استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کارخانه سنگ

کارخانه سنگ
کارخانه سنگ

کارخانه سنگ از مجموعه کارخانجاتی می باشد که در اکثر استان های کشور فعال هستند. کشور ایران یکی از بزرگ ترین منابع سنگ در جهان می باشد. امروزه افزایش حجم مبادلات بازرگانی، یافتن بازار های جدید و گسترش بازار فراورده های سنگی کاملا مشهود می باشد. به واسطه همین موضوع معادن سنگ در ایران همواره در حال توسعه می باشند و کارخانه سنگ در ایران به صورت پراکنده در بیشتر استان ها واقع شده اند. در شرکت عمران مدرن فروش و عرضه سنگ به صورت تخصصی و عمده صورت می گیرد.

خرید سنگ نما از کارخانه

پیش از خرید سنگ نما از کارخانه باید اطلاعات کامل مربوط به معیار های یک سنگ مرغوب را بدانید. برای بدنه و نما ساختمان ها از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند. شرایط متغیر جوی، تابش مستقیم نور خورشید، یخبندان، گرد و غبار، باران های اسیدی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ و طول عمر آن اثر می گذارند.

سنگ نما
خرید سنگ نما از کارخانه

خرید مستقیم سنگ از کارخانه

بیشتر شهر های ایران به دلیل شرایط جغرافیایی، معادن سنگ زیادی دارند، معادنی که توانسته اند بخش بزرگی از صنعت ساخت و ساز را پوشش دهند. از سنگ‌ های لوح که در صنعت ساخت و ساز استفاده بیشتری دارند می‎توان به سنگ گرانیت، سنگ مرمر و سنگ تراورتن اشاره کرد که از این معادن استخراج می‎شوند. جهت مشاوره و خرید مستقیم سنگ از کارخانه می ‌توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

خرید مستقیم سنگ
خرید مستقیم سنگ از کارخانه

قیمت سنگ تراورتن در کارخانه

قیمت سنگ تراورتن در کارخانه با توجه به کیفیت و کاربرد این سنگ متفاوت خواهد بود. سنگ های تراورتن آبگرم ، تراورتن دره بخاری ، تراورتن حاجی آباد و تراورتن رامشه برخی از مهم‌ ترین و پرفروش ‌ترین انواع سنگ های تراورتن به شمار می ‌آیند که در رده متوسط سنگ های تراورتن قرار می گیرند. این سنگ ها به دلیل قیمت مناسب، خلل و فرج کم، داشتن رنگ های پر طرفدار و مقاومت و استحکام بالا جزو پرفروش ترین سنگ های تراورتن قرار گرفته اند. برای اطلاع از آخرین قیمت سنگ تراورتن در کارخانه ، ثبت سفارش و خرید کافیست با مشاوران عمران مدرن در ارتباط باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان در این زمینه، بتوانید قیمت سنگ تراورتن در کارخانه را مقایسه و بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت سنگ
قیمت سنگ تراورتن

کارخانه تولید سنگ

پس از استخراج سنگ از معادن، سنگ ها به کارخانه تولید سنگ فرستاده می شوند تا در ابعاد و سایز های متفاوت برش داده شوند. روش تولید سنگ می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان کیفیت سنگ و راحتی نصب آن ها داشته باشد. سنگ ها در کارخانه توسط تجهیزات و اره های مخصوص برش داده می شوند. پس از برش سنگ در کارخانه سنگ ، مرحله ساب زنی سنگ شروع می شود. ایرادات سطح سنگ در کارخانه سنگ کاملا برطرف شده و سنگ پس از طی کردن کلیه مراحل، سطحی کاملا صاف و یکدست خواهد داشت. برای خرید مستقیم سنگ از کارخانه سنگ می توانید از کارشناسان عمران مدرن مشورت بگیرید. همچنین جهت اطلاع از قیمت سنگ می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کرده و پس از اطلاع از قیمت سنگ های مورد نیاز خود، اقدام به ثبت سفارش کنید.

تولید سنگ
کارخانه تولید سنگ

کارخانه سنگ تراورتن

همانطور که پیش تر ذکر شد، کارخانه سنگ به ویژه کارخانه سنگ تراورتن در بیشتر شهر های ایران موجود می باشد. همچنین رایج ‌ترین سنگ نما در صنعت ساختمان، تراورتن است. از آنجا که این سنگ تخلخل بالایی دارد از چسبندگی خوبی برخوردار است و وزن کمتری نسبت به سنگ های دیگر دارد. علاوه بر این در برابر شرایط مختلف آب و هوایی سازگارند و برخلاف سنگ مرمریت در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد. اسامی تعدادی از کارخانه سنگ تراورتن به شرح زیر می باشد:

  • کارخانه سنگ تراورتن مجتمع آرسا سنگ
  • کارخانه سنگ تراورتن مجتمع سنگ هشت بهشت
  • کارخانه تولید سنگ تراورتن شرکت سنگ زاگرس
  • کارخانه تولید سنگ تراورتن صنایع سنگ سورینا M.J.T
سنگ تراورتن
کارخانه سنگ تراورتن

کارخانه سنگ گرانیت

کارخانه سنگ گرانیت یکی دیگر از کارخانه های تولید سنگ در صنعت ساختمان می باشد. گرانیت دارای ویژگی های متعددی از جمله دوام و ماندگاری بالا، استحکام بالا، مقاوم در برابر حرارت، ضربه و خش، جذب آب ناچیز و… است که آن را مناسب برای استفاده در قسمت‌ های مختلف ساختمان کرده است. اسامی تعدادی از کارخانه سنگ گرانیت به شرح زیر می باشد:

  • کارخانه سنگ گرانیت سنگ مروارید مشهد
  • کارخانه سنگ گرانیت سنگ بری اورانوس
  • کارخانه سنگ گرانیت سنگ سروش
کارخانه سنگ
کارخانه گرانیت

کارخانه سنگ مرمر

سنگ مرمر یکی از گرانترین سنگ های ساختمانی و تزئینی می باشد که در رنگ ها و طرح های طبیعی متنوع در کارخانه سنگ مرمر موجود است. از این نوع سنگ عموما در دیوار ها و نمای داخلی ساختمان استفاده می گردد. همچنین از این سنگ می توان در کف و دیوار های داخلی استفاده نمود. قرار گرفتن اسلب های سنگ مرمر در تقارن با یکدیگر به صورت بوک مچ و فورمچ نیز باعث زیبایی دو چندان این محصول طبیعی خواهد بود که می تواند در لابی ساختمان های مسکونی، هتل ها، تالار ها، رستوران ها و همچنین مراکز تجاری مورد استفاده قرار گیرد. اسامی تعدادی از کارخانه سنگ مرمر به شرح زیر می باشد:

  • کارخانه سنگ مرمر صنایع سنگ کاراندیش
  • کارخانه سنگ مرمر صنایع سنگ برزین
  • کارخانه سنگ مرمر صنایع سنگ هیراد
  • کارخانه سنگ مرمر کارخانجات سنگ رز
سنگ مرمر
کارخانه سنگ مرمر

برای مطالعه بیشتر:

نمای سنگی رومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

0

امتیاز کاربران: 3.8 ( 5 نظر)

۲ نظر

  1. با سلام . پالت سازی مختاری آماده تحویل پالت چوبی،جعبه چوب روسی،صندوق قطعات صنعتی ، هبلکس و تراورس چوبی ریل راه آهن می باشد . ۰۹۱۳۲۱۵۵۹۷۴

  2. مطلب خوبی بود