وان جکوزی شاینی

وان جکوزی شاینی

دسته بندی

وان حمام

تعداد ارائه دهنده ها

۲۷ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت وان جکوزی شاینی به موارد مختلفی بستگی داشته و از این جهت، قیمت ثابتی ندارد. مواردی همچون طرح پانل، ظرفیت، ابعاد، امکانات و مشخصات جکوزی شاینی بر قیمت آن تاثیر می گذارند. وان جکوزی شاینی در ابعاد متنوع و ظرفیت های مختلفی اعم از تک نفره، دو نفره یا چند نفره عرضه می گردد. برای خرید از تمامی مدل های کاتالوگ جکوزی شاینی ، می توانید با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

برند

شاینی x

ظرفیت

ظرفیت را مشخص کنید

شکل

شکل را مشخص کنید

طول

طول را مشخص کنید

عرض

عرض را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید

ویژگی خاص

ویژگی خاص را مشخص کنید

وان جکوزی شاینی- N-JA001

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۶,۲۶۱,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۴۰x۸۰x۶۰

ظرفیت:

۱

مشخصات:

وان جکوزی شاینی- N-JA002

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۹,۳۸۴,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۶۵x۹۰x۷۰

ظرفیت:

۱

مشخصات:

وان جکوزی شاینی- N-JA003

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۷,۳۴۹,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۵۰x۸۵x۷۰

ظرفیت:

۱

مشخصات:

وان جکوزی شاینی- N-JA004

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۵,۵۸۲,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۵۰x۱۰۰x۶۵

ظرفیت:

۱

مشخصات:

وان جکوزی شاینی- N-JA005

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۷,۶۸۱,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۶۰x۷۵x۶۵

ظرفیت:

۱

مشخصات:

وان جکوزی شاینی- N-JA007

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۱,۰۲۲,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۷۰x۸۵x۷۰

ظرفیت:

۱

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/f6rixVOmJdpmbUEifjpbso3q6MOhV83m.jpg

وان جکوزی شاینی- N-JA008

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۰,۹۴۶,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۷۰x۸۵x۷۰

ظرفیت:

۱

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/SqL4E7Q4qOfWLv0XJHvSh7RTE8qzSb39.jpg

وان جکوزی شاینی- N-JA009

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۹,۳۳۳,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۵۷x۹۰x۷۰

ظرفیت:

۱

مشخصات:

وان جکوزی شاینی- N-JA010

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۹,۲۳۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۷۰x۸۰x۶۵

ظرفیت:

۱

مشخصات:

وان جکوزی شاینی- N-JA011

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۸,۰۴۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۷۰x۷۰x۵۷

ظرفیت:

۱

مشخصات:

ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

جکوزی شاینی

جکوزی شاینی یکی از محصولات تولیدی شرکت نوآوران نوید آینده می باشد. این شرکت به پشتوانه سال ها تجربه، خلاقیت و نوآوری در صنعت کشور، از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه سرمایه گذاری، تولید و بازرگانی آغاز نموده است. شرکت نوید آینده محصولات و تجهیزات بهداشتی از جمله زیردوشی، کابین دوش، پانل دوش و وان جکوزی خانگی شاینی تولید، مونتاژ و توزیع می کند. از ویژگی های وان و جکوزی شاینی می توان به وزن سبک، دوام و مقاومت بالای بدنه آن اشاره کرد. لیست قیمت وان جکوزی شاینی ، با متنوع ترین مدل ها و ابعاد، در سایت عمران مدرن ثبت شده است. برای خرید و یا اطلاع از سایر جزئیات وان و جکوزی شاینی ، می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید. 

 

جکوزی شاینی
جکوزی شاینی

 

جکوزی شاینی برای خانه های کوچک

جکوزی شاینی در ابعاد و سایزهای مختلف طراحی و تولید شده تا مشتریان بتوانند با توجه به متراژ حمام خود، وان و جکوزی شاینی مناسب را انتخاب کنند. اگر قصد تهیه وان جکوزی دارید، اما حمام خانه شما متراژ کم و فضای کوچکی برای قرار دادن جکوزی دارد، نگران نباشید. برند شاینی، برای حمام های کم متراژ نیز چاره اندیشیده و تعدادی از مدل های جکوزی شاینی را در ابعاد کوچک تولید کرده است تا به راحتی در هر فضایی قابل نصب باشند. برای حمام های کوچک می توانید وان جکوزی شاینی مستطیل شکل به ابعاد ۸۰×۱۴۰ و یا مدل سه گوش (کنجی) به ابعاد ۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر، تهیه کنید. اگر حمام شما فضای کمی دارد، پیشنهاد می دهیم به سراغ مدل هایی از وان جکوزی بروید که در گوشه دیوار قرار بگیرند. در نتیجه، جکوزی های سه گوش یا کنجی به سبب آنکه در کنج دیوار نصب شده و طراحی منحنی آن فضای کمتری نسبت به مدل های مستطیلی اشغال می کند، انتخاب بسیار خوبی هستند.

 

قیمت جکوزی شاینی

قیمت جکوزی شاینی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به همین جهت، قیمت وان و جکوزی شاینی در کاتالوگ جکوزی شاینی مقدار ثابت و یکسانی ندارد. از جمله عواملی که بر لیست قیمت وان جکوزی شاینی موثر هستند، می توان به ابعاد، امکانات و ظرفیت وان جکوزی خانگی شاینی اشاره کرد. به عنوان مثال، هرچه ابعاد جکوزی بزرگتر باشد و یا ظرفیت آن بیشتر باشد، جکوزی شاینی قیمت بالاتری خواهد داشت. اما به طور کلی، وان و جکوزی های برند شاینی به نسبت کیفیت بالا، طراحی زیبا و امکانات به روز، از وان جکوزی های قیمت مناسب موجود در بازار محسوب می شوند. آشنایی با نحوه تاثیرگذاری عواملی که تعیین کننده قیمت نهایی جکوزی هستند، می تواند کمک بسیاری در انتخاب بهترین جکوزی متناسب با بودجه شما باشد. 

 

خرید جکوزی شاینی

عمران مدرن از نمایندگان معتبر فروش انواع محصولات برند شاینی، از جمله وان و جکوزی شاینی ، با مناسب ترین قیمت است. همچنین تمامی محصولات برند شاینی به همراه ضمانت نامه و گارانتی رسمی این برند، ارائه می شوند. رعایت استانداردها در تولید کالای با کیفیت، گارانتی معتبر اصالت کالا و همچنین ارائه خدمات پس از فروش به خریداران، گواهی بر اعتبار بالای برند شاینی در بازار وان و جکوزی ایران است. شرکت عمران مدرن مجموعه کاملی از تمام محصولات کاتالوگ جکوزی شاینی را با بهترین قیمت و کامل ترین تجهیزات را گردآوری کرده است. در نتیجه برای انتخاب مناسب ترین جکوزی، گزینه های بسیاری در اختیار داشته و می توانید به صورت دقیق به بررسی مدل های مختلف وان جکوزی خانگی شاینی در سایت عمران مدرن بپردازید. همچنین اگر در انتخاب جکوزی مناسب تردید دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و به صورت رایگان با کارشناسان فروش عمران مدرن مشورت کنید. از دیگر مزایای خرید جکوزی شاینی از سایت عمران مدرن می توان به امکان ارسال به سراسر ایران، صرفه جویی در وقت و هزینه به دلیل عدم نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه ها، ارائه گارانتی و پیگیری کارشناسان عمران مدرن از زمان ثبت سفارش تا نصب وان جکوزی شاینی می باشد.

 

ابعاد جکوزی شاینی

جکوزی شاینی در اندازه های مختلف تولید شده و ابعاد وان جکوزی شاینی قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد. وان جکوزی خانگی شاینی در اندازه های مختلف تولید می شود تا خریداران با توجه به متراژ و مساحت حمام، وان جکوزی شاینی مناسب را انتخاب کنند. ابعاد وان جکوزی شاینی بر قيمت آن تاثیر داشته و باید متناسب با مساحت و فضای حمام انتخاب شود. هرچه ابعاد وان جکوزی شاینی بزرگ تر باشد، قیمت جکوزی شاینی در لیست قیمت محصولات شاینی نیز گران تر است. قبل از اقدام به خرید وان جکوزی شاینی و انتخاب ابعاد آن، مساحت حمام و محلی را که برای قرار گیری جکوزی در حمام جا نمایی کرده اید، با دقت اندازه گیری کنید. ابعاد وان جکوزی شاینی با توجه به مدلش متفاوت است. برای جلوگیری از زیان مالی و اتلاف زمان، در هنگام خرید جکوزی شاینی ، در انتخاب ابعاد وان جکوزی شاینی مورد نظرتان، دقت کنید. 

 

ظرفیت وان جکوزی شاینی

وان و جکوزی شاینی دارای ظرفیت های مختلف یک نفره و دو نفره است. ظرفیت وان جکوزی شاینی قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد. طبق لیست قیمت وان جکوزی شاینی ، قیمت وان جکوزی دونفره شاینی از قیمت ظرفیت یک نفره آن بیشتر است. در نتیجه هر چه ظرفیت جكوزي شايني بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در سایت عمران مدرن کاتالوگ جکوزی شاینی و لیست قیمت وان جکوزی شاینی قابل مشاهده است. 

 

امکانات وان جکوزی شاینی

این شرکت بر اساس پاسخگویی به خواسته ها و سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان، وان جکوزی شاینی را در انواع طراحی ها و تیپ های مختلف ارائه می دهد. قيمت وان جكوزي شايني بر اساس نوع امکانات و تجهیزات در تیپ های مختلفی طبقه بندی می شوند. به صورت کلی در لیست قیمت وان جکوزی شاینی تجهیزات انتخابی و شیرآلات روی قیمت جکوزی شاینی اثر گذار است. در ادامه انواع تیپ های شاینی جکوزی معرفی شده است.

  • تیپ 1: جكوزي شايني دارای تجهیزات نظیر زیرسری، دستگیره، پانل جلو و جانبی، ماساژور کناری و محافظ جان است.
  • تیپ 2: در وان جکوزی شاینی تیپ 2 علاوه بر تجهیزاتی که در تیپ 1 موجود است دارای صفحه کنترل دیجیتال و چراغ LED نیز می باشد.
  • تیپ 3: شاینی جکوزی تیپ 3 نیز دارای تجهیزات  تیپ 1 و 2 می باشد.
  • تیپ 4: وان جکوزی خانگی شاینی تیپ 4 تجهیزاتی مانند تیپ 3 را دارا می باشد اما دارای تجهیزات هیتر، بلوتوث و تصفیه آب به درخواست مشتری نیز هست. همچنین سیستم رادیویی نیز دارد.
  • تیپ 5:  در واقع جکوزی شاینی تیپ 5 قابلیت نصب LSD  و TV بر روی کلیه تیپ ها است. همان طور که پیداست قیمت وان و جکوزی شاینی تیپ 5 نسبت به بقیه تیپ ها بالاتر می باشد.

 

وان جکوزی شاینی
وان جکوزی شاینی

 

انواع جکوزی شاینی

از آن جا که وان جکوزی ها نقش بسزایی در تکمیل دکوراسیون لوکس و زیبای حمام دارند، وان جکوزی شاینی در مدل ها و طرح های بسیار متنوع طراحی و تولید می شود. به همین دلیل، مشتریان با وجود سلیقه های مختلف و ابعاد گوناگون حمام، در هنگام مشاهده کاتالوگ جکوزی شاینی برای خرید، انتخاب های بسیاری در میان انواع مدل ها و قیمت وان و جکوزی شاینی دارند. چه طرفدار دکوراسیون مدرن و مینیمال باشید و چه طرفدار چیدمان کلاسیک، هنگام خرید وان جکوزی شاینی ، انتخاب های زیادی میان طرح، شکل و رنگ انواع وان جکوزی شاینی دارید. در سایت عمران مدرن انواع لیست قیمت وان جکوزی شاینی با قیمت های مناسب موجود است.

 

نمایندگی فروش جکوزی شاینی

برای خرید وان جکوزی شاینی می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کنید. همچنین در سطح کشور نمایندگی فروش جکوزی شاینی وجود دارد. در نمایندگی فروش جکوزی شاینی علاوه بر خرید جکوزی می توانید دیگر محصولات این برند را تهیه کنید. اما امروزه به دلیل سختی هایی که مراجعه حضوری به مغازه ها دارد، به راحتی و بدون اتلاف هزینه و اتلاف وقت در ترافیک، می توانید انواع وان جکوزی خانگی شاینی را به صورت اینترنتی از سایت عمران مدرن که از معتبر ترین نمایندگی فروش جکوزی شاینی می باشد، تهیه کنید.  

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۵ از ۵ - از مجموع ۲۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما