وان جکوزی دو نفره

وان جکوزی دو نفره

دسته بندی

وان حمام

تعداد ارائه دهنده ها

۷۵ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت وان جکوزی دو نفره به مواردی همچون جنس بدنه، برند سازنده، امکانات و ابعاد وان جکوزی دو نفره بستگی دارد. به همین دلیل قیمت جکوزی دونفره مقدار ثابتی نداشته و متغیر است. با تنوع بسیار بالای وان جکوزی دو نفره موجود در سایت عمران مدرن، می توان متناسب با بودجه مالی و نیازهای خود، بهترین و باکیفیت ترین جکوزی ۲ نفره را با قیمتی مناسب خریداری کرد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

برند

برند را مشخص کنید

ظرفیت

دو نفره x

شکل

شکل را مشخص کنید

طول

طول را مشخص کنید

عرض

عرض را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید

ویژگی خاص

ویژگی خاص را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/WSHHZY5RqKw6zGgZCQAt0aXUMYfyH6vB.jpg

وان جکوزی زرین آب-840

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۳,۷۸۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۴۰x۱۴۰x۵۶

ظرفیت:

۲

مشخصات:

شیرآلات:

https://omranmodern.com/files/products/mKJx10dXrFsI6Go6Hz7rjfdZelqCLtzl.jpg

وان جکوزی فارس وان-Saina

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۱,۶۲۲,۵۰۰ تومان

ابعاد:

۱۷۰x۱۱۰x۶۰

ظرفیت:

۲

مشخصات:

شیرآلات:

وان جکوزی تنسر- 308

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۷,۹۴۹,۷۰۰ تومان

ابعاد:

۱۷۰x۱۲۰x۶۲

ظرفیت:

۲

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/Lao4e2IQ7RettYEhlwgsR4RvUMfPOxXz.jpg

وان جکوزی تنسر- 303 (توکار)

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۸۰,۳۳۷,۷۵۸ تومان

ابعاد:

۱۶۴x۵۸

ظرفیت:

۲ و ۳

مشخصات:

فول آپشن : شامل هالوژن نواری ، بلوئر دومنظوره ، هیتر
https://omranmodern.com/files/products/OCd2u0kfIWs5mMbX4KdGsT9yKurZWeh7.jpg

وان جکوزی پرشین-والریا

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۷۰,۸۸۲,۳۲۰ تومان

ابعاد:

۱۸۵(۱۸۷)x۱۳۳(۱۰۵)x۶۲

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان جکوزی زرین آب-برمودا

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۲,۱۲۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

ظرفیت:

۲

مشخصات:

شیرآلات:

وان جکوزی تنسر- 203

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۲,۰۵۲,۹۷۳ تومان

ابعاد:

۱۳۰x۱۳۰x۶۵

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان جکوزی تنسر- 203 (پله دار)

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۲,۴۷۵,۰۱۰ تومان

ابعاد:

۱۳۰x۱۳۰x۶۵

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان جکوزی تنسر- 202

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۱,۹۸۲,۶۳۳ تومان

ابعاد:

۱۳۳x۱۳۳x۶۱

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان جکوزی تنسر- 208

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۴,۷۵۶,۰۱۹ تومان

ابعاد:

۱۳۳x۱۳۳x۶۱

ظرفیت:

۱ و ۲

مشخصات:

ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت وان جکوزی دو نفره

هنگام خرید جکوزی دو نفره ، یکی از مهم ترین فاکتور ها، قیمت وان جکوزی دو نفره است. قیمت جکوزی دونفره بر اساس معیار های مختلفی تعیین شده و مقدار ثابتی ندارد. با توجه به بالا بودن تنوع مدل ها و قیمت جکوزی خانگی دو نفره ، خریداران با هر بودجه ای گزینه های بسیاری برای انتخاب دارند. انواع جکوزی دونفره با قیمت های مختلف در بازار موجود است. بسته به برند و شرکت سازنده، ابعاد وان جکوزی دو نفره ، تعداد موتور ها، کیفیت و جنس بدنه، کیفیت پمپ آب و موتور جکوزی دونفره ، قیمت جکوزی خانگی دو نفره متفاوت است. همچنین امکاناتی که در آن به کار رفته است نیز در قیمت جکوزی دونفره موثر است. در ادامه به بررسی مختصر عوامل موثر بر قیمت وان جکوزی دو نفره خانگی خواهیم پرداخت.

 

وان جكوزی دو نفره
وان جکوزی دو نفره آریانا

 

وان جکوزی دو نفره

وان جکوزی دو نفره تکمیل کننده چیدمان یک حمام لوکس و آرامش بخش است. به همین دلیل جکوزی دو نفره در ابعاد، مدل و حتی رنگ های متفاوت، طراحی و تولید می شود. بسیاری افراد به دلیل اندازه بزرگ تر ابعاد وان جکوزی دو نفره و امکان استفاده از آن با اعضای خانواده، جکوزی دونفره را به جکوزی های یک نفره ترجیح می دهند. همچنین لذت استراحت در یک جکوزی دو نفره ، پس از یک روز پر مشغله را نمی توان انکار کرد. بسته به متراژ محل نصب جکوزی دو نفره در حمام، گزینه های بسیاری برای انتخاب ابعاد وان جکوزی دونفره موجود است. در این مطلب به بررسی ابعاد جکوزی دو نفره ، مزایا، مدل ها، قیمت جکوزی خانگی دو نفره و همچنین نکاتی که لازم است تا قبل از خرید جکوزی دو نفره بدانید، می پردازیم.

 

تاثیر امکانات بر قیمت وان جکوزی دو نفره 

از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت وان جکوزی دو نفره ، امکانات و تیپ جکوزی دو نفره است. خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه مالی که در نظر گرفته اند، برخی امکانات را به وان جکوزی دو نفره خود اضافه کنند. وان جکوزی دو نفره دارای تیپ های مختلفی است و امکانات و ویژگی های هر تیپ، بر اساس سیاست های شرکت تولید کننده اش مشخص می شود. اما به طور کل، هرچه تیپ وان جكوزی دونفره بالاتر باشد، امکانات آن بیشتر و کامل تر شده و در نتیجه قیمت جکوزی ۲ نفره بالاتر می رود. هرچه تعداد امکانات یک وان جکوزی دونفره مانند تعداد جت ها، حفاظ جان، سیستم صوتی، بلوتوث، سیستم روشنایی، کیت دیجیتال و گرمکن بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش می یابد. مدل و کیفیت آپشن های به کار رفته در وان جکوزی دو نفره خانگی ، مانند پمپ و موتور جکوزی، اسپیکر ها و چراغ های هالوژن بر قیمت وان جکوزی دونفره تاثیر گذار خواهند بود. شیرآلات و جت های جکوزی دو نفره عموما در دو رنگ کروم و طلایی تولید می شوند که با توجه به رنگ دکوراسیون مورد نظر، می توان یکی از این رنگ ها را سفارش داد. قیمت جکوزی ۲ نفره با جت ها و شیرآلات به رنگ کروم، نسبت به رنگ طلایی پایین تر است.

 

ابعاد وان جکوزی دو نفره

ابعاد وان جکوزی دو نفره نقش موثری در تعیین قیمت جکوزی دو نفره دارد. وان جكوزي دو نفره در مدل ها و ابعاد مختلف، طراحی و تولید می شود تا خریداران با هر متراژ حمامی که دارند، بتوانند اندازه جکوزی دو نفره مناسب را خریداری کنند. ابعاد جکوزی دو نفره ، تاثیر مستقیمی بر قیمت جکوزی دو نفره دارد. هر چه اندازه جکوزی دو نفره بیشتر باشد، قیمت جکوزی دونفره بالاتر است. با توجه به مساحت حمام، می توانید از بین بی شمار مدل ها و ابعاد جکوزی دونفره برند های موجود در بازار، انتخاب نمایید. برای مثال سایز جکوزی دو نفره به شکل سه گوش (کنجی) در اندازه ۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر و همچنین سایز جکوزی دو نفره به شکل مستطیل با ابعاد ۱۱۰×۱۸۰ سانتی متر موجود می باشد. قبل از خرید و انتخاب ابعاد وان جکوزی دو نفره خانگی الزامی است تا مساحت حمام و یا مکانی که برای نصب جکوزی دونفره در نظر گرفته شده است، با دقت اندازه گیری شود. زیرا در صورت انتخاب و خرید ابعاد جکوزی دو نفره با اندازه اشتباه، خریداران دچار اتلاف هزینه و وقت خواهند شد.

 

تاثیر پانل بر قیمت جکوزی دونفره

طرح و جنس پانل های جکوزی بر قیمت جکوزی دونفره تاثیر گذار است. برخی از مدل های جکوزی دونفره دارای پانل های چوبی (ترموود) یا آکواریومی هستند. قیمت وان جکوزی دو نفره دارای پانل های چوبی یا آکواریومی، گران تر از قیمت وان جکوزی دو نفره با پانل های سفید و ساده است. جکوزی آکواریومی به مدلی از جکوزی گفته می شود که قسمتی از پانل های جانبی آن، از جنس شیشه نشکن و شفاف می باشد. 

 

وان جکوزی دو نفره
قیمت وان جکوزی دو نفره

 

خرید جکوزی دو نفره 

امروزه خرید جکوزی دو نفره ، یکی از خرید های ضروری و واجب برای هر خانواده ای است. جکوزی دونفره خانگی نه تنها چهره مدرنی به چیدمان حمام می دهد، بلکه پس از یک روز سخت کاری، استراحت در وان جکوزی گرم، تمام خستگی و گرفتگی عضلات را رفع می کند. جهت خرید و یا استعلام قیمت جکوزی دونفره قیمت مناسب به دو صورت می توانید اقدام کنید. اولین شیوه، خرید جکوزی دو نفره خانگی به صورت حضوری و بازدید از فروشگاه های مختلف برای بررسی برند های گوناگون است. هر چند که بسیاری هنوز خرید به شیوه سنتی حضوری را ترجیح می دهند، اما بازدید حضوری از مغازه ها، به خصوص در شهر های بزرگ تر، مستلزم صرف هزینه و وقت بسیار در ترافیک و رفت و آمد به نقاط مختلف شهر است. راحت ترین و کم دردسر ترین شیوه، خرید جکوزی دو نفره خانگی به صورت اینترنتی است.

خرید جکوزی دو نفره ، نسبت به جکوزی تک نفره، انتخاب مناسب تری برای خانواده ها است. خانواده هایی که فرزند کوچک دارند، می توانند به همراه کودک خود از وان جکوزی دونفره استفاده کرده و نگرانی بابت افتادن و آسیب دیدن کودک نداشته باشند. برای خرید جکوزی دو نفره و براورد نهایی قیمت جکوزی دونفره ، باید ابتدا ابعاد جکوزی دو نفره ، مدل و سپس امکاناتی را که می خواهید وان جکوزی دو نفره مورد نظرتان داشته باشد، انتخاب کنید. اگر تصمیم به خرید جکوزی دو نفره دارید، توصیه می کنیم که آن را از نمایندگی ها و شرکت های معتبر تهیه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت متریال بدنه، موتور و امکانات به کار رفته در آن مانند موتور، سیستم صوتی و هالوژن ها، آسوده باشد.

 

وان جکوزی دو نفره
وان جکوزی دو نفره تنسر

 

انواع وان جکوزی دو نفره

امروزه وان جکوزی دو نفره در طرح ها و مدل های متنوع و زیبا تولید می شود. به همین دلیل وان حمام دونفره جلوه بسیاری در دکوراسیون لوکس و زیبای حمام دارد. جکوزی دونفره خانگی در مدل ها و شکل های مختلف طراحی و ساخته شده تا مشتریان با سلیقه های مختلف، انتخاب های بیشتری در میان انواع وان جکوزی دو نفره داشته باشند. قیمت جکوزی ۲ نفره با مدل های مختلف، متفاوت است.

 

جکوزی دو نفره مدل چهار گوش یا مستطیل

وان جکوزی دو نفره مستطیل، از کلاسیک ترین مدل های وان جکوزی دو نفره است. با وجود گذشت زمان و تولید مدل ها و طرح های جدید، وان حمام دونفره مدل چهار گوش یا مستطیل همواره از پر فروش ترین و پر تقاضا ترین انواع جکوزی دونفره خانگی بوده است. این مدل جکوزی ها به دلیل بدنه صاف و مستطیلی خود، در هر چیدمانی به راحتی قرار می گیرند. وان جکوزی دو نفره خانگی مدل مستطیل را هم می توان در گوشه و هم وسط دیوار حمام قرار داده و محدودیتی ندارند. انواع وان جکوزی دو نفره چهار گوش یا مستطیل در ابعاد مختلف تولید می شود. قیمت جکوزی دو نفره مستطیلی با توجه به اندازه وان جکوزی دو نفره مستطیلی، متفاوت خواهد بود.

 

جکوزی دو نفره
جکوزی دو نفره مستطیل

 

وان جکوزی دو نفره سه گوش

مدل ‌وان جکوزی دو نفره سه گوش (کنجی)، یکی از مدل های مدرن و لوکس بوده و به دلیل طراحی خاص خود، از پر فروش ترین مدل های وان جکوزی دو نفره خانگی محسوب می شوند. این مدل جکوزی ها به سبب آن که در گوشه دیوار قرار می گیرند، جکوزی مدل گوشه نیز نامیده می شوند. اگر قصد خرید جکوزی دو نفره دارید، اما فضای حمام مورد نظرتان کوچک است، خرید جكوزي های مدل سه گوش یا گوشه را پیشنهاد می کنیم. ابعاد وان جکوزی دونفره به دلیل قرار گرفتن آن در کنج دیوار، فضای کم تری را اشغال می کند. وان حمام دونفره کنجی دارای ابعادی مانند ۱۲۰×۱۲۰ سانتی متر و یا ۱۲۰×۱۶۰ سانتی متر است. قیمت وان جکوزی دو نفره کنجی با ابعاد ۱۲۰×۱۶۰ سانتی متر از قیمت جکوزی دونفره کنجی با ابعاد ۱۲۰×۱۲۰ سانتی متر، گران تر است. برخی از مدل های وان جکوزی دو نفره کنجی نیز دارای بدنه آکواریومی هستند که نمای بسیار خیره کننده ای دارند.

 

وان و جکوزی مدل گرد و چند ضلعی

وان جکوزی دو نفره گرد و چند ضلعی، به دلیل زیبایی و ظاهر مدرن آن، مورد انتخاب بسیاری برای ویلا ها و هتل های لوکس است. ابعاد وان جکوزی دو نفره این مدل، با اندازه تقریبا ۱۵۰x۱۵۰ سانتی متر، در حمام های کوچک نیز قابل نصب هستند. برای حمام های بزرگ تر نیز می توان ابعاد جکوزی دونفره را بزرگ تر سفارش داد. وان جکوزی های ۲ نفره گرد و چند ضلعی را می توان هم با پانل های جانبی به صورت جزیره و هم بدون پانل به صورت توکار، نصب کرد. قيمت جكوزي دو نفره مدل گرد بدون پانل، از قيمت جكوزي دو نفره گرد با پانل ارزان تر است.

 

جکوزی دونفره
جکوزی دونفره گرد

 

وان و جکوزی آکواریومی

وان جکوزی دو نفره آکواریومی، به دلیل ظاهر زیبا و مدرن خود، بسیار پر طرفدار بوده و از خاص ترین مدل های جکوزی دونفره خانگی محسوب می شود. به دلیل شفاف بودن قسمتی از بدنه این مدل جکوزی ها، به آن وان حمام دونفره مدل آکواریومی می گویند. قسمت شفاف بدنه وان جکوزی دو نفره آکواریومی از جنس شیشه نشکن بوده و در مقابل ضربه، مقاوم است. برند های مختلف، انواع مدل ها و ابعاد جکوزی دو نفره را به شکل های مستطیل و یا سه گوش و با بدنه آکواریومی طراحی و تولید کرده اند.

 

وان جکوزی دو نفره
وان جکوزی دونفره مدل آکواریومی


 

مزایای وان جکوزی دو نفره

در نوشته های بالا، با انواع جکوزی دو نفره و عوامل موثر بر قیمت وان جکوزی دونفره آشنا شدیم. جکوزی دونفره خانگی علاوه بر جلوه زیبایی که به حمام می بخشد، مزایای فراوانی نیز دارد که نباید از آن غافل بود. استراحت و آب درمانی در وان جکوزی فواید بسیاری دارد که در زیر به اختصار مهم ترین مزایای وان جکوزی دو نفره را نام می بریم.

  • کاهش درد ها و گرفتگی های عضلانی
  • کاهش استرس
  • کاهش فشار خون

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۵ از ۵ - از مجموع ۲۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما