استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آجر نمای سهند

آجر نمای سهند، یکی از بزگترین تهیه کننده ها و توزیع کنندگان آجر در ایرانی می باشد. این مجموعه با سابقه ای درخشان در زمینه ارائه محصولات مختلف از جمله آجر نما، آجر پلاک، آجر نسوز، آجر سفالی، آجر سنتی، آجر قزاقی، آجر لعابدار، آجرده سوراخ و… طبق آخرین استاندارد های روز دنیا، توانسته است رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو جلب نماید.

 محصولات 

آجر نما

شرکت آجر نما سهند محصولات آجر نمای خود را بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا به مشتریان خود عرضه می کند، تنوع محصولات این شرکت باعث افزایش قدرت انتخاب مشتریان خود شده تا با علاوه بر دوام و مقاومت بالای محصولات، زیبایی خانه خود را دوچندان کنید.

آجر نما
آجر نما

آجر نسوز

دارای رنگ بندی مختلف بوده و این امر باعث افزایش قدرت انتخاب مشتریان در صنعت ساختمان می شود. ولی نکته مهمی که در رنگ بندی این نوع آجر پلاک یا همان آجر نما وجود دارد این است که، رنگ بندیآجر ها از سیستم گرمایشی کوره تاثیر گرفته و آجرها هر اندازه که به مرکز حرارت کوره آجرپزی نزدیک تر باشند، رنگ تیره تری پیدا می کنند، و بر عکس هر اندازه از حرارت و مرکز کوره فاصله ی بیشتری داشته باشند، رنگ روشن تری پیدا می کنند. که از این میان می توان با حذف آجر های کاملا تیره، آجر آمریکایی را بدست آورد. آجر پلاک نسوز  کاربرد فراوانی دارد.

آجر نسوز
آجر نسوز

آجر سفالی

آجر سفال
آجر سفال

آجر پلاک

از آنجایی که آجر پلاک دارای تنوع رنگی زیادی می باشد، لذا برای ساخت آن نیز از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که معمولا از خاک رس طبسی و دیگر انواع خاک ها به همراه افزودنی های موثر استفاده می شود. برای ساختمان های مختلف، و بسته به نوع محیط قرار گیری آن، و با در نظر گرفتن سلیقه مشتری، می توان جنس آجر پلاک را مشخص کرد. آجر پلاک در واقع نوع خاصی از آجر است که برای زیبا سازی هرچه بیشتر ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. آجر پلاک بنا بر طرح معماری و سلیقه مصرف کننده ممکن است در بخشی از ساختمان و یا در کل نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و موجب زیبایی هرچه بیشتر نمای آن می شود.

آجر پلاک
آجر پلاک

آجر قزاقی

آجر نما قزاقی نوع جدیدی از آجر نما می باشد که می توان از آن به عنوان آجر پلاک نیز استفاده کرد. این نوع از آجر نماها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود بوده و شرکت آجرنمای سهند نیز ارائه دهنده ای این محصول با آخرین کیفیت و مطابق با آخرین استاندارد های جهانی ساخت آجر می باشد.

آجر نما قزاقی
آجر نما قزاقی

آجر سوراخ

آجر لعابدار

آجر لعابدار شرکت سهند یکی از محصولات پرفروش این شرکت بوده و با بهترین کیفیت و کارایی به مشتریان ارائه می شود. آجر نما لعابدار با ویژگی های خاصی که دارد از کاربردی ترین انواع آجر در ایران می باشد. این آجر در طرح ها و رنگ های مختلفی و با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان عرضه شده و پاسخ گوی نیازهایشان می باشد.

آجر نما لعابدار
آجر نما لعابدار

 آدرس: میدان آزادی، ابتدای محمد علی جناح، بلوار شهید صالحی، بعد از میدان سما، خیابان عباس اکبری جنوبی، پلاک۲۰، واحد۳ 
 تلفن: ۰۹۱۲۷۶۲۷۷۵۶ ، ۰۹۱۲۸۴۹۵۶۱۵ ،۴۴۲۲۳۹۸۸-۰۲۱، ۴۴۲۱۷۵۰۳-۰۲۱ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *