغول است. خدمات دیگر این شرکت اجرای میکروپایل می باشد. برای تماس با شرکت پایلون آرا و اطلاع از هزینه اجرای روش میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پایلون آرا
اجرای شمع بتنی

۲- شرکت آروین ترانشه ایستا در تهران به اجرای شمع بتنی درجا و پیش ساخته مشغول است. خدمات دیگر این شرکت اجرای میکروپایل می باشد. برای تماس با شرکت آروین ترانشه ایستا و اطلاع از هزینه روش میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آروین ترانشه ایستا

۳- شرکت گروه مهندسین مشاور ارزش در تهران به اجرای شمع بتنی درجا و پیش ساخته مشغول است. خدمات دیگر این شرکت اجرای میکروپایل می باشد. برای تماس با شرکت گروه مهندسین مشاور ارزش و اطلاع از هزینه اجرای روش میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه مهندسین مشاور ارزش

شرکت های مجری آرماتوربندی شمع بتنی

۴- شرکت ابرند در تهران به اجرای شمع بتنی درجا و پیش ساخته مشغول است. خدمات دیگر این شرکت اجرای میکروپایل می باشد. برای تماس با شرکت ابرند و اطلاع از هزینه آرماتوربندی شمع بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ابرند
اجرای شمع بتنی

۵- شرکت مهندسی حفار پایدار تهران در تهران به اجرای شمع بتنی درجا و پیش ساخته مشغول است. خدمات دیگر این شرکت اجرای میکروپایل می باشد. برای تماس با شرکت مهندسی حفار پایدار تهران و اطلاع از هزینه اجرای شمع بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با حفار پایدار تهران

۶- شرکت فرساز در تهران به اجرای شمع بتنی درجا و پیش ساخته مشغول است. خدمات دیگر این شرکت اجرای میکروپایل می باشد. برای تماس با شرکت فرساز و اطلاع از هزینه روش میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با فرساز

قیمت آرماتوربندی شمع بتنی و روش میکروپایل

میکروپایل یا ریز شمع ، به شمع هایی با قطر کمتر (معمولا کمتر از ۳۰۰ میلی متر) اطلاق می گردد. اجرای میکروپایل به منظور تسلیح و بهسازی خاک انجام می شود. اجرای میکروپایل موجب مقاوم سازی و افزایش ظرفیت باربری پی می گردد. مراحل مختلف اجرای ریز شمع شامل حفاری (در صورت لزوم) ، لوله کوبی ، تزریق دوغاب و تسلیح می باشد.

در این بخش به معرفی شرکت های معتبر فعال در زمینه اجرای میکروپایل پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطلاع از هزینه اجرای میکروپایل و اطمینان از کیفیت اجرا پرداخته شده است.

۱- شرکت پایدار پی کاران زیگورات پیمانکار اجرای میکروپایل در تهران می باشد. برای تماس با شرکت پایدار پی کاران زیگورات و اطلاع از هزینه اجرای میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پایدار پی کاران زیگورات
اجرای شمع بتنی

۲- شرکت کاوش ایستاپی پیمانکار اجرای میکروپایل در تهران می باشد. برای تماس با شرکت کاوش ایستاپی و اطلاع از هزینه اجرای میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کاوش ایستاپی

۳- شرکت ساروج پی زمین پیمانکار اجرای میکروپایل در تهران می باشد. برای تماس با شرکت ساروج پی زمین و اطلاع از هزینه اجرای روش میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ساروج پی زمین

۴- شرکت رحمت زادگان ایرانیان پیمانکار اجرای میکروپایل در تهران می باشد. برای تماس با شرکت رحمت زادگان ایرانیان و اطلاع از هزینه اجرای روش میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رحمت زادگان ایرانیان
اجرای شمع بتنی پیش ساخته

۵- شرکت آسیا عمران خاک پیمانکار اجرای میکروپایل در تهران می باشد. برای تماس با شرکت آسیا عمران خاک و اطلاع از هزینه اجرای روش میکروپایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آسیا عمران خاک

برای مطالعه بیشتر:

قیمت نیلینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.68 ( 2 نظر)

۲ نظر

  1. سلام از لحاظ هزینه آرماتور بندی شمع بتنی به صرفه تره یا آرماتور بندی شمع فولادی؟!

  2. سلام آرماتور بندی شمع بتنی چطوری اجرا میشه؟