ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری

دسته بندی

ساندویچ پنل

تعداد ارائه دهنده ها

۱۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت ساندویچ پانل دیواری به عواملی مانند نوع ورق ها، جنس هسته و ضخامت آن و ابعاد طولی و عرضی دیوار ساندویچ پانل بستگی دارد. برای استعلام قیمت دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل و خرید ساندویچ پانل دیواری می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما در عمران مدرن تماس بگیرید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ساندویچ پانل دیواری

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

شرکت میهن پانل

شرکت میهن پانل

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

شرکت کارن پانل

شرکت کارن پانل

۳

تهران

phone

******۰۲۱۷۲

پانل مهدی

پانل مهدی

۱

تهران

phone

******۰۲۱۳۳

کبیر پانل

کبیر پانل

۴

تهران

phone

******۰۲۱۲۹

تبیان راهبرد پارسی

تبیان راهبرد پارسی

۴

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

پایدار انرژی پارس

پایدار انرژی پارس

۳

تهران

phone

******۰۲۱۳۶

میهن پانل

میهن پانل

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

سازه فوم گستر

سازه فوم گستر

۵

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

سازه فوم گستر

سازه فوم گستر

۵

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری به عنوان پوشش دیوار در انواع ساختمان ها و سازه ها کاربرد دارد. دیوار ساندویچ پانل از جمله مصالح نوین ساختمانی به شمار می رود که خاصیت عایق حرارتی و برودتی داشته و برای سازه های صنعتی، مسکونی، تجاری و ... استفاده می شود. ساختمان ساندویچ پانل دیواری به صورت لایه ها و روکش فلزی اطراف هسته فوم و عایق اصلی می باشد. قیمت دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل به نوع روکش ها و کیفیت آن ها و هم چنین ضخامت و نوع هسته آن بستگی دارد. تنوع بالای جنس روکش و هسته عایق از جمله ویژگی های انواع ساندوچ پانل دیوار است. خرید ساندویچ پانل دیواری برای ساخت کانکس ها، دیواره های سازه های صنعتی ، کانکس های حمل و نقل، سردخانه ها و ... صورت می گیرد. هنگام خرید و فروش ساندویچ پانل دیواری باید به نوع فوم، ضخامت آن، نیاز پروژه و جنس روکش ها توجه داشت. 

 

دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل
دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل

 

قیمت دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل

قیمت دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل در طیف گسترده و متنوعی تعریف می شود. به عنوان مثال قیمت ساندویچ پانل دیواری در صورت استفاده از فوم پلی استایرن در هسته آن قیمت کمتری نسبت به فوم پلی یورتان دارد. در یک بررسی کلی قیمت دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل با توجه به کاربری این محصول، بسیار مقرون به صرفه است. اگر تمام شرایط استاندارد نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل دیوار رعایت شود، 10 تا 20 سال خواهد بود. برای مشاوره و استعلام قیمت ساندویچ پانل دیواری می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

ساندویچ پانل دیواری
ساندویچ پانل پیش ساخته

 

ساختمان دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل

برای آشنایی بیشتر با دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل ، لازم است اجزای آن و نوع متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد را بررسی کنیم. ساندویچ پانل دیوار از مصالح پیش ساخته و آماده ساختمانی به شمار می رود. این محصول بسیار سبک بوده و اجرای آن نیز در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است. ساندویچ پانل دیواری از دو لایه ورق تشکیل شده است که مابین آن ها فوم تزریق می شود. دیوار پیش ساخته ساندویچ پانل یا دیوار ساندویچ پانل برای پوشش دیوار و نما مورد استفاده قرار می گیرد. طرح ها و ابعاد مختلف ساندویچ پانل دیواری تولید و عرضه می شود. 

 

ساندویچ پانل دیواری
اجزای مختلف پانل ساندویچی دیواری

 

روکش ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری با رویه های مختلفی تولید می شود. جنس رویه ها می تواند از گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم باشد. ورق های آلوزینک خواص ضد زنگ زیادی داشته و در برابر خورندگی نیز مقاومت بالایی دارد. با ایجاد شیار روی ورق ها اطراف دیواری پیش ساخته ساندویچ پانل ، استحکام فشاری آن ها تا حد بالایی افزایش می یابد.

 

ساندویچ پانل دیواری
انواع روکش های ساندویچ پانل

 

هسته ساندویچ پانل دیواری

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل دیواری ، نوع هسته آن می باشد. جنس هسته دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل از فوم تزریقی پلی یورتان، فوم تزریقی پلی استایرن، پشم شیشه، پشم سنگ و ... می باشد که هر کدام بر اساس کیفیتی که دارند قیمت متفاوتی نیز دارند.

 

انواع ساندویچ پانل دیوار

انواع ساندویچ پانل دیوار به صورت پیش ساخته و آماده به فروش می رسند. دیوار های پیش ساخته ساندویج پانل ساختاری لایه ای دارند به صورتی که دو ورق لایه فلزی هسته عایق را می پوشانند. ضخامت لایه ها با توجه به مورد استفاده این محصول متغیر است. تنوع انواع ساندویچ پانل دیوار در جنس لایه ها و نوع هسته است. برای ساخت دیوار های داخلی و هم دیوار های خارجی می توان از ساندویچ پانل استفاده نمود. انواع ساندویچ پانل دیوار در دسته بندی زیر جای می گیرد.

 

انواع ساندویچ پانل دیوار
دیوار ساندویچ پانل سوله

 

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای

این نوه از دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل در ساخت سردخانه ها استفاده می شود و ضخامت آن ها از انواع معمولی کمی بیشتر است. حفظ دما در این گونه فضاها از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو لازم است ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای ضخامت فوم بالایی داشته باشد. این نوع دیوار ها در برابر انتقال حرارت مقاومت بالایی دارند. قیمت ساندویچ پانل دیواری سردخانه با توجه به نوع ورق ها و جنس آن ها و ضخامت فوم و نوع آن، تعیین می شود. 

 

ساندویچ پانل دیواری سوله

ساندویچ پانل دیواری سوله در ساخت دیوار  سوله های کارگاهی ، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای انواع دیوار ساندویچ پانل دیواری سوله می توان به حمل و نقل آسان آن ها و قیمت مناسب اشاره کرد.

 

ساندویچ پانل دیواری
دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل سوله

 

ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز

کلین روم ها یا اتاق های تمیز فضاهایی هستند که رعایت بهداشت و حفظ آن در این گونه فضاها از اهمیت بالایی برخوردار است. ضخامت ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز از 4 تا 15 سانتی متر می باشد. هنگام خرید ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز باید به صاف بودن سطوح آن توجه داشت زیرا در صورت داشتن شیار، محل خوبی برای تجمع آلودگی ها فراهم می شود. 

 

خرید ساندویچ پانل دیواری

پیش از خرید ساندویچ پانل دیواری لازم است با عواملی که بر تعیین کیفیت این محصول موثر است آشنا شویم. عواملی مانند میزان سلامت ورق ساندویچ پنل دیوار ، ضخامت ورق و فوم دیوار ساندویچ پانل ، جنس ورق ها و دانسیته عایق در دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل و ... باید هنگام خرید ساندویچ پانل دیواری مورد بررسی قرار گیرد.

 

دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل
ساختمان های ساخته شده با ساندویچ پانل

 

ابعاد ساندویچ پانل دیواری

ابعاد ساندویچ پانل دیواری متغیر است و با توجه به نوع هسته آن و کاربرد تعیین می شود. در کل حالت استاندارد ضخامت ساندویچ پنل ها بین 4 تا 12 سانتی متر است، اما در صورت سفارشی بودن تا ابعاد بالاتر نیز قابل سفارش است. طول ساندویچ پانل دیواری از 2.7 تا 10 متر بوده و عرض آن نیز 1 متر می باشد.

 

انواع ساندویچ پانل دیوار
انواع مدل روکش ساندویچ پانل

 

مزایای دیوار ساندویچ پانل

مناسب بودن قیمت ساندویچ پانل دیواری از جمله مزایای این محصول به شمار می رود. نصب دیوار ساندویچ پانل بسیار آسان بوده و به این ترتیب هزینه های اجرا و نصب آن ها نیز مناسب می باشد.  از دیگر مزایای دیوار ساندویچ پانل امکان اجرای آن به صورت خواب افقی و عمودی است.

  • مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی: ساندویچ پانل دیواری به علت جنس ورق های جداره در برابر خورندگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند.
  • مقاومت در برابر فشار: وجود شیار هایی به روی لایه های روکش ساندویچ پانل دیواری مقاومت آن در برابر فشار را بالا می برد.
  • عبور لوله های مختلف و تاسیسات: عبور لوله های آب و فاضلاب و تاسیسات برقی از زیر شبکه ها موجب زیبایی داخلی می شود.
  • قیمت مناسب: ساندویچ پانل دیواری قیمت مناسبی دارد و برای اجرای انواع سازه های سوله ای، سردخانه ای و سازه های موقت و ... مناسب است.

 

ساندیوچ پانل در ضخامت های مختلف

 

کاربرد دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل

کاربرد دیوار های پیش ساخته بتنی ساندویچ پانل بسیار گسترده و متنوع است. فروش ساندویچ پانل دیواری در طرح ها و نقش های متنوع و طیف وسیع رنگ بندی صورت می گیرد. در ادامه مهم ترین کاربرد های ساندویچ پانل دیواری مورد بررسی قرار می گیرد. 

  • سوله سردخانه: سوله های سردخانه به جهت نگهداری اقلام غذایی، فرآورده های گوشتی و تازه نگهداشتن آن ها لازم است با متریالی ساخته شوند که عایق مناسب سرما بوده و کیفیت محصولات را در زمان های طولانی حفظ کنند.
  • سوله انبار غله: یکی دیگر از فضاهایی که در ساخت دیواره های آن از ساندویچ پانل دیوار استفاده می کنند، سوله انبار غله است که برای نگهداری محصولات کشاورزی مانند گندم، جو، برنج، ذرت و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اسکان خودروها: فضای اسکان موقت یا دائمی خودرو ها از دیگر فضاهایی است که می توان در ساخت آن از دیوار های پیش ساخته ساندویچ پانل استفاده نمود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما