آسانسور در قشم

آسانسور در قشم

دسته بندی

نصب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

بهترین قیمت روز پک کامل آسانسور در قشم ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ و ۸ نفره ۱۴۰۲ به عوامل مختلفی از قبیل نوع موتور، پکیج کابین و درب آن متغیر است. توصیه می شود پیش از تعیین قیمت پک کامل اسانسور قشم ، تعداد طبقات (۳ ، ۴ و...) و ظرفیت پکیج مورد نیاز برای جابه جایی ساکنین در نظر گرفته شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

قشم x
lift_banner

نصب آسانسور مسافربر

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

قشم

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آسانسور در قشم

آسانسور قشم از تجهیزات کاربردی و قیمت مناسبی است که به دلیل ساخت آپارتمان ها و مجتمع های مرتفع، با استقبال زیادی همراه شده است. به طوری که عدم نصب و راه اندازی آن در ساختمان های چند طبقه، به دلیل سختی رفت و آمد می تواند از ارزش ساختمان بکاهد. قیمت روز پک کامل آسانسور ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ و ۸ نفره به عوامل مختلفی از قبیل نوع موتور، پکیج کابین و درب آن متغیر است. با این حال توصیه می شود پیش از تعیین قیمت پک کامل اسانسور ، تعداد طبقات (۳ ، ۴ و...) و ظرفیت پکیج مورد نیاز برای جابه جایی ساکنین در نظر گرفته شود. در بسیاری از موارد با خرید آسانسور های دو و یا سه نفره در بهترین قیمت آسانسور ۱۴۰۲ نیاز یک ساختمان برآورده می شود. 

 

قیمت انواع آسانسور
قیمت مدل های مختلف آسانسور

 

قیمت آسانسور بر اساس ظرفیت در قشم

قیمت پک کامل اسانسور تحت تأثیر عوامل زیادی است که یکی از مهم ترین آن ها پکیج موتور است. در حال حاضر با توجه به تغییر لحظه ای قیمت ها، بهترین قیمت روز آسانسور ۱۴۰۲ بر اساس قطعات و تجهیزات مورد استفاده در ساخت آن نغییر می کند. علاوه بر آن لازم به ذکر است که ظرفیت آسانسور از  ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ و ۸ نفره متغیر است که این در ساختمان های چند طبقه (۳ ، ۴ و ...) بسیار می تواند در قیمت نهایی آسانسور تأثیر گذارد. قیمت نصب آسانسور بر اساس ظرفیت آن و محل نصب آن مشخص می شود. چرا که تمامی مراحل نصب متناسب با آن انجام می گیرد. در ادامه قیمت انواع اسانسور و عوامل مؤثر بر آن مورد بررسی قرار می گیرد.

 

قیمت آسانسور در قشم

آسانسور در مدل های مختلف مسافربری، باربری و ماشین بری قابل خریداری است. در هر یک از موارد ظرفیت اسانسور و همچنین اندازه پکیج کامل کابین و درب ها از موارد بسیار تعیین کننده در قیمت آن می باشد. قیمت نصب انواع آسانسور برای ساختمان های دو ، سه ، چهار و … طبقه بر اساس سایز و ظرفیت آن مشخص می شود. بهترین قیمت آسانسور در قشم ۱۴۰۲ در صورت خرید متناسب با نیاز حاصل می شود.

 

قیمت آسانسور تک نفره
آسانسور تک نفره

 

قیمت آسانسور دو نفره در قشم

آسانسور دو طبقه یکی از بهترین راه حل ها برای جابه جایی راحت افراد در ساختمان های قدیمی چندطبقه است. در ساختمان های قدیمی با توجه به نبودن فضای کافی برای نصب و همچنین مشکلات مربوط به رضایت همسایگان نصب آسانسور 2نفره در قیمت مناسب راهکاری مناسب است. قیمت آسانسور ۲ نفره در مقایسه با سایر نمونه ها بسیار مناسب است. چرا که هم کابین کوچک تری داشته و هم قدرت موتور آن پایین تر است. به همین دلیل در ساختمان های قدیمی توصیه می شود تا اسانسور های دو نفره در حداقل قیمت نصب شوند.

 

قیمت آسانسور سه نفره در قشم

استفاده از آسانسور ۳ نفره در ساختمان های ۳ و یا ۴ طبقه به دلیل قیمت و همچنین اندازه مناسب آن بسیار رایج است. با این حال با توجه به کوچک بودن کابین توصیه می شود که در صورت بزرگ بودن واحدها و زیاد بودن رفت و آمد در ساختمان، با وجود قیمت مناسب، پکیج کامل اسانسور های سه نفره خریداری نشوند. 

 

قیمت آسانسور 4 نفره در قشم

آسانسور 4 نفره رایج ترین نمونه مورد استفاده در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری است که در قیمت های مناسب قابل اجرا است. با این حال با توجه به بزرگ شدن کابین و همچنین کاربرد آسانسور 4نفره در ساختمان های مرتفع تر، قدرت موتور و قیمت بسیار اهمیت می یابد. به طور معمول قدرت موتور برای آسانسور ۴ نفره حدود ۵.۵ کیلووات در نظر گرفته می شود. قیمت روز پک کامل اسانسور چهار نفره متناسب با نوع کابین ، تعداد ریل ، تعداد درب ، متراژ ریل ها و سیم بکسل ها متغیر است. آسانسور چهار نفره در ساختمان های چند طبقه (3 ، 4 و …) با متراژ محدود بسیار کاربرد دارد. چرا که با جود خرید در بهترین قیمت آسانسور ۱۴۰۲ ، جابه جایی افراد نیز تا حد قابل قبولی انجام می شود.

 

قیمت آسانسور 4 نفره
قیمت آسانسور 4 نفره 

 

قیمت آسانسور 5 نفره  در قشم

آسانسورهای ۵ نفره با تعداد ۵ تا ۷ توقف قابل سفارش است. با این حال با توجه به وزن متغیر کابین و ظرفیت کابین، قیمت آسانسور ۵ نفره ثابت نیست. آسانسور های ۵ نفره برای جابه جایی بار و همچنین تجهیزات سنگین نیز قابل استفاده هستند. به طوری که با توجه به اندازه کابین و همچنین قدرت موتور برای جابه جایی وزن مشخص، مقدار بار قابل حمل تعیین می شود.

 

قیمت آسانسور 6 نفره  در قشم

آسانسور ۶ نفره بر اساس نوع کاربری، موقعیت مکانی سازه و حجم ترافیک در قیمت های مختلف برای ساختمان های چند طبقه (3، 4 و ...) قابل خریداری است. علاوه بر آن با توجه به ظرفیت بالا، این نوع آسانسورها در ساختمان های مسکونی در مقایسه با ساختمان های اداری و تجاری کاربرد بیشتری دارد. چرا که در ساختمان های اداری و تجاری حجم بالای رفت و آمد ها مشکل ساز خواهد بود. موتور یکی از اعضای بسیار تعیین کننده در قیمت پک کامل اسانسور است که در دو نوع گیربکسی و گیرلسی قابل خریداری است. هر یک از این موتورها متناسب با حجم ترافیک ساختمان و همچنین وزن و ابعاد کابین برای آسانسورهای ۶ نفره قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است که نصب اسانسور ۶نفره در  ساختمان های مختلف با قیمت مناسب مستلزم داشتن چاله در ابعاد ۱۶۰*۱۶۰ می باشد.

 

قیمت آسانسور 6 نفره
قیمت آسانسور 6 نفره

بهترین شرکت های آسانسور سازی در قشم

شرکت های مختلفی به عنوان سازنده آسانسور در قشم فعالیت می کنند که هر یک متناسب با طرح ها، متریال و همچنین ظرفیت، قیمت های مختلفی را برای خرید و فروش تابلو برق ارائه می کنند. خدمات آسانسور در قشم شامل اجرای چاهک ، ریل کشی و کابل کشی و همچنین بتن ریزی پیش از نصب بتن می باشد که توسط شرکت های مختلف سازنده نیز انجام می شود. فروش آسانسور در قشم بر اساس ظرفیت مورد نیاز کابین در طرح های مختلف انجام می شود. در این بین بهترین شرکت ها آسانسور سازی در قشم بر اساس رضایت مشتری ها، بهترین قیمت ۱۴۰۲ و خدمات پس از فروش مشخص می شوند. فروش اسانسور در قشم علاوه بر ظرفیت به کیفیت متریال مورد استفاده نیز بستگی دارد.

 

آسانسور در بندرعباس، آسانسور در تخت، آسانسور در فین، آسانسور در قلعه قاضی، آسانسور در ابوموسی، آسانسور در تنب، آسانسور در بستک، آسانسور در جناح، آسانسور در کوخرد، آسانسور در بشاگرد، آسانسور در گافروپارمون، آسانسور در گوهران، آسانسور در بندرلنگه، آسانسور در شیبکوه، آسانسور در کیش، آسانسور در پارسیان، آسانسور در کوشکنار، آسانسور در جاسک، آسانسور در لیردف، آسانسور در حاجی آباد، آسانسور در احمدی، آسانسور در فارغان، آسانسور در خمیر، آسانسور در رویدر، آسانسور در رودان، آسانسور در بیکاه، آسانسور در جغین، آسانسور در رودخانه، آسانسور در سیریک، آسانسور در بمانی، آسانسور در قشم، آسانسور در شهاب، آسانسور در هرمز، آسانسور در میناب، آسانسور در بندزرک، آسانسور در توکهور، آسانسور در سندرک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۲ از ۵ - از مجموع ۱۲ رای

نظرات کاربران

مهران عامر

نصب آسانسور مسافربر به چند روش انجام میشه و مناسب ترین روش نصب آسانسور مسافربر چه روشی هستش؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما