پایه بالابر ساختمانی (شاسی)

پایه بالابر ساختمانی (شاسی)

تعداد ارایه دهنده : 1

پایه بالابر ساختمانی (شاسی)

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

پایه بالابر ساختمانی (شاسی)

پایه بالابر ساختمانی که بخشی از شاسی بالابر ساختمانی می باشد مهم ترین نقش را در پایداری و استقرار دستگاه ایفا می نمایند. شاسی بالابر از دو پایه بزرگ، دو پایه کوچک، ریل، کرپی، پیچ و … تشکیل می شود. کیفیت و ضخامت پایه بالابر ساختمانی اصلی ترین ویژگی آن می باشد. قیمت پایه بالابر ساختمانی بر روی قیمت نهایی بالابر موثر است. قیمت شاسی بالابر ساختمانی در ارتباط مستقیم با ضخامت آن می باشد. شاسی یا استراکچر بالابر ساختمانی باید به طور صحیح و به روش مناسب سنگین گردد تا از سقوط بالابر و یا به اصطلاح کله کردن بالابر جلوگیری به عمل آید.

 

قیمت پایه بالابر ساختمانی

قیمت پایه بالابر ساختمانی ، به عوامل متعددی وابسته است. یکی از این عوامل تک فاز یا سه فاز بودن بالابر است. قیمت پایه بالابر ساختمانی سه فاز بیشتر از بالابر ساختمانی تک فاز است. زیرا پایه آن باید از استحکام بالاتری برخوردار باشد. به طور کلی قیمت پایه بالابر ساختمانی کوچک کمتر از قیمت پایه بالابر ساختمانی با ظرفیت بالاتر است. بالابر بدون شاسی سرپا نمی شود، سر و شکل پیدا نمی کند و کاربرد آن بسیار محدود خواهد شد. انتخاب بدنه بالابر با حداکثر میزان باری که بالابر باید حمل کند ارتباط مستقیم دارد. بالابر ها عموما در وزن های ۳۵۰ کیلوگرمی، ۵۰۰ کیلوگرمی، ۷۵۰ کیلوگرمی و ۱ تن طراحی می شوند.

 

قیمت پایه بالابر ساختمانی
شاسی بالابر ساختمانی

 

قیمت شاسی بالابر ساختمانی

بخشی از قیمت بالابر مختص قیمت شاسی بالابر ساختمانی است. شاسی (استراکچر) بالابر ساختمانی به مجموعه آهن آلاتی گفته می شود که اسکلت اصلی و یا بدنه بالابر را تشکیل می دهد و سایر اجزا بر روی آن نصب می شود. استراکچر شامل چندین قسمت می شود. قیمت شاسی بالابر ساختمانی به ضخامت آهن آلات مصرفی در ساخت آن وابسته است. هر چه کیفیت و ضخامت آن بیشتر باشد، قیمت شاسی بالابر ساختمانی نیز بیشتر خواهد بود. پایه بزرگ بالابر از لوله های نمره بالاتر ساخته می شود. بنابراین قیمت پایه بالابر ساختمانی بزرگ از قیمت پایه کوچک بیشتر خواهد بود. هرچه ظرفیت بالابر بیشتر شود، از لوله های بزرگتری استفاده می گردد و به تبع آن قیمت پایه بالابر ساختمانی و در نتیجه قیمت شاسی بالابر ساختمانی افزایش می یابد.

 

شاسی بالابر ساختمانی

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، شاسی بالابر ساختمانی از یک سری پایه بزرگ و کوچک تشکیل می شود. پایه های بزرگ بالابر ساختمانی توسط ریل به یکدیگر متصل می گردند. پایه های کوچک نیز به صورت اریب به پایه های بزرگتر متصل می شوند. ریل نیز به کمک کرپی بر روی پایه بزرگ بالابر ساختمانی نصب می گردد. ریل شاسی بالابر ساختمانی باید به اندازه ای باشد که از گیر کردن مصالح به بدنه ساختمان جلوگیری به عمل آید.طول ریل باید به دقت تعیین گردد. زیرا اگر طول آن از مقدار استاندارد کمتر باشد، موجب برخورد بار با دیواره ساختمان می گردد. در صورتی که طول ریل شاسی بالابر ساختمانی از مقدار استاندارد بیشتر باشد، منجر به سقوط شاسی بالابر ساختمانی می شود.

 

قیمت پایه و ریل بالابر ساختمانی

در بالابرهای ساختمانی از ریل جهت جابه‌جایی کالسکه از داخل ساختمان به جلوی نما استفاده می‌شود. ریل بالابر، انواع مختلف دارد معمولاً ریل‌های بالابر ساختمانی جدید در طول سه متر ساخته می‌شود که یک متر ریل از نمای ساختمان به بیرون قرار می‌گیرد دو متر دیگر آن در داخل ساختمان به پایه‌های بالابر نصب می‌شود. مصالح ساختمانی توسط کالسکه از طریق ریل به داخل ساختمان هدایت می‌گردد.

بالابر ساختمانی باید دارای ریل بلند باشد که باعث ایجاد فاصله مناسب از ساختمان شده و مانع از گیر کردن مصالح به ساختمان شود. قیمت پایه بالابر ساختمانی بستگی به کیفیت و ضخامت آن دارد، هرچقدر پایه ها و ریل ها ضخامت بیشتری داشته باشند بر قیمت کلی بالابر اثر میگذارد و به نسبت کیفیت آن ها قیمت بالابر بالاتر می رود.

 

قیمت پایه بالابر ساختمانی
پایه بالابر

 

بهترین پایه بالابر ساختمانی

یکی از مهمترین ارکان جهت استقرار و نصب بالابر ساختمانی در ساختمان های در حال ساخت، پایه بالابر ساختمانی است. کیفیت پایه ها و ضخامت لوله های آن، ضریب اطمینان را در حین کار بالا می برد و از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت پایه بالابر ساختمانی در شرکت های مختلف متفاوت است. در عمران مدرن بهترین پایه بالابر ساختمانی با قیمت مناسب ارائه می گردد.

 

قیمت شاسی بالابر

قیمت شاسی بالابر ساختمانی تحت تاثیر عوامل متعددی است. شاسی بالابر یکی از اجزای بالابر ساختمانی به شمار می رود. بهترین بالابر ساختمانی انتقال کالا یا مصالح را با دسترسی سریع، کارآمد، راحت و ایمن به میزانسن، زیرزمین، گاراژ و هر سطح در ساختمانهای چند طبقه فراهم می کند، متناسب با نیازها و برنامه های متعدد، مانند مکانهایی که نمی توان گودال ها را حفاری کرد و فضاهای باریک بالابر ساختمانی بسیار کارآمد است. بالابر باری یک وسیله حمل و نقل کالای ارزان و کاربردی در طبقه پایین است. قطعات بالابر ساختمانی استراکچر و خرپا ، الکتروموتور (دینام) ، گیربکس ، باکت ، قرقره (وینچ) ،شاسی می باشد.