استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت حفاری چاه

قیمت حفاری چاه
قیمت حفر چاه آب

حفاری چاه به سه دسته کلی حفر چاه آب دستی ، حفر چاه فاضلاب و حفر چاه ارت تقسیم بندی می گردد. عملیات حفاری چاه به دو روش حفاری ژئوتکنیک و حفاری ژئوتکنیک قابل انجام است. بر این اساس قیمت حفاری چاه نیز متفاوت خواهد بود. از نظر عمق حفاری نیز چاه ها به سه دسته چاه عمیق ، نیمه عمیق و کم عمق تقسیم بندی می شوند. در چاه های کم عمق و نیمه عمیق غالبا قیمت حفاری چاه به صورت دستی ارزان تر از حفاری ماشینی است.

لیست شرکت های حفاری چاه

عملیات حفاری چاه و انجام عملیاتی همچون حفر کانال ، ترمیم چاه ریزشی ، روش لایروبی چاه فاضلاب ، روش کول گذاری چاه از حساسیت بالایی برخوردار است. زیرا کوچک ترین اشتباهی در انجام این عملیات حوادث جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

قیمت حفاری چاه نسبت به جنس زمین و متراژی که باید حفاری شود و منطقه ای که باید حفاری شود متفاوت می باشد. قیمت حفاری میله چاه بدون انباری به دلیل سختی کار و پیشرفت کار در روز متفاوت می باشد.

اصلی ترین دلیل برای حفر چاه آب دسترسی انسان برای رسیدن به منابع آب زیر زمینی بوده است.

اتصال چاه به سفره های آب زیر زمینی از طریق قنات توسط افراد (مغنی) در زمینه حفرچاه انجام می پذیرد.

در زمان گذشته به دلیل نبود لوله کشی آب شهری بهترین روش برای آب رسانی کندن چاه بوده است.

لوله کشی آب امروزه سبب شده است که مردم دیگر نیازی به کندن آب چاه نداشته باشند.

از این رو در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر فعال در زمینه حفاری چاه پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه قیمت حفاری چاه و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

محاسبه قیمت حفر چاه

در زمان قدیم برای حفر چاه مغنی یا چاه کن به صورت دستی حفاری چاه آب را انجام می داد ولی در حال حاضر روش های سنتی و دستی جای خود را به حفاری چاه آب با دستگاه داده است.حفاری چاه آب به موقعیت جغرافیایی و عمق آب های زیر زمینی و کیفیت آب بستگی دارد.

نوع خاک حفر چاه آب در حفر چاه تاثیرگذار است ،خاکی که در منطقه حفر چاه آب می باشد روی قیمت و هزینه حفر چاه آب تاثیر بسرایی دارد.

قیمت حفاری چاه
حفاری جاه

خاک ها اغلب اوقات به سه دسته، خاک شنی- خاک روسی-خاک ماسه ای تقسیم بندی می شوند. در خاک روسی جذب آب کم می باشد، در خاک شنی جذب آب بالا است طوری که آب به لایه های زیرین نفوذ می کند.در خاک ماسه ای جذب آب بسیار کم می باشد.

۱- شرکت حفر چاه کوروش از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفر چاه فاضلاب ، حفر کانال است. به منظور تماس با شرکت حفر چاه کوروش و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با حفر چاه کوروش
قیمت حفاری چاه

قیمت دستگاه حفر چاه خانگی

چاه کن با استفاده از دستگاه حفاری چاه، حفر چاه شما را انجام می دهند. قیمت دستگاه حفر چاه خانگی از قیمت دستگاه حفر چاه صنعتی بیشتر است.

بنابراین چاه کن هایی که از دستگاه حفر چاه صنعتی استفاده می کنند قیمت بیشتری نیز دریافت می کنند. قیمت حفر چاه آب با دستگاه به عوامل متعددی بستگی دارد. نرخ حفاری چاه آب به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عواملی که به عنوان معیار برای قیمت دهی حفر چاه لحاظ می شود نوع خاک می باشد. از طرفی عمق چاه، به خاک منطقه بستگی دارد.

قیمت حفاری چاه

حفر چاه

۲- شرکت خدمات فنی بهمن از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفر چاه فاضلاب است. به منظور تماس با شرکت خدمات فنی بهمن و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات فنی بهمن

۳- شرکت مجریان امین از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی ، حفر چاه فاضلاب است. به منظور تماس با شرکت مجریان امین و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مجریان امین

قیمت حفر چاه آب با دستگاه

۴- شرکت تهران بهمن از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی است. به منظور تماس با شرکت تهران بهمن و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران بهمن
قیمت حفر چاه آب با دستگاه

۵- شرکت حفاری چشمه آوران از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی ، اجرای چاه ارت ، حفر چاه فاضلاب ، کول گذاری و طوقه چینی ، حفر چاه عمیق است. به منظور تماس با شرکت حفاری چشمه آوران و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با حفاری چشمه آوران

۶- شرکت موسسه حفاری آبسان از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی ، حفر چاه فاضلاب ، حفر چاه عمیق است. به منظور تماس با شرکت موسسه حفاری آبسان و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با موسسه حفاری آبسان

قیمت حفر چاه دستی

۷- شرکت حفاری چاه پرچین از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی ، حفر چاه فاضلاب ، ترمیم چاه ریزشی ، حفر چاه عمیق است. به منظور تماس با شرکت حفاری چاه پرچین و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با حفاری چاه پرچین
قیمت حفاری چاه

قیمت حفاری چاه عمیق

قیمت حفاری چاه عمیق نسبت به قیمت حفاری چاه نیمه عمیق بالاتر است. به دلیل اینکه درحفاری چاه عمیق از لوله جدارآهنی یا پلیکا استفاده می شود ولی در حفاری نیمه عمیق از کول استفاده می شود، هزینه کول کمتر از لوله جدار آهنی یا پلیکا است حفاری چاه عمیق با دستگاه انجام می شود.

۸- شرکت خدماتی ایران صنعت از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی است. به منظور تماس با شرکت خدماتی ایران صنعت و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایران صنعت

هزینه حفر چاه آب

۹- شرکت خدمات فنی کاوه از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی ، حفر چاه فاضلاب ، ترمیم چاه ریزشی ، کول گذاری و طوقه چینی ، حفر چاه عمیق است. به منظور تماس با شرکت خدمات فنی کاوه و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات فنی کاوه

قیمت حفر چاه دستی

حفر چاه آب ایجاد حفره بر روی زمین تا عمق زیاد و رسیدن به سفره‌های آب زیرزمینی برای دست‌یابی به آب می‌باشد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های حفر چاه آب روش حفر چاه دستی بود. حفرچاه آب دستی به روش سنتی و با کمک نیروی انسانی و تجهیزاتی مانند بیل، چرخ چاه، کلنگ و … انجام می‌شد.

حفر چاه یکی از بخشهای لازم و ضروری در بنای ساختمان است. البته در شهرهایی که سیستم فاضلاب شهری ندارند، حفر چاه فاضلاب باید انجام شود.

 جهت ایمنی بیشتر چاه فاضلاب ، رعایت موارد ایمنی و استاندارد چاه باید رعایت گردد. حفر چاه فاضلاب با انواع روش های مختلف انجام می شود. از جمله دستگاه حفر چاه دستی ، حفاری چاه آب با دستگاه روتاری و حفر چاه نقطه ای .

در گذشته تعیین محل حفر چاه آب به روش سنتی انجام می شد. اما امروزه با توجه به اصول مهندسی ساختمان، تشخیص محل حفر چاه انجام می گردد.

۱۰- شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی تهرانیان از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی ، اجرای چاه ارت ، حفر چاه فاضلاب ، کول گذاری و طوقه چینی ، حفر چاه عمیق است. به منظور تماس با شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی تهرانیان و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تخلیه چاه و لوله بازکنی تهرانیان
قیمت هر متر حفر چاه

۱۱- شرکت تهران خدمات نوین از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل ترمیم چاه ریزشی است. به منظور تماس با شرکت تهران خدمات نوین و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران خدمات نوین

قیمت کندن چاه فاضلاب

۱۲- شرکت تاسیسات ساختمانی پارسا از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل حفاری چاه آب دستی ، حفر چاه عمیق است. به منظور تماس با شرکت تاسیسات ساختمانی پارسا و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تاسیسات ساختمانی پارسا

۱۳- شرکت فرداسازان واحد از جمله شرکت های حفاری در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای چاه ارت ، حفر چاه فاضلاب است. به منظور تماس با شرکت فرداسازان واحد و اطلاع از قیمت حفاری چاه و سایر خدمات ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با فرداسازان واحد

عوامل موثر بر قیمت حفر چاه

عوامل متعددی بر قیمت حفر چاه تاثیر دارند ، در ذیل به تعدادی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • نوع چاهی(ارت، فاضلاب، آب و…) که باید حفاری شود
  • جنس زمین از نظر دژ بودن سنگی و ماسه ای
  • قیمت کول گذاری چاه ( نصب کول درون چاه )
  • هزینه خرید کول چاه و هزینه حمل و بارگیری و تخلیه بار
  • طوقه چینی چاه
  • گلدانی چاه یا همان آب چکان درب چاه
  • بستن درب چاه
  • نصب دریچه بازدید چاه
  • حمل نخاله خاک

برای مطالعه بیشتر:

تخریب ساختمان با بیل مکانیکی

سپتیک تانک

روش میکروپایل

قیمت نیلینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۷ نظر

  1. قیمت حفاری چاه برای عمق ده متر به بالا چقدر است؟

  2. قیمت حفاری چاه با روتیتور ساعتی چقدر است؟

  3. سلام حفر چاه ،دستی ، با دستگاه ، خانگی و فاضلاب رو در مطالب نوشتین اما حفر چاه کشاورزی جز کدوم یک از دسته بندی هاست ؟ و باید با کدوم یک از شرکت های فوق تماس بگیریم؟؟

  4. کندن چاه های کوچیک رو میشه با دست انجام داد یا حفاری با ابزار رو پیشنهاد میدید

  5. سلام قیمت حفاری چاهی که مقاوم سازی هم بشه و عمق بالایی داشته باشه چقدره

  6. سلام چه فاکتورهایی روی قیمت حفاری چاه تاثیرگذاره؟!

  7. سلام ، قیمت حفاری چاه کشاورزی کنار رودخانه چطور درمیاد؟