استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت کابینت روکش چوب

قیمت کابینت ام دی اف
قیمت کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب به کابینت هایی گفته می شود که مغزی آنها از جنس ام دی اف بوده و روکشی از جنس چوب بر روی آن چسبانده شده و پرس می شود. پس از آن روی روکش چوبی ابزار خورده و در نهایت با توجه به سلیقه و سفارش مشتری پرداخت و رنگ می گردد. از پرطرفدارترین روکش های چوبی مورد استفاده در ساخت آن روکش بلوط،ملچ، افرا و … می باشد. قیمت کابینت روکش چوب ملچ از بلوط گران تر است. هرچه ضخامت روکش مورد استفاده بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

لیست شرکت های نصاب کابینت روکش چوب

طبیعی است که قیمت کابینت روکش چوب از کابینت تمام چوب کمتر باشد. زیرا در کابینت های تمام چوب مغزی کابینت نیز از چوب بوده و از این رو گران تر است. قیمت کابینت روکش چوب نسبت به کابینت ام دی اف و ممبران بیشتر است. کابینت های روکش چوب نسبت به کابینت چوبی مقاومت بیشتری در برابر نفوذ رطوبت دارند.

در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمت نصب کابینت روکش چوب پرداخته شده است. برخی از این شرکت ها، به نصب کابینت فلزی و صفحه پی وی سی کابینت نیز مشغول هستند. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها برای اطمینان از کیفیت اجرا و نیز اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب و سایر کابینت های ذکر شده ارائه شده است.

قیمت کابینت روکش چوب

۱- شرکت ابنیه سازان ستاوند در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. برای تماس با ابنیه سازان ستاوند و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ابنیه سازان ستاوند و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب

۲- شرکت گروه طراحی و معماری ایــتــاران در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. برای تماس با گروه طراحی و معماری ایــتــاران و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه طراحی و معماری ایتاران و اطلاع از قیمت کابینت چوبی

قیمت کابینت نئوپان روکش دار

۳- شرکت نوین کابین در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. برای تماس با نوین کابین و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوبین کابینت و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب
قیمت کابینت ممبران آکس چوب

۴- شرکت کابینت آشپزخانه پالیز در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. برای تماس با کابینت آشپزخانه پالیز و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کابینت آشپزخانه پالیز و اطلاع از قیمت کابینت چوبی

۵- شرکت ماچوب در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. برای تماس با ماچوب و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت ما چوب و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب

۶- شرکت گریت کابینت در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. برای تماس با گریت کابینت و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت گریت کابینت و اطلاع از قیمت کابینت چوبی
قیمت کابینت روکش چوب

قیمت نصب کابینت روکش چوب

۷- شرکت گروه فنی مهندسی آگرین چوب در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. برای تماس با گروه فنی مهندسی آگرین چوب و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه فنی مهندسی آگرین چوب و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب

۸- شرکت صنایع چوبی پاسار (روجین آریا) در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب کابینت پی وی سی می‌ باشد. برای تماس با صنایع چوبی پاسار (روجین آریا) و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب و سایر کابینت های ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با صنایع چوبی پارسار و اطلاع از قیمت کابینت چوبی

۹- شرکت رایکا هوم در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب کابینت فلزی می باشد. برای تماس با رایکا هوم و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب و فلزی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رایکا هوم و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب
قیمت کابینت طرح چوب

۱۰- شرکت آکس چوب در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب کابینت پی وی سی و نصب کابینت فلزی می باشد. برای تماس با آکس چوب و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب و سایر کابینت های ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آکس چوب و اطلاع از قیمت کابینت چوبی

۱۱- شرکت سیستم آشپزخانه مینیاتور در تهران به نصب کابینت روکش چوب مشغول است. برای تماس با سیستم آشپزخانه مینیاتور و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سیستم آشپزخانه مینیاتور و اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب

قیمت تعمیر کابینت روکش چوب

۱۲- گروه خدماتی فیدرگروپ در تهران به نصب کابینت پی وی سی مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب کابینت فلزی می باشد. برای تماس با گروه خدماتی فیدرگروپ و اطلاع از قیمت کابینت پی وی سی و فلزی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه خدماتی فیدروگروپ و اطلاع از قیمت کابینت پی وی سی و فلزی
قیمت کابینت تمام چوب

۱۳- گروه دکوراسیون و معماری آلین در تهران به نصب کابینت فلزی مشغول است. برای تماس با گروه دکوراسیون و معماری آلین و اطلاع از قیمت کابینت فلزی بر روی لینک زیر کنید.

تماس با گروه دکوراسیون و معماری آلین و اطلاع از قیمت کابینت فلزی

قیمت کابینت روکش چوب

برای محاسبه قیمت کابینت روکش چوب باید از یک سری اصول و قواعد پیروی کرد که از طرف اتحادیه تعیین می شود  ،

اما این اصول اغلب برای کارهای ساده و کابینت مدرن بیشتر جواب می دهد البته در محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه کلاسیک هم تا حدی مورد استفاده واقع می شود.

قیمت ها به صورت یک متر طول کابینت مشخص می گردد.

یک متر کابینت دارای یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است.

متر کردن بدین صورت است که، از ابتدای کابینت تا انتهای آن در حالت طولی متر می گردد. البته، بدین صورت که کل کار اندازه گیری شده دارای ابعاد (عمق و ارتفاع) استاندارد باشد.

پس از اندازه گیری متراژ زمینی جای یخچال، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و گاز مبله و کمد ها از متراژ زمینی کسر گردد.

کابینت کلاسیک
کابینت روکش چوب

متعلقات و شرایط یک متر کابینت روکش چوب

۱) یک متر یونیت کابینت زمینی و یک متر یونیت کابینت هوایی

۲) یک متر صفحه کابینت شرکتی

۳) درب یونیت

۴)یک متر تاج، زیر چراغ، پاخور

۵) کلیه یراق آلات شرکتی

(دستگیره، لولا، جک پمپی یا ساعتی، ریل , پایه , قرنیز و …)

۶) کلیه ابزارآلات که برای یک متر کابینت زمینی و هوایی مورد نیاز است.

در کابینت های خارج از استاندارد طول کابینت به نسبت فضا متر می گردد و

عمق و ارتفاع تغییر اندازه دارند که با توجه به جدول ضرایب متراژ کابینت قابل محاسبه است.

کابینت طرح چوب

کابینت کلاسیک

ویژگی های کابینت روکش چوب

قیمت کابینت روکش چوب در حلت کلی نسبت به کابینت تمام چوب ارزان تر بوده و در مقایسه با سایر کابینت ها نسبتا گران تر می باشد.

با توجه به فاکتورهای متعددی که در تعیین قیمت این کابینت آشپزخانه نقش دارد، اطلاع از آنها می تواند شرایط را برای انتخاب گزینه های بهتر با قیمت های واقعی فراهم کند.

کابینت روکش چوب قیمت

کابینت روکش چوب

تاثیر رنگ بر قیمت کابینت روکش چوب

مکانیزم و شیوه رنگ امیزی کابینت های روکش چوب عاملی تاثیر گذار در قیمت آنها میباشد.

علاوه بر شیوه رنگ آمیزی، از نوع رنگ ها نباید غافل شد. در تولید و رنگ آمیزی کابینت هایی که دارای روکش چوبی هستند، از رنگ های پلی اورتان و سیلر کیلر استفاده میشود که از نظر کیفیت و همچنین قیمت با هم متفاوت هستند.

قیمت کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب

علاوه بر جنس و نوع رنگ، ممکن است با توجه به طرح مورد نظر برای کابینت از رنگ کاری کهنه کاری و همچنین پتینه کاری نیز استفاده شود که هر یک دارای قیمت های متفاوتی هستند و تاثیر زیادی بر کیفیت نهایی کار دارند.

برای مطالعه بیشتر:

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

انواع مدل کابینت آشپزخانه

فر توکار

گاز رومیزی

سینک ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.72 ( 7 نظر)

۸ نظر

  1. قیمت کابینت روکش چوب تحت چه عواملی است برای پشت کابینت از ورق آلومینوم استفاده می شود؟

  2. سایتی وجود داره که با توجه به متراژ قیمت رو محاسبه کنیم؟
    قیمت کابینت روکش چوب به رنگ هم بستگی داره؟

  3. سلام قیمت کابینت های روکش چوب به چه عواملی بستگی داره یعنی چه چیزایی در نهایت باعث تعیین قیمت کابینت روکش چوب میشن؟

  4. قیمت کابینت روکش چوب مدل کلاسیک که تصویر اون هم در مطالب موجوده چقدره این مدل کابینت رو خیلی می‌پسندم و دیده بودم که با این طرح و با این جنس کمد دیواری و میز و آینه ساخته بشه ولی کابینت این مدلی رو ندیده بودم میخوام در مورد قیمتشون بدون که اگر مناسب و به پای کار به صرفه باشه برای خرید اقدام کنم.

  5. سلام ، قیمت کابینت روکش چوب برای هفت تا کابنت چقدر درمیاد ؟ البته کابینت های آشپزخانه خودم فلزی اگه امکانش باشه میتونم درب هاشون رو روکش چوب بزنم؟؟!

  6. قیمت کابینت روکش چوب به رنگ سبز چقدره؟

  7. سلام جنس کابینت های روکش چوب از چیه خود کابینت ام دی اف یا فلزی یا … هستش و فقط روکش درب ها چوبیه؟!!!

  8. میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟