بلوک هبلکس پرین بتن

بلوک هبلکس پرین بتن

دسته بندی

بلوک دیواری

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۸۵۰۰۰۰ تومان تا ۱۱۵۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت هبلکس پرین نیشابور با توجه به فاکتور هایی مانند جنس متریال اولیه، ابعاد و تعداد جداره ها مشخص می شود. علاوه بر این، قیمت پرین بتن نیشابور بر اساس نوع آن (با کام و زبانه یا ساده) متفاوت است. مهم ترین ویژگی هبلکس پرین نیشابور وزن پایین آن و سهولت در استفاده است. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین انواع هبلکس نیشابور با مناسب ترین قیمت ها می باشد. برای استعلام قیمت بلوک نیشابور با عمران مدرن تماس بگیرید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

برند

پرین بتن x

ضخامت

ضخامت را مشخص کنید

نوع بسته بندی

نوع بسته بندی را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/UeBY9hQQ3cfMROoI6hhcLGNsvLrxMzid.jpg

بلوک هبلکس - پرین - کام و زبانه ۶۰x۲۵ (۳۰)

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

توضیحات:

قیمت هبلکس اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس با حجم بالا تماس بگیرید.

ضخامت:

نوع بسته بندی:

پالت (تسمه)

ظرفیت هر پالت (مترمکعب):

۱.۶۸ - ۲.۱۶

قیمت هر عدد بلوک هبلکس (براساس ضخامت):

۹۰۰۰ - ۳۵۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/qxQ1BDyHUxDkdzQYSA8d7ifGPOa7rrK7.jpg

بلوک هبلکس - پرین ۶۰x۲۵ (۳۰)

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۱۱۷,۰۰۰ تومان

توضیحات:

قیمت هبلکس اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس با حجم بالا تماس بگیرید.

ضخامت:

نوع بسته بندی:

پالت (تسمه)

ظرفیت هر پالت (مترمکعب):

۱.۶۸ - ۲.۱۶

قیمت هر عدد بلوک هبلکس (براساس ضخامت):

۹۰۰۰ - ۳۵۰۰۰
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بلوک هبلکس پرین (هبلکس نیشابور)

هبلکس پرین نیشابور یا هبلکس نیشابور نوعی از بلوک های سبک هوادهی شده می باشد که در ساخت ساختمان های امروزی کاربرد زیادی دارد. از این محصول برای ساخت دیوار ها و سقف استفاده می شود. بلوک هبلکس پرین نیشابور قیمت مناسبی داشته و ضخامت ها و ابعاد متنوع و گوناگونی داشته و از همین رو برای استفاده در انواع کاربری ها مناسب می باشد. علاوه بر ابعاد استانداردی که در کارخانه ها تولید می شود شما می توانید ابعاد سفارشی خود را نیز از کارخانه بلوک پرین یا هبلکس نیشابور دریافت کنید. قیمت هبلکس پرین نیشابور با توجه به فاکتور هایی مانند جنس متریال اولیه، ابعاد و تعداد جداره ها مشخص می شود. مهم ترین ویژگی هبلکس پرین نیشابور وزن پایین آن و سهولت در استفاده است.

 

هبلکس پرین نیشابور
بلوک پرین (هبلکس نیشابور)

 

قیمت هبلکس پرین نیشابور

قیمت هبلکس پرین نیشابور با استفاده از متریال اولیه بتن هوادهی شده و متخلخل ساخته می شود. دما و فشار بالا از جمله شرایطی است که برای تولید این محصول باید فراهم نمود. قیمت بلوک پرین یا قیمت بلوک هبلکس پرین نیشابور نیز تا حد زیادی که کیفیت اجرای مراحل تولید بستگی دارد. مواد اولیه شامل بهترین و مرغوب ترین نوع بتن و افزودنی های مخصوص است که در بالا بردن کیفیت نهایی محصول هبلکس نیشابور تاثیر به سزایی دارد.

از تاثیر هزینه های بالاسری مانند حمل و نقل و هزینه های نگهداری بر قیمت هبلکس پرین نیشابور نیز نباید غافل شد. این بلوک های پس از تولید در بهترین و مطمئن ترین شرایط به انبار منتقل شده و برای سفارش گیری آماده می شوند. برای مشاوره خرید و استعلام قیمت بلوک نیشابور می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید. 

 

بلوک هبلکس پرین
بلوک های هبلکس نیشابور

 

اما پیش از اقدام برای خرید این محصول لازم است با ماهیت اصلی آن و تفاوتش با دیگر انواع بلوک های سبک آشنا شوید تا انتخاب دقیق تری داشته باشید. بلوک هبلکس پرین نیشابور یا بلوک هبلکس سفید پرین در واقع همان بلوک های aac یا هبلکس است یا این تفاوت که در کارخانه بلوک پرین مشهد تولید می شود و از همین رو با نام هبلکس نیشابور نیز شناخته می شود. این کارخانه از بهترین تولید کنندگان بلوک های سبک است و فعالیت خود را در سال 88 آغاز نموده است. علت نام سفید که اکثرا با اسم بلوک هبلکس نیشابور همراه می شود، واکنش کریستالی به نام توبومرایت در ترکیبات اصلی این محصول است که رنگ بلوک پرین را روشن می کند. قیمت بلوک پرین یا قیمت هبلکس پرین نیشابور با توجه به مواد اولیه و نوع تولید مشخص شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

 

هبلکس نیشابور
دیوارچینی با کمک بلوکهای هبلکس پرین

 

قیمت پرین بتن نیشابور

یکی از عوامل موثر بر قیمت پرین بتن نیشابور ، نوع آن است. هبلکس پرین نیشابور به صورت کام و زبانه و ساده تولید شده و عرضه می گردد. انواع کام و زبانه آن در ابعاد ۲۵*۶۰ و ضخامت های ۱۵، ۱۷/۵ و ۲۰ سانتی متر تولید می شود. نوع ساده هبلکس پرین نیشابور در ضخامت های ۵، ۷/۵، ۱۰ و ۱۲ سانتی متر تولید می گردد. قیمت پرین بتن نیشابور کام و زبانه در ضخامت های مختلف یکسان است. اما قیمت آن از ضخامت های ۵ و ۷/۵ سانتی متر نوع ساده بیشتر می باشد. البته قیمت پرین بتن نیشابور ساده در ضخامت های ۱۰ و ۱۲ با نوع کام و زبانه یکسان است. هبلکس پرین نیشابور در هر دو نوع با پالت (تسمه) ارسال می گردد.

 

انواع هبلکس پرین

بلوک پرین در انواع مختلفی از لحاظ ظاهری تولید می شود. این محصول دو نوع ساده و کام و زبانه دارد. نوع ساده بلوک هبلکس پرین قیمت مناسب یا هبلکس نیشابور ، به صورت مکعب مربع یا مستطیلی تولید شده و نر و مادگی برای آن تعریف نمی شود. اما نوع دوم هبلکس پرین نیشابور کام و زبانه داشته و اجرای آن ها نیز به همین جهت ساده تر می باشد. این مورد نیز بر لیست قیمت هبلکس پرین نیشابور موثر بوده و بلوک های نر و ماده ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. داشتن کام و زبانه بر روی بلوک پرین یا هبلکس نیشابور منجر به چیدمان راحت تر تیغه و دیوار شده و باعث هم راستایی دقیق آن می شود. کیفیت دیوار نیز با افزایش مقاومت در برابر نیروهای جانبی بالاتر می رود.

 

قیمت هبلکس پرین نیشابور
بلوک ساده پرین

 

کاربرد انواع بلوک نیشابور

هبلکس نیشابور به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و خاصی که دارد برای کاربری های متنوعی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. ویژگی آکوستیک هبلکس پرین نیشابور ، استفاده از این محصول را برای اتاق های استودیو، اتاق های ضبط، سالن های کنسرت، کتابخانه ها و حتی بیمارستان ها و مدارس نیز تبدیل به گزینه مناسبی می سازد.

 

قیمت پرین بتن نیشابور
انواع مختلف بلوک نیشابور

 

تولید بلوک پرین

برای تولید بلوک هبلکس پرین نیشابور باید مراحل به خصوص با بهترین شرایط نظارت طی شود. این محصول از جمله بلوک های سبکی است که بیشترین استفاده را در ساخت دیوار ها و سقف دارد. دلیل اصلی وزن کم بلوک پرین حباب های بسته هوا است که تاثیر زیادی در ایجاد تخلخل و پایین آمدن وزن مخصوص هبلکس پرین یا هبلکس نیشابور دارد. این حباب های بسته قابلیت این را دارند که دانسیته محصول را از ۲۴۰۰ به ۵۰۰ کیلوگرم در متر مکعب برسانند. به این ترتیب ۷۰ تا ۸۰ درصد بلوک هبلکس پرین یا هبلکس نیشابور را هوا تشکیل می دهد. میزان تخلخل بلوک هوادهی شده تاثیر مستقیم بر تعیین قیمت بلوک نیشابور دارد.

مواد خام و اولیه مورد نیاز برای تولید بلوک هبلکس پرین نیشابور یا هبلکس نیشابور شامل موارد زیر است.

  • سیلیس
  • سیمان
  • گچ
  • آهک
  • پودر آلومینیویم
  • ماده حباب زا

برای تولید هبلکس پرین نیشابور ترکیبات بالا در ابتدا با یکدیگر میکس می شود و کلسیم هیدروسیلیکات های ژله ای سیمان با سیلیس در دما و فشار بالا واکنش نشان می دهد؛ سپس در شرایط هیدروترمال فراهم شده در داخل اتوکلاو ( فشار بخار اشباع ۱۲.۵ بار و دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد ) سیلیس فعال می شود و با C-S-H ژله ای خمیر سیمان واکنش می دهد و در نهایت بلور کریستالی توبومرایت تشکیل می گردد و بلوک پرین به دست می آید.

 

هبلکس پرین
استفاده از چسب مخصوص برای بلوک های هبلکس پرین نیشابور 

 

ابعاد هبلکس نیشابور

بدون شک ابعاد بلوک، یکی از مهم ترین عوامل موثر بر خرید و فروش و لیست قیمت بلوک پرین است. بلوک پرین از این جهت دارای شرایط بسیار مناسبی می باشد. ابعاد بلوک پرین با توجه به سفارش و درخواست مشتری تغییر می کند. بلوک های سفید هبلکس نیشابور نیز مانند انواع بلوک های لیکا و لیپر در ابعاد استانداردی تولید می شود که قابل تغییر هستند.

 

وزن مخصوص هبلکس پرین نیشابور

وزن مخصوص هبلکس پرین نیشابور از جمله مهم ترین خواص آن می باشد که تاثیر زیادی بر کیفیت محصول دارد. وزن مخصوص هبلکس پرین معمولا بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ می باشد. وزن مخصوص هبلکس پرین در دو دسته اسمی و تولیدی تقسیم می شود. 

 

نگهداری هبلکس نیشابور

برای نگهداری هبلکس نیشابور ، بعد از مراحل تولید باید آن را به انبار منتقل کرده و روی پالت چید. پالت های چوبی طولی برابر ۱.۲ متر و عرض ۱ متر دارند. ارتفاع پالت ها می تواند تا ۱۵۰ سانتی متر نیز برسد. بعد از قرار دادن بلوک هبلکس پرین نیشابور به روی پالت ها، روی آن ها را با یک لایه پلاستیک مقاوم در برابر رطوبت، آفتاب و حمله حشرات موذی، می پوشانند.

 

هبلکس پرین
بلوک سفید پرین

 

برای اجرای بلوک پرین نیز می توان تقریبا از هر نوع ملاتی استفاده کرد؛ اما برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است از چسب بلوک هبلکس پرین استفاده شود. چسب های پودری بلوک هبلکس صرفا برای استفاده در دیوار چینی با بلوک های هبلکس مورد استفاده قرار می گیرند و به همین منظور گزینه مناسب و مطمئنی برای دیوار چینی با بلوک هبلکس نیشابور هستند.

 

هبلکس پرین
نگهداری بلوک هبلکس پرین بر روی پالت

 

مزایا و معایب بلوک پرین

معایب بلوک پرین در برابر مزایا و ویژگی های مثبت این محصول قابل چشم پوشی است به همین جهت در ادامه به بررسی مزایای بلوک هبلکس پرین نیشابور پرداخته می شود.

  • وزن کم: مهم ترین ویژگی هبلکس پرین نیشابور هوادهی شده، وزن پایین آن است. جابه جایی آسان، چیدمان سریع دیوار، کاهش هزینه ها از جمله مزایایی است که این ویژگی از هبلکس پرین نیشابور به همراه دارد.
  • عایق صوتی و حرارتی: بلوک پرین برای ساخت دیوار های داخلی ساختمان های مسکونی بسیار محبوب است و ویژگی آکوستیک آن این محصول را برای این کاربری بسیار مناسب می کنند.
  • مقاومت بالا: بلوک هبلکس نیشابور در برابر ضربه و فشار مستقیم بسیار مقاوم است و به همین جهت برای ساخت پوشش سقف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دوستدار طبیعت: در تولید هبلکس پرین نیشابور از استفاده موادی که به محیط زیست آسیب برساند، خودداری شده و دوست دار محیط زیست محسوب می شود.
  • کاهش میزان اتلاف انرژی: همانطور که گفته شد، بلوک هبلکس پرین نیشابور عایق حرارتی مناسبی است و به همین جهت در کاهش هزینه های انرژی ساختمان بسیار موثر است.
  • قابلیت بازگشت پذیری: هبلکس پرین نیشابور قابل بازیافت است و به طبیعت برمی گردد.
  • ماندگاری بالا: بافت بلوک هبلکس نیشابور یا بلوک پرین به حشرات موذی و عوامل مخرب محیطی اجازه تاثیرگذاری نمی دهد، به همین جهت بلوک ها عمر بالایی داشته و تخریب نمی شوند یا آسیب نمی بینند.
  • مقاومت در برابر حریق: بلوک پرین در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و به همین جهت در آتش سوزی مقاومت بالایی خواهد داشت.
  • لیست قیمت هبلکس پرین نیشابور : خرید این محصول کاملا مقرون به صرفه است و خرید آن در کاهش هزینه های ساختمان در آینده بسیار موثر خواهد بود.

اگر هنوز در مورد هبلکس چیست سوالی دارید، این متن را مطالعه نمایید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۴۲ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما