استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

مجری نمای کامپوزیت

مجری نمای کامپوزیت
اجرای نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت به نمایی گفته می شود که در اجرای آن از پنل های متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و یک لایه مواد پلی اتیلن ، استفاده می گردد. نمای کامپوزیت از مدرن ترین نماهایی است که اخیرا طرفداران زیادی یافته است. از جمله مزایای آن می توان به وزن کم، مقاومت بالا در برابر حریق، تنوع رنگ و دوام و طول عمر بالا اشاره نمود. قیمت نمای کامپوزیت ساختمان وابسته به عوامل متعددی همچون قیمت ورق کامپوزیت ، اجرت مجری نمای کامپوزیت و کیفیت مصالح مصرفی می باشد.

لیست شرکت های مجری نمای کامپوزیت و فلزی

در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر مجری نمای کامپوزیت و فلزی پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه قیمت نمای کامپوزیت ساختمان و نیز اطمینان از تخصص و کیفیت اجرا، ارائه شده است.

۱- شرکت آرمن طرح و نما ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای پانچ متال می باشد. برای تماس با شرکت آرمن طرح و نما و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرمن طرح و نما

۲- شرکت آلکاس ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نمای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت آلکاس و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آلکاس
مجری نمای کامپوزیت

۳- شرکت مدرن آراد ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای استرچ متال ، اجرای نمای پانچ متال می باشد. برای تماس با شرکت مدرن آراد و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مدرن آراد

۴- شرکت تیواژه ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت تیواژه و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تیواژه

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

۵- شرکت اکوآرک ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای استرچ متال ، اجرای نمای پانچ متال می باشد. برای تماس با شرکت اکوآرک و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با اکوآرک

۶- شرکت نما فراز مهرزاد ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت نما فراز مهرزاد و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نما فراز مهرزاد
قیمت نمای کامپوزیت ساختمان

۷- شرکت آریا نمای آترا ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت آریا نمای آترا و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریا نمای آترا

۸- شرکت آریو نمای پاسارگاد ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت آریو نمای پاسارگاد و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریو نمای پاسارگاد

استخدام نصاب کامپوزیت

۹- شرکت ایناب ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت ایناب و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایناب

۱۰- شرکت آرین کاوش ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت آرین کاوش و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرین کاوش
قیمت نمای کامپوزیت ساختمان

پیمانکار نمای کامپوزیت

۱۱- شرکت آسان طراح ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت آسان طراح و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آسان طراح

۱۲- شرکت مهندسی آرمه سازه ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای استرچ متال ، اجرای نمای پانچ متال می باشد. برای تماس با شرکت مهندسی آرمه سازه و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مهندسی آرمه سازه

۱۳- شرکت عمران تجارت فاطر ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای استرچ متال ، اجرای نمای پانچ متال می باشد. برای تماس با شرکت عمران تجارت فاطر و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عمران تجارت فاطر

نصاب کامپوزیت

۱۴- شرکت پایژه نما بنا ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت پایژه نما بنا و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پایژه نما بنا
قیمت نمای فلزی ساختمان

۱۵- شرکت لوکس کاران ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت لوکس کاران و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با لوکس کاران

۱۶- شرکت نگاه درخشان البرز ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت نگاه درخشان البرز و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نگاه درخشان البرز

۱۷- شرکت مهندسی پارس سازه ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت مهندسی پارس سازه و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مهندسی پارس سازه

نصاب کامپوزیت تهران

۱۸- شرکت کندو نما ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت کندو نما و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کندو نما
اجرای نمای کامپوزیت در تهران

۱۹- شرکت سکنا طرح ماندگار ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت سکنا طرح ماندگار و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سکنا طرح ماندگار

۲۰- شرکت نمای هزاره سوم ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت نمای هزاره سوم و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نمای هزاره سوم

۲۱- شرکت بهساز نما ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت بهساز نما و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بهساز نما

۲۲- شرکت نما بنا گستر تیام ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای استرچ متال ، می باشد. برای تماس با شرکت نما بنا گستر تیام و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نما بنا گستر تیام
مجری نمای کامپوزیت در تهران

۲۳- شرکت طرح زیبا ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت طرح زیبا و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با طرح زیبا

شرکت های اجرای نمای کامپوزیت

۲۴- شرکت نما نوین ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت نما نوین و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نما نوین

۲۵- شرکت نمای کامپوزیت آترا ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت نمای کامپوزیت آترا و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نمای کامپوزیت آترا

۲۶- شرکت دفتر مهندسی آلفا ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت دفتر مهندسی آلفا و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با دفتر مهندسی آلفا
کامپوزیت نما

۲۷- شرکت آرین سازین بنا نما ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت آرین سازین بنا نما و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرین سازین بنا نما

۲۸- شرکت نویان نما ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای استرچ متال ، می باشد. برای تماس با شرکت نوین نما و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نویان نما

استخدام کامپوزیت کار

۲۹- شرکت نما سازان پارسا ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت نما سازان پارسا و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نما سازان پارسا

۳۰- شرکت آتیه نمـابنا سـازان ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت آتیه نمـابنا سـازان و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آتیه نمابنا سازان
نمای کامپوزیت چیست

۳۱- شرکت آلوسیز ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت آلوسیز و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آلوسیز

۳۲- شرکت سالکو ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای استرچ متال ، می باشد. برای تماس با شرکت سالکو طرح و نما و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سالکو

۳۳- شرکت آریا تدبیر پاژ ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای ورق فلزی می باشد. برای تماس با شرکت آریا تدبیر پاژ طرح و نما و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریا تدبیر پاژ

نصاب کامپوزیت در کرج

۳۴- شرکت فنی مهندسی زیبا آشیان ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای استرچ متال ، می باشد. برای تماس با شرکت فنی مهندسی زیبا آشیان و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با فنی مهندسی زیبا آشیان
کامپوزیت در ساختمان

۳۵- شرکت گروه مهندسی بادگیر ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای کامپوزیت ، می باشد. برای تماس با شرکت گروه مهندسی بادگیر و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه مهندسی بادگیر

فروشی

برای مطالعه بیشتر:

ورق کامپوزیت طرح آجر

ورق کامپوزیت طرح چوب

ورق کامپوزیت طرح سنگ

ورق کامپوزیت طلایی

اجرای سقف کامپوزیت

اجرای نمای فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵ نظر

  1. مجری نمای کامپوزیت در شهر کرج را معرفی می نمایید خیلی ممنون

  2. میشه لطفا تصاویری از طرح های اجرا شده توسط مجری نمای کامپوزیت در ایران با نام شرکت ها بزارید

  3. ایا باید طرح های کار شده در ساختمان حتما در بین طرح های ارائه شده توسط مجری نمای کامپوزیت باشه یا شخص خودش هم میتونه طرحی رو جهت اجرا ارائه بده

  4. ممنون از اطلاعات بسیار دقیق و کامل عمران مدرن واقعا تونستم مطالب خوبی رو در رابطه با مجری نمای کامپوزیت پیدا کنم

  5. من کار کامپوزیت نما انجام میدم شرکتی را که بخوام با آنها همکاری کنم معرفی کنید

  6. سلام مجری نمای کامپوزیت که در تهران هستند میتونند نمای کامپوزیت رو برای سایر شهر ها هم انجام بدهند یا فعالیت شون محدود به شهر تهران میشه؟!!

  7. سلام شرکت های مجری نمای کامپوزیت ساختمان ، نمای کار شدی خودشون رو ضمانت میکنند که تا چند سال مثلا مشکلی چیزی براش نیاد و در صورت آسیب یا تخریب نما اون رو تعمییر و بازسازی کنند چون گارانتی و ضمانت کار به معنی کیفیت بالا و مطمئن بودن شرکت مربوطه به کاریه که اجام میده یا خدمتی که ارائه میده و خیلی برای مشتری مهمه و باعث آسودگی خاطر مشتریشون میشه!

  8. ما یە گروە ۶ نفرە هستیم کە ۱۲ سال سابقە ی کار کامپوزیت نما رو داریم . برای همکاری باشرکت هایی کە معرفی کردین میتونیم اقدام کنیم ؟

  9. سلام با شرکت آلاکس،مجری نمای کامپوزیت واقع در منطقه شش تهران تماس گرفتم پاسخگویی و برخورد فوق العاده ای رو داشتند و قرارشد برای بازدید از ساختمان برای اجرای نمای کامپوزیت تشریف بیارن.خواستم از معرفی همچین شرکت های معتبری ازتون تشکر کنم.

  10. سلام لطفا شرکت های بیشتری رو که مجری نمای کامپوزیت هستن رو به سایت اضافه کنید ؟!