تایل سقفی pvc

تایل سقفی pvc

تعداد ارائه دهنده ها

۱۴۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت تایل سقفی pvc به عواملی همچون نوع، طرح، ضخامت، کیفیت و ... وابسته است. قیمت تایل پی وی سی غالبا به صورت متر مربع ارائه می گردد. به منظور خرید تایل پی وی سی باید پارامترهایی همچون محل اجرا، نوع کاربری فضا و متراژ کار را مدنظر قرار داد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی پی وی سی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ضخامت

ضخامت را مشخص کنید

جنس

pvc x

طرح

طرح را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/fJ5Sy1A5FTTs4rCaISdO0EiR86omLJmq.jpg

تایل سقفی -fcm10101

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۲۷۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/4NPHlrT34ModXoVdlWBMwVUDRAnNWNbS.jpg

تایل سقفی -fcm10103

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۲۷۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/JKzJmvEtXzEO016GvFZ8B77ggIe3ZXOs.jpg

تایل سقفی -fcm10104

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۲۷۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/4fLJ2dGuvJb0DYBCRo8yhpEMQoYVDlWK.jpg

تایل سقفی -fcm10106

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۵,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۲۵۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/V8EETKtvum961XzCe1BncEJTc5Mx4Ufa.jpg

تایل سقفی -fcm10111

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۱۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰x۱

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۱۱۰۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/qi5zLfdBRYq8x9ltV7Iv4MX81ArmQVd6.jpg

تایل سقفی -fcm10126

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۱۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰x۱

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۱۱۰۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/VzLRzkjmdyQq5vM6KnQ9VICFB2oA9HgD.jpg

تایل سقفی -fcm10127

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۱۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰x۱

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۱۱۰۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/5qO2ScwtwOgXZDAXh8q3COsAnRQdEWk9.jpg

تایل سقفی -fcm10129

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۱۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰x۱

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۱۱۰۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/zBqjyQusufA1ThCQjB8QX8Y0KwpRqGW3.jpg

تایل سقفی -fcm10130

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۱۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰x۱

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۱۱۰۰۰۰
https://omranmodern.com/files/products/IFjTJBVovOnIITCHG1hhb1AD3rRB9orZ.jpg

تایل سقفی -fcm10131

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۱۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۶۰x۶۰x۱

رنگ:

سفید

نحوه فروش:

تکی

قیمت (تومان):

۱۱۰۰۰۰
ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

تایل سقفی pvc

تایل سقفی pvc نوعی از تایل های سقف کاذب است که غالبا در ابعاد ۶۰×۶۰ سانتی متر تولید و عرضه می شود. تایل پی وی سی در انواع ساده و طرحدار به فروش می رسد. تایل pvc امکان پوشاندن تاسیسات عبوری از سقف و دسترسی آسان به آنها به منظور تعمیر را فراهم می نماید. علاوه بر مزایای بیشمار، قیمت تایل سقفی pvc نسبت به سایر تایل ها مقرون بصرفه تر بوده و از این رو استفاده از آن افزایش یافته است. به منظور نصب انواع تایل سقفی پی وی سی ابتدا زیرسازی سقف به صورت شبکه ای اجرا شده و سپس تایل ها در این شبکه ها نصب می شوند.

 

تایل سقفی pvc
انواع تایل سقفی پی وی سی

 

قیمت تایل سقفی pvc

قیمت تایل سقفی pvc به طرح، رنگ، کیفیت، ضخامت و ... وابسته است. قیمت تایل پی وی سی سقف کاذب با ابعاد و طرح سفارشی از انواع معمول موجود در بازار بیشتر است. برخی از انواع تایل سقف پی وی سی با یک لایه آلومینیومی در پشت تایل عرضه شده و به فروش می رسند که از قیمت بالاتری برخوردار هستند. قیمت تایل سقفی پی وی سی به صورت متر مربع ارائه می گردد. فروش تایل سقفی pvc به صورت دانه ای، بسته ای، پالتی می باشد که به ظرفیت کارخانه یا کارگاه تولیدی و حجم سفارش وابسته است. خرید عمده و یا خرد بر روی قیمت تایل پی وی سی سقف کاذب تاثیرگذار است. به طوری که خرید به صورت عمده موجب کاهش قیمت تایل سقفی pvc می گردد.

 

قیمت انواع تایل سقفی پی وی سی

یکی از عوامل موثر بر قیمت تایل سقفی pvc نوع آن است. این تایل ها در انواع سفید مات و براق، هات استمپ و روکش دار به فروش می رسند. بدیهی است که قیمت تایل سقفی pvc با تغییر نوع آن، تغییر می یابد. به طور مثال غالبا قیمت تایل پی وی سی براق بیشتر از انواع مات آن است. در حال حاضر با توجه به وضعیت نابسامان بازار و تغییرات لحظه ای قیمت ها، پیش از خرید نیاز به استعلام قیمت تایل سقفی پی وی سی می باشد.

 

تاثیر ضخامت بر قیمت تایل سقفی pvc

همانطور که پیشتر بیان شد، یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تایل سقفی pvc ، ضخامت آن است. تایل پی وی سی در ضخامت های متغیری تولید و به فروش می رسد. معمولا ضخامت آن ها بین ۳ تا ۱۰ میلیمتر می باشد. برای تولید تایل سقفی پی وی سی با ضخامت بالاتر به مواد اولیه بیشتری نیاز است. در نتیجه قیمت تایل پی وی سی سقف کاذب افزایش می یابد.

 

خرید تایل سقفی پی وی سی

به منظور خرید تایل سقفی پی وی سی در ابتدا باید متراژ کار و میزان تایل مورد نیاز را تعیین نمود. طرح تایل سقفی پی وی سی از دیگر موارد مورد توجه برای خرید است. این تایل ها در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید و عرضه می شوند که در هنگام خرید تایل سقفی pvc باید به تناسب طرح آن با دکوراسیون داخلی فضا توجه نمود. برای مثال طرحی که برای فضای آشپزخانه به کار می رود را نمی توان برای سالن جلسات یک مکان اداری استفاده کرد.

 

قیمت تایل سقفی pvc
تایل pvc هات استمپ

 

خرید اینترنتی تایل پی وی سی

خرید تایل سقفی pvc هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. اما خرید اینترنتی تایل پی وی سی دارای مزایایی می باشد. از جمله اینکه موجب صرفه جویی در زمان می گردد. همچنین برای خرید اینترنتی تایل پی وی سی با مراجعه به سایت های فروش، می توان انواع مختلف تایل ها را مشاهده نموده و به راحتی مشخصات و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کرد. این مزایا و ویژگی ها در نهایت به خریدی مناسب تر منجر می گردد.

 

انواع تایل سقفی پی وی سی

همان طور که پیشتر بیان شد تایل pvc در انواع سفید مات و براق، هات استمپ و روکش دار به فروش می رسد. هات استمپ در واقع نوعی روش چاپ است که خود به دو دسته انتقال با گرما و انتقال با حلال تقسیم بندی می شود. تایل های تولید شده به هر دو روش ضد خش و براق می باشند. اما تایل های هات استمپ تولید شده به روش انتقال با گرما که با حرارت خاصی ساخته می شوند، علاوه بر ویژگی های ذکر شده در برابر حرارت و رطوبت نیز مقاوم است. تایل سقفی pvc هات استمپ در طرح های لوزی، ستاره ای، رگه دار، حصیری، تار عنکبوتی و ... تولید و عرضه می شود.

تایل پی وی سی روکش دار در واقع تایل های گچی با روکش pvc می باشند. انواع تایل سقفی پی وی سی سفید به دو نوع مات و براق تقسیم بندی می گردند. انواع تایل های براق به کمک اشعه uv براق می شوند. تایل های پی وی سی به صورت معرق یا سی ان سی نیز قابل تولید می باشند.

 

جنس تایل pvc

پلی ‌وینیل کلراید (Polyvinyl chloride) نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد و در شرایط حاضر یکی از ارزشمند ترین محصولات صنعت پتروشیمی است. در سال های اخیر پی وی سی جایگزین مواد ساختمان‌ سازی سنتی نظیر چوب، سیمان و سفال در بسیاری از مناطق شده‌ است. یکی از مصالح ساختمانی که در آن به طور گسترده ای از پی وی سی استفاده می شود، تایل سقفی پی وی سی می باشد. بخاطر ویژگی ها و مزایای این ماده، استفاده از تایل سقفی pvc گزینه معقولی برای پوشش سقف کاذب به حساب می آید.

 

کاربرد تایل سقفی pvc

تایل سقفی پی وی سی به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت و خوردگی در مکان هایی با درصد رطوبت بالا مثل سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. همینطور به دلیل قابل شستشو بودن و سهولت تمیز کردن آن، در مکان هایی که ممکن است به صورت طولانی مدت در معرض گرد و غبار و یا آلودگی قرار بگیرند مثل آشپزخانه، بالکن و پارکینگ می توان از آن ها استفاده کرد. در فضاهایی همچون راهرو و لابی ادارات، اتاق جلسات و سالن های همایش و آمفی تئاترها که به پوشش سطح زیادی از سقف نیاز است، می توان از تایل سقفی pvc استفاده کرد. همچنین این نوع تایل در مکان هایی که نیاز به محیطی تمیز و بهداشتی دارند مثل درمانگاه ها، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و داروخانه ها می تواند گزینه مناسبی برای پوشش سقف باشد.

 

قیمت تایل پی وی سی
تایل پی وی سی روکش دار

 

مزایای تایل سقفی pvc

یکی از مهم ترین مزایا و شاخصه های تایل سقفی پی وی سی ، مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد. این تایل ها قابل شستشو بوده و به راحتی می توان آن را تمیز کرد. از این رو تایل pvc برای اجرا در محیط هایی همچون حمام و سرویس بهداشتی و همین طور آشپزخانه بسیار مناسب است. تنوع طرح تایل سقفی pvc بالا بوده و به راحتی پاسخگوی سلایق مختلف است. علاوه بر این امکان خرید تایل pvc در ابعاد و طرح های سفارشی وجود دارد.

تایل سقفی pvc در برابر حملات حشرات موذی و موریانه مقاوم بوده و دوام و طول عمر بالایی دارد. همچنین نصب انواع تایل سقفی پی وی سی آسان می باشد و در کوتاهترین زمان ممکن امکان پذیر است. تایل پی وی سی امکان اجرای نورپردازی از پشت سقف را فراهم می نماید. از دیگر مزایای آن می توان به سبک و مقرون بصرفه بودن قیمت تایل پی وی سی سقف کاذب اشاره کرد. تایل pvc امکان جابجایی و استفاده مجدد در مکان جدید را دارد. همچنین در صورت آسیب هر یک از تایل ها، به راحتی قابل تعویض و جایگزینی می باشند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما